TN1073 發表於 2026-6-24 10:09
樓主講到「荃西因為地鐵 (西鐵)真係多咗需求」,我自己就咁睇嘅:
以前西鐵站落成之後好一段時間,嗰個位 ...
但其實33 930X都唔係靠荃灣西站食糊
而係龍德街嘅尾站優勢吸引到大量乘客
加上沙咀道呢個傳統巴士客倉
荃灣西站嘅發展作用更多係促進咗呢兩條線開辦 |
|
|
.
|
|
|
|
|
EW9016 發表於 2026-6-24 09:34
東九山上線一直冇長途線插旗、食少好多2蚊同潛在逆向客,淨係識叫人落山轉車
近年先有88 88X ,慈雲山長期 ...
慈雲山唔自己努力爭取,秀茂坪係咁爭取咪迫到運輸署招標 |
|
|
|
|
|
|
|
(1)
重覆多次,依家有小巴,自己又唔係住261沿線,我一定係㨂返又密又快嘅小巴
(講緊小巴屯門尾站去上水跑公路只係25分鐘左右,巴士一定做唔到)
但出呢個post唔係話要將小巴服務還返巴士,自己身為44A沿線居民亦都唔係覺得小巴嘅服務有大家講到咁差
係講緊有呢個故事嘅教訓係,新西-新東嘅長途線唔應該咁保守咁預計客量,但依家連264X都縮沙
(3)
有啲人仲要用埋輕鐵專區嗰啲n年前嘅舊嘢講嘅,我冇嘢講 (唔係你呢個reply)
我估熟大西北都知道輕鐵+鐵巴嘅系統係好深入民心,價格上亦都好實惠
但大西北嘅住宅發展越嚟越零散,好多地方用舊有嘅輕鐵系統越嚟越唔夠做
咁喺將來開新嘅長途線嘅時候,或者現有長途線改線嘅時候,其實應該諗埋啲短途客,做多一水客
(E36C/E37C就唔會做全日啦,
但當E36A做大嘅時候,其實係咪一定要好似依家咁樣蜻蜓點水行晒三區?
定係拆線嘅時候應該要行多啲民區嘅地方,加強埋短途嘅coverage?
雖然咁樣有另一個問題係用龍運資源做九巴區域服務,但我估討論嘅話無妨)
|
|
|
兩巴淨係識自己打自己 -.-;
|
|
|
|
|
(1)
用返你呢個邏輯,
今日嘅新發展區都係啲人由新市鎮搬入去,但我又唔見大家有好積極做呢水客
(比較積極嘅例子已經係56A同79,但都唔係我講嘅九巴)
(2)
「係咪需要同其他人爭飯食」呢個係咪倒果為因?
我相信我講嘅呢四種客源,除咗新西區內客,大家應該都會同意服務要由地頭蟲九巴去做。
當九巴冇做而小巴/城巴做咗,然後九巴要回頭搶返客,係咪你所講嘅「同其他人爭飯食」?
(3)
我提呢個post出嚟,個前提係一啲舊有嘅新市鎮出市區客,大家都知係跌咗唔少。
但大家嘅出行需求係咪真係淨係少咗?定係只係零散咗?
咁嘅話,淨係留係comfort zone係咪真係好?尤其出市區客一定係最受地鐵影響
|
|
|
兩巴淨係識自己打自己 -.-;
|
|
|
|
|
「自從運輸大樓重建成為如心二期同埋全城匯,海之戀又落成,令到多咗住宅同埋行街食飯客源」
呢類嘢正正係起咗鐵先會出現,唔起嘅話政府點會賣到嗰啲地皮
所以我覺得鐵嘅影響可以兩睇嘅,尤其係當地鐵為嗰區帶多咗個中心嘅時候,巴士公司其實應該整返啲半特快線吸引嗰區/附近區嘅人去嗰個新區
|
|
|
兩巴淨係識自己打自己 -.-;
|
|
|
|
|
一半贊同,個人觀察係以上幾個點(西鐵/如心、沙咀道、海灣海濱環宇)各自都出到一定客源,而且西鐵站一帶的確近幾年係多咗唔少客搭車。我諗大家嘅觀察都冇咩衝突 |
|
|
|
|
|
|
|
你舉既56A擺落問題2咪就解釋依家問題
歷史留落黎既問題可以延續及重覆發生
你可以話巴士優先
但運吉要回應小巴訴求
每新發展區多數都會招小巴
然後又整一個收唔到科既問題
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
九巴有回頭搶56A嘅客??
你想講嘅係上水-皇后山嗰啲短途?
嗰啲巴士公司一定知有客㗎 (好似新東/荃葵青啲區內線啫),但我講緊中距離嘅線喎
用另一個例子79嚟講
我估
(1) 九巴唔做大274(P)、82C等線
(2) 小巴開806系,城巴開79 (B8當係無心插柳啦)
(3) 九巴開73H
呢三件事應該係熟巴士嘅都排得啱次序啦
咁呢度究竟係「係咪需要同其他人爭飯食」定係,「自己唔要啲飯,但睇到人哋食得開心就同人爭返」?
我都想搞清楚
|
|
|
兩巴淨係識自己打自己 -.-;
|
|
|
|
|
有無人可以計到 "如果44比九巴做 (凈係條最旺既44)", 繁時同非繁要用幾多部雙層巴士, 同行車時間多幾多?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|