找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 點解936做極都做唔起?

 火... [複製鏈接]
10598C 發表於 2019-3-28 20:41 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
keilingha 發表於 2019-3-28 20:20
我住沙田四美,我婆婆住梨木樹,我一星期都會過去幾次.坦白講,綜合我對全港交通公具嘅認知,梨木樹交通唔算十 ...

繁忙時間梨木樹去柴灣唔搭936A過港島轉車,就小巴/36X出旺角轉118啦,何苦特等屈去沙田轉東鐵?

                                    Advertisement

ricky 發表於 2019-3-28 20:55 | 顯示全部樓層
10598C 發表於 2019-3-28 17:38
因為你只係睇到梨木樹嘅問題,唔識睇梨木樹嘅優點,望望同區,其實梨木樹根本唔係好似你講咁,差到地底泥 ...

梨木樹的設施同交通跟葵興芳、大窩口比較已經差好遠,仲點樣好法?你地往往用隔籬衰到貼地的屋邨比較,咁邊度有進步空間呢?
前荃葵青區居民
ricky 發表於 2019-3-28 20:58 | 顯示全部樓層
10598C 發表於 2019-3-28 17:58
回覆埋你之前講康翠有690過海
690而家都俾人減班,我過海如果夾唔到690,都即刻轉地鐵啦

好多人都受夠果度的巴士服務,你咁鍾意唱好,不如自己搬去附近住下,先再落評論。
我住咗近廿年,感受到交通如何惡劣,講來講去就有唯一優點,就係去沙田同大埔快。
前荃葵青區居民
10598C 發表於 2019-3-28 21:10 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

ricky 發表於 2019-3-28 20:58
好多人都受夠果度的巴士服務,你咁鍾意唱好,不如自己搬去附近住下,先再落評論。
我住咗近廿年,感受到 ...

如果要住過先可以評論,麻煩你收返所有評價康翠嘅言論,以及所有對你冇住過嘅地方嘅評論

我從來“唱好”梨木樹交通,你根本只係係到創造二元對立,覺得梨木樹唔差就係等於唱好佢

我一直指出,梨木樹並非特別好,只係未去到如你所言,踩到“地底泥”嘅程度

如果你仍然無法理解,本人認為亦無繼續討論嘅意義
ricky 發表於 2019-3-28 21:10 | 顯示全部樓層
keilingha 發表於 2019-3-28 20:20
我住沙田四美,我婆婆住梨木樹,我一星期都會過去幾次.坦白講,綜合我對全港交通公具嘅認知,梨木樹交通唔算十 ...

見你寫好多字,未睇晒,但趕住回你先。你講的情況,未反映巴士同小巴脫班問題,繁時同非繁時都出現。「轉車方便」我都係第一次聽,除非在大型轉乘站轉乘,否則成日要轉車就已經係敗筆。

仲有,如果梨木樹去柴灣,正常應該係搭36M落葵芳轉地鐵,或者搭36A去深水埗轉118;梨木樹去新蒲崗,正常應該係搭36M轉40(有轉乘優惠)到鑽石山行過去,或者搭42C(無轉乘優惠),唔使行在四美街落車。你所講的方法太特別,無人咁搭。

前荃葵青區居民
10598C 發表於 2019-3-28 21:13 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 10598C 於 2019-3-28 21:22 編輯
ricky 發表於 2019-3-28 20:55
梨木樹的設施同交通跟葵興芳、大窩口比較已經差好遠,仲點樣好法?你地往往用隔籬衰到貼地的屋邨比較,咁 ...

我一直覺得梨木樹有佢嘅不足,係需要改善,但有冇必要怨婦式數臭佢?

呢到咁多怨婦式埋怨咪就係咁嚟
古語有云 知足不辱、知足者常樂
keilingha 發表於 2019-3-28 21:16 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 keilingha 於 2019-3-28 21:20 編輯
ricky 發表於 2019-3-28 20:55
梨木樹的設施同交通跟葵興芳、大窩口比較已經差好遠,仲點樣好法?你地往往用隔籬衰到貼地的屋邨比較,咁 ...

坦白講,我又睇唔到葵興、芳、大窩口有幾絕對性優勢.先講你最唔喜歡見到的沙田,但事實喺大圍、新城市、火炭、石門皆有大量工商業活動,而遠一點大埔亦有大型工業村,
唔通呢啲唔喺就業機會?
知唔知葵興、芳、大窩口去新界東幾麻煩?搭地鐵要轉幾次兼七個字先到大圍,搭巴士就無多飛.

跟住講市區,你岩,葵興芳大窩口近地鐵,有大幅優勢(唔好唔記得葵興芳大窩口唔喺各座廈都咁近地鐵站,呢樣要視乎你喺邊座出發,當然,梨木樹都好大,細分三個邨,最後期重建嘅無疑喺相對方便)
我唔否認呢等地區交通比起梨木樹優勝,
但唔代表梨木樹就極端到咁差吖碼?
你葵興芳大窩口,如果要去轉西鐵,轉東涌線入東涌,一樣行餐死,行到我都驚咗.
你葵興芳出港島東好方便?就以我柴灣柴灣為例,我若往葵興芳大窩口,就算搭鐵都要 46-52 分鐘,繁時仲要迫餐死.
我試過梨木樹出發,經大圍、紅磡轉巴士,consistently都喺一粒鐘,仲可以深入柴灣各處兼仲要無咁迫,10 分鐘影響真喺咁大?

我認為你講嘅梨木樹差到地底泥,喺基於你只以市區作比較,你從沒考慮過荃灣區本來是新界一部分,
荃灣區之大,東至梨木樹,西至青龍頭、陰澳,唔通住深井青龍頭嗰邊就辛苦到要成年自閉在家唔出街la?
唔好唔記得,交通過青龍頭嘅地方,係新界多不勝數.
ricky 發表於 2019-3-28 21:37 | 顯示全部樓層
10598C 發表於 2019-3-28 21:10
如果要住過先可以評論,麻煩你收返所有評價康翠嘅言論,以及所有對你冇住過嘅地方嘅評論

我從來“唱好” ...

唔使拗,睇下你果度同我以前果度,比較途經巴士同小巴線,就知邊度多車啲,仲未計途經梨木樹邨當中有好多只係繁時線。
寶琳路康盛花園
https://hkbus.fandom.com/wiki/%E5%BA%B7%E7%9B%9B%E8%8A%B1%E5%9C%92

寶琳路翠林邨
https://hkbus.fandom.com/wiki/%E7%BF%A0%E6%9E%97%E9%82%A8

和宜合道梨木樹邨
https://hkbus.fandom.com/wiki/%E6%A2%A8%E6%9C%A8%E6%A8%B9%E9%82%A8

康翠無去新界東線、去尖沙咀線。
梨木樹無去機場線、去尖沙咀線、去觀塘全日線,同埋無全晚通宵線。
剩係咁,康翠已經贏梨木樹好多皮。
前荃葵青區居民
ricky 發表於 2019-3-28 21:38 | 顯示全部樓層
10598C 發表於 2019-3-28 21:13
我一直覺得梨木樹有佢嘅不足,係需要改善,但有冇必要怨婦式數臭佢?

呢到咁多怨婦式埋怨咪就係咁嚟

咁你就問果度的區議員了,我已經放棄咗
前荃葵青區居民
ricky 發表於 2019-3-28 21:43 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

keilingha 發表於 2019-3-28 21:16
坦白講,我又睇唔到葵興、芳、大窩口有幾絕對性優勢.先講你最唔喜歡見到的沙田,但事實喺大圍、新城市、火炭 ...

去九龍同港島的巴士規劃差,已遠超去沙田的優勢。
再者,去九龍同港島返工的人,一定多過去沙田返工的人。

講到幾勁都要接受事實,返工唔方便,講到天花龍鳳都無用。同埋講到去沙田咁勁,但一樣無城隧通宵巴士線。

前荃葵青區居民
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-23 08:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表