keilingha 發表於 2019-3-28 20:20
我住沙田四美,我婆婆住梨木樹,我一星期都會過去幾次.坦白講,綜合我對全港交通公具嘅認知,梨木樹交通唔算十 ...
繁忙時間梨木樹去柴灣唔搭936A過港島轉車,就小巴/36X出旺角轉118啦,何苦特等屈去沙田轉東鐵? |
|
|
|
|
|
|
|
梨木樹的設施同交通跟葵興芳、大窩口比較已經差好遠,仲點樣好法?你地往往用隔籬衰到貼地的屋邨比較,咁邊度有進步空間呢? |
|
|
前荃葵青區居民
|
|
|
|
|
好多人都受夠果度的巴士服務,你咁鍾意唱好,不如自己搬去附近住下,先再落評論。
我住咗近廿年,感受到交通如何惡劣,講來講去就有唯一優點,就係去沙田同大埔快。
|
|
|
前荃葵青區居民
|
|
|
|
|
ricky 發表於 2019-3-28 20:58
好多人都受夠果度的巴士服務,你咁鍾意唱好,不如自己搬去附近住下,先再落評論。
我住咗近廿年,感受到 ...
如果要住過先可以評論,麻煩你收返所有評價康翠嘅言論,以及所有對你冇住過嘅地方嘅評論
我從來“唱好”梨木樹交通,你根本只係係到創造二元對立,覺得梨木樹唔差就係等於唱好佢
我一直指出,梨木樹並非特別好,只係未去到如你所言,踩到“地底泥”嘅程度
如果你仍然無法理解,本人認為亦無繼續討論嘅意義 |
|
|
|
|
|
|
|
見你寫好多字,未睇晒,但趕住回你先。你講的情況,未反映巴士同小巴脫班問題,繁時同非繁時都出現。「轉車方便」我都係第一次聽,除非在大型轉乘站轉乘,否則成日要轉車就已經係敗筆。
仲有,如果梨木樹去柴灣,正常應該係搭36M落葵芳轉地鐵,或者搭36A去深水埗轉118;梨木樹去新蒲崗,正常應該係搭36M轉40(有轉乘優惠)到鑽石山行過去,或者搭42C(無轉乘優惠),唔使行在四美街落車。你所講的方法太特別,無人咁搭。
|
|
|
前荃葵青區居民
|
|
|
|
|
本帖最後由 10598C 於 2019-3-28 21:22 編輯
ricky 發表於 2019-3-28 20:55
梨木樹的設施同交通跟葵興芳、大窩口比較已經差好遠,仲點樣好法?你地往往用隔籬衰到貼地的屋邨比較,咁 ...
我一直覺得梨木樹有佢嘅不足,係需要改善,但有冇必要怨婦式數臭佢?
呢到咁多怨婦式埋怨咪就係咁嚟
古語有云 知足不辱、知足者常樂
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 keilingha 於 2019-3-28 21:20 編輯
坦白講,我又睇唔到葵興、芳、大窩口有幾絕對性優勢.先講你最唔喜歡見到的沙田,但事實喺大圍、新城市、火炭、石門皆有大量工商業活動,而遠一點大埔亦有大型工業村,
唔通呢啲唔喺就業機會?
知唔知葵興、芳、大窩口去新界東幾麻煩?搭地鐵要轉幾次兼七個字先到大圍,搭巴士就無多飛.
跟住講市區,你岩,葵興芳大窩口近地鐵,有大幅優勢(唔好唔記得葵興芳大窩口唔喺各座廈都咁近地鐵站,呢樣要視乎你喺邊座出發,當然,梨木樹都好大,細分三個邨,最後期重建嘅無疑喺相對方便)
我唔否認呢等地區交通比起梨木樹優勝,
但唔代表梨木樹就極端到咁差吖碼?
你葵興芳大窩口,如果要去轉西鐵,轉東涌線入東涌,一樣行餐死,行到我都驚咗.
你葵興芳出港島東好方便?就以我柴灣柴灣為例,我若往葵興芳大窩口,就算搭鐵都要 46-52 分鐘,繁時仲要迫餐死.
我試過梨木樹出發,經大圍、紅磡轉巴士,consistently都喺一粒鐘,仲可以深入柴灣各處兼仲要無咁迫,10 分鐘影響真喺咁大?
我認為你講嘅梨木樹差到地底泥,喺基於你只以市區作比較,你從沒考慮過荃灣區本來是新界一部分,
荃灣區之大,東至梨木樹,西至青龍頭、陰澳,唔通住深井青龍頭嗰邊就辛苦到要成年自閉在家唔出街la?
唔好唔記得,交通過青龍頭嘅地方,係新界多不勝數.
|
|
|
|
|
|
|
|
咁你就問果度的區議員了,我已經放棄咗
|
|
|
前荃葵青區居民
|
|
|
|
|
去九龍同港島的巴士規劃差,已遠超去沙田的優勢。
再者,去九龍同港島返工的人,一定多過去沙田返工的人。
講到幾勁都要接受事實,返工唔方便,講到天花龍鳳都無用。同埋講到去沙田咁勁,但一樣無城隧通宵巴士線。
|
|
|
前荃葵青區居民
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|