找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026/27 元朗區rpp 結果

  [複製鏈接]
kmb63x 發表於 2026-6-23 14:58 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT

屏山/洪水橋/藍地黑洞
取消/縮減/降級服務就易過(68A葵涌段,63X尖咀深長荔,兩條線變30分一班,特快版A33P/A36變兜到嘔A33P/A34, 斬一半車變614P/615P, B2加密10分鐘一班變晒XB2)
提升/增加服務邊有可能過到關(258P取消聚康/兆康站, N368, 63X不停美孚, 269B經洪福, 63X/68A加車, 更加唔好提其他AE線經呢段)

                                    Advertisement

kei_hk 發表於 2026-6-23 15:50 | 顯示全部樓層
leefung 發表於 2026-6-23 14:33
B9A亦分走左B9客量....

變左鬼打鬼....

你覺得九巴﹐會唔會放過B9唔入元朗


九巴肯放B9唔入元朗﹐咪唔會鬼打鬼囉。

但現時的安排﹐擺明想借B9吸引屯門人選用B1北上。
換句話說﹐B9A 只係擺明居馬開加班短棍車﹐睇下可以爭多幾多客仔。
同埋方便元朗市中心的客仔﹐唔駛B9要更深入去到元朗大馬路一帶。


B9 & B9A 視為同一條路線﹐九巴應該計過數 or 策略性路線﹐覺得係有得做才會將這條線正式化。

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 精闢見解

查看全部評分

 
FBI2 發表於 2026-6-23 15:55 來自手機 | 顯示全部樓層
kei_hk 發表於 2026-6-23 15:50
你覺得九巴﹐會唔會放過B9唔入元朗



B9和B9A可以合併,B9加經元朗大馬路。
成世人只懂玩巴士
kei_hk 發表於 2026-6-23 15:59 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-23 15:55
B9和B9A可以合併,B9加經元朗大馬路。

如果九巴想合併﹐B9A就唔會改為正式路線啦。


可能九巴都估到﹐B9要入埋大馬路﹐行車時間就唔夠吸引。
所以﹐寧可當B9A係 B9的短棍加班車﹐以保持B9的吸引性。
 
FBI2 發表於 2026-6-23 16:40 | 顯示全部樓層
kei_hk 發表於 2026-6-23 15:59
如果九巴想合併﹐B9A就唔會改為正式路線啦。

B9係唔係都唔吸引,客量一直處於普通水平.

成世人只懂玩巴士
chowchi 發表於 2026-6-23 16:56 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-23 15:55
B9和B9A可以合併,B9加經元朗大馬路。

第日屯門人用晒深圳灣/新皇崗, B9經大馬路, 咪可以用來做貴價屯巿<->元朗大馬路特快, keep倒15min 一班既話其實都好唔錯
kei_hk 發表於 2026-6-23 17:04 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-23 16:40
B9係唔係都唔吸引,客量一直處於普通水平.

當九巴視為係一條策略性的路線﹐客量唔好﹐都係會照keep。


這樣便解釋到點解B9A會轉為正式路線。
 
kmb63x 發表於 2026-6-23 17:24 | 顯示全部樓層
kei_hk 發表於 2026-6-23 17:04
當九巴視為係一條策略性的路線﹐客量唔好﹐都係會照keep。

B9A路線上已經好吸引, 客源又已經極大化咗, YOHO不停站去蓮塘半個鐘

做唔起純粹係蓮塘果邊比起福田吸引力低好多, 無咩必要唔會揀蓮塘過關
JH_LE4612 發表於 2026-6-23 17:39 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JH_LE4612 於 2026-6-23 17:42 編輯
kei_hk 發表於 2026-6-23 15:59
如果九巴想合併﹐B9A就唔會改為正式路線啦。




有咩 causation呢?

調翻轉,會唔會係因為運吉行政上想 justify整合/修改一條招標線,所以要用一條正名嘅支線嚟數客過橋?利申冇內幕料。

依家B9收費貴,唔多客尚且可以維皮,但係當新皇崗開幕,B9系客源進一步分薄,開拓下新客源都合理,好似冇紅橋咪屯中。唔係話合併一定有著數,但係留翻啲 option比自己都好。反而係一條 B1一條276B會點樣塞死大馬路,搞到B9入唔到去...但一條正名嘅B9A唔係正正容易入大馬路插旗過一條試辦嘅B9A咩?所以我當佢插旗會唔會易理解啲?

坦白講新東仲有多少少誘因用香園圍,新西我真係冧唔到點解要捨落馬洲皇崗取香園圍,本身已經有兩蚊巴士搭,要平嘅 B1 276B點都平過B9,驚人逼嘅其實皇崗都夠位分流落馬洲啦,深東又唔見特別多人要去,所以B9系我自己幾悲觀...
西九小確幸 發表於 2026-6-23 17:39 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement


[稍OT]
咁講莫非城記策略唔同?  點解B8短途*至今都未轉常規?  
*如深入埔中/化蝶
從西九龍出發,看香港交通優劣
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-24 02:55

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表