你諗下直梯有幾低載
BED 低到全部出市區
AVBW 年代仲有巨量 3ASV ATR 唔好阻訂啦
AVBWU 年代咪即係四紅三黑
7.7L 缸食得起咁多客好過 9000cc 級載少啲客
有幾難明?
|
|
|
.
|
|
|
|
|
AVBW同綠牌AVBWU係低載車
唔岩U廠營運....
之前有我估係車齡原因...
等到適用U廠既ATENU出牌後,一面倒比哂U,之後清哂批低載車走...
而橙牌AVBUW問題係ZF engine行屯公會好大耗損,加上較ATENU食油
所以調走U廠...
至於V6X,佢副引擎遠比AVBUW慳油,上斜性能比ATENU好,相對亦較慳油...
所以調哂去U行用儘性價比....
|
|
|
|
|
|
|
|
AVBW 新車時期重心仲喺市區廠
唔止 U,其實 S 都無分到一手 AVBW
但 L 廠係有拎一手 AVBW 上牌大西北路線
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
本帖最後由 Illo 於 2026-6-21 19:10 編輯
低載就籍口黎架啫,兜廠0506年個期都有得出鐵甲同前衛,條961好早就全直行avw,同期蛇廠都係入得二三架笑直,如果低載影響真係咁大,咁968全線三十架歐五綠蛋宴,仲有咩961,260x,58x,68x(未拆268x),60x,69x,67x等等呢類有冇畀人port車先,同埋就算有三黑四紅非蛇廠都係講緊290架綠蛋攞咗一百架左右計比例點都唔夠兜廠呢十幾年犀利都唔知有幾多條綠同黑啦,人地個期都冇玩到用新換舊,仲會幫手食白板,城隧線就係換唔入直梯所以啲車都係柴,係得水埔廠就話唔公平啫,其實就算講三黑四紅入面81c同680嗰陣仲未換曬全直,如果要計兜廠一手鐵甲應該出到五十架左右,前衛同鐵甲b9就係K,L,U平分,蛇廠一手分得最少,綠蛋個期總計就係S>U>K/L。 |
|
|
|
|
|
|
|
兜廠最早18/19年開始清走所有低載同長側牌/紅蛋,之後要去到22定23年先清埋最後一批s牌橙蛋,係都係atenu之後嘅事
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 天空之神 於 2026-6-21 22:44 編輯
961 AVW 之前用緊 AV
67X ATE 之前掛 AV 69X 西鐵開業客量跌,由 3AD 變 AVW
260X 掛過咩直梯? 半條線 E3ATR
同樣 60X 有咩直梯掛過?
|
|
|
.
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|