找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 城巴有意修改A20行車路線

 火... [複製鏈接]
kay 發表於 2026-1-10 09:00 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
alsonchc 發表於 2026-1-10 01:12
都可以咁講既但君不見A10偏唔行薄扶林道而取域多利道
如果要照顧埋, 耀東, 嘉亨, 勵德, 寶馬山都可以搞埋
...

前面咪講行遠D咪收貴D
A21同A25個價錢差距唔係時間差
而係路程差

所以點解當年A23遊勻九龍都劃得出
但要令人覺得長途都值
至少架車要順住去
起碼A26都係咁長途但至少無人話兜路

不過用返當年A26 A26P A29P重組CONCEPT
當年因為開左個樂華頭要再做重組變做A26 A28

A25係應該拎黎取代A20
兜上何文田同行大角咀走人就得
但城巴依家又唔肯放棄尖沙咀特快
而且又開埋D A25短棍但收足A25價

A20注定係棄子
非誠無品老屈皆勿擾

                                    Advertisement

alsonchc 發表於 2026-1-11 02:21 | 顯示全部樓層
KE7066 發表於 2026-1-10 02:04
盤古初開就算無 A20 A23 A25 A26 A28 都好

成個業務中心都係側咗去 A21

全部同意你所言只係定線真係不可為, 自己困死自己
A20, A22, A23, A28唔重組根本就係浪費緊資源

至於A11唔旺.....言過其實了....下繁至深夜班次差唔多要企人過西隧


理性討論+互相尊重
111 發表於 2026-1-12 09:23 | 顯示全部樓層
alsonchc 發表於 2026-1-11 02:21
全部同意你所言只係定線真係不可為, 自己困死自己
A20, A22, A23, A28唔重組根本就係浪費緊資源

Yes, 剛剛 8:40am 港澳見A11來回方向都要企人
ctb8107 發表於 2026-1-12 19:48 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

我覺得A20,21,22,23,25之間其實分工極混亂,係味應該全面重組呢?
xdxd 發表於 2026-1-12 21:38 | 顯示全部樓層
ctb8107 發表於 2026-1-12 19:48
我覺得A20,21,22,23,25之間其實分工極混亂,係味應該全面重組呢?

想點做先
21,22 兩條大線改動空間有限 最多係睇A21尾段點處理 而25又啱啱好補到紅磡尖沙咀缺口
20/23 都唔夠車去改

紅磡人。
odwinkinglam 發表於 2026-2-4 19:42 | 顯示全部樓層
A20要顧 何文田,油麻地,大角咀,太子的走線,好難重組呢
AtrHenu 發表於 2026-2-4 20:27 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

odwinkinglam 發表於 2026-2-4 19:42
A20要顧 何文田,油麻地,大角咀,太子的走線,好難重組呢

其實A20放棄果欄,奧運(柏景灣)跟E21A走線出入房屋處總部已經可以.(只不過部分車站要人轉20又話唔方便而唔衰咗)
 樓主| FBI2 發表於 2026-2-23 22:26 | 顯示全部樓層
據了解,提速同時也打算加停HZM
成世人只懂玩巴士
Tomyuen 發表於 2026-2-23 23:07 來自手機 | 顯示全部樓層
點樣提速?
leungky0528 發表於 2026-2-23 23:11 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-2-23 22:26
據了解,提速同時也打算加停HZM

加左港珠澳理應更加難hea做
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-25 18:53

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表