找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

九巴沙廠V6X滅族

  [複製鏈接]
天空之神 發表於 2026-6-20 02:57 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
KG1428 發表於 2026-6-19 22:00
不明點解U廠無AVBW
然而現時U廠係無AVBWU

你諗下直梯有幾低載
BED 低到全部出市區

AVBW 年代仲有巨量 3ASV ATR 唔好阻訂啦
AVBWU 年代咪即係四紅三黑

7.7L 缸食得起咁多客好過 9000cc 級載少啲客
有幾難明?
.

                                    Advertisement

leefung 發表於 2026-6-20 12:07 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-19 22:00
不明點解U廠無AVBW
然而現時U廠係無AVBWU

AVBW同綠牌AVBWU係低載車

唔岩U廠營運....
之前有我估係車齡原因...
等到適用U廠既ATENU出牌後,一面倒比哂U,之後清哂批低載車走...

而橙牌AVBUW問題係ZF engine行屯公會好大耗損,加上較ATENU食油
所以調走U廠...

至於V6X,佢副引擎遠比AVBUW慳油,上斜性能比ATENU好,相對亦較慳油...
所以調哂去U行用儘性價比....
3ASV174 發表於 2026-6-21 02:12 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-19 22:00
不明點解U廠無AVBW
然而現時U廠係無AVBWU

AVBW 新車時期重心仲喺市區廠

唔止 U,其實 S 都無分到一手 AVBW
但 L 廠係有拎一手 AVBW 上牌大西北路線
如要討論,請先自貼差餉單一次
Illo 發表於 2026-6-21 19:02 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 Illo 於 2026-6-21 19:10 編輯
天空之神 發表於 2026-6-20 02:57
你諗下直梯有幾低載
BED 低到全部出市區

低載就籍口黎架啫,兜廠0506年個期都有得出鐵甲同前衛,條961好早就全直行avw,同期蛇廠都係入得二三架笑直,如果低載影響真係咁大,咁968全線三十架歐五綠蛋宴,仲有咩961,260x,58x,68x(未拆268x),60x,69x,67x等等呢類有冇畀人port車先,同埋就算有三黑四紅非蛇廠都係講緊290架綠蛋攞咗一百架左右計比例點都唔夠兜廠呢十幾年犀利都唔知有幾多條綠同黑啦,人地個期都冇玩到用新換舊,仲會幫手食白板,城隧線就係換唔入直梯所以啲車都係柴,係得水埔廠就話唔公平啫,其實就算講三黑四紅入面81c同680嗰陣仲未換曬全直,如果要計兜廠一手鐵甲應該出到五十架左右,前衛同鐵甲b9就係K,L,U平分,蛇廠一手分得最少,綠蛋個期總計就係S>U>K/L。
Illo 發表於 2026-6-21 19:10 | 顯示全部樓層
leefung 發表於 2026-6-20 12:07
AVBW同綠牌AVBWU係低載車

唔岩U廠營運....

兜廠最早18/19年開始清走所有低載同長側牌/紅蛋,之後要去到22定23年先清埋最後一批s牌橙蛋,係都係atenu之後嘅事
天空之神 發表於 2026-6-21 22:42 | 顯示全部樓層
本帖最後由 天空之神 於 2026-6-21 22:44 編輯
Illo 發表於 2026-6-21 19:02
低載就籍口黎架啫,兜廠0506年個期都有得出鐵甲同前衛,條961好早就全直行avw,同期蛇廠都係入得二三架笑 ...

961 AVW 之前用緊 AV
67X ATE 之前掛 AV 69X 西鐵開業客量跌,由 3AD 變 AVW

260X 掛過咩直梯? 半條線 E3ATR
同樣 60X 有咩直梯掛過?

.
YP5520 發表於 2026-6-21 22:51 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

天空之神 發表於 2026-6-21 22:42
961 AVW 之前用緊 AV
67X ATE 之前掛 AV 69X 西鐵開業客量跌,由 3AD 變 AVW

60X有掛AVW喎
天空之神 發表於 2026-6-22 00:58 | 顯示全部樓層

你岩

但 60X 本身都密車到載唔滿,而家都係
.
樂仔〞 發表於 2026-6-22 10:38 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-21 22:42
961 AVW 之前用緊 AV
67X ATE 之前掛 AV 69X 西鐵開業客量跌,由 3AD 變 AVW

260X 有掛過 AVBE 甚至更低載嘅 AMN
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-22 16:17

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表