|
自從佛誕爆鑊後,B2P服務有改善跡象,識得密密開天水圍站起載特車。雖然今天是周末,未可以完全作準,但希望嶼巴在一至五日間都會keep住做開全日天水圍站起載車。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
|
有資源唔用定用盡資源搞唔掂,好明顯唔同,真係諗唔明,B2p好揸過嶼南咁過多,即使人工一樣都有得諗,點解咁抗拒,特工兄,有沒有可能運吉訓示,再做唔好就撤銷B2系經營權 |
|
|
|
|
|
|
|
而家平日經深圳灣北上嘅人仲有起碼一半係情願入屯門轉B3X
B2P開15分鐘一班,就算即班上到,都抵銷唔少屯馬快咗嘅時間 |
|
|
.
|
|
|
|
|
hadboy5 發表於 2026-6-27 12:14
有資源唔用定用盡資源搞唔掂,好明顯唔同,真係諗唔明,B2p好揸過嶼南咁過多,即使人工一樣都有得諗,點解 ...
真係笑左!嶼南惡揸極,都好過出邊路況,加上車夠大架!灣位多數有人讓!同埋嶼南是限制道路要有證先入得。你係住東涌,嶼南你會想派去天水圍元朗? |
|
|
|
|
|
|
|
無話唔得㗎...
咪東涌簽開收囉...
有屯赤私去天水圍都係大約半小時姐,
肯定賺得返啦!
|
|
|
你有你可愛,我有我好笑。
|
|
|
|
|
|
不過嶼巴b2p昨天被大公報點名批評,當然只是一宗意外導致。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
FBI2 發表於 2026-6-28 08:43
不過嶼巴b2p昨天被大公報點名批評,當然只是一宗意外導致。
放心,新皇崗無可能發生呢D事,全部都係陸地,但爆肽點樣令架車差D落海,某版友師兄指出,不論發生什麼事,都唔會影響結果 |
|
|
|
|
|
|
|
|
琴晚深圳灣返港都見到嶼巴都真係多左車開...當然依然都有出單層車幫手 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|