找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 究竟紅巴做漏咗幾多客?

 火.. [複製鏈接]
Ricky403 發表於 2026-6-24 11:18 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
TN1073 發表於 2026-6-24 10:09
樓主講到「荃西因為地鐵 (西鐵)真係多咗需求」,我自己就咁睇嘅:

以前西鐵站落成之後好一段時間,嗰個位 ...

但其實33 930X都唔係靠荃灣西站食糊
而係龍德街嘅尾站優勢吸引到大量乘客
加上沙咀道呢個傳統巴士客倉

荃灣西站嘅發展作用更多係促進咗呢兩條線開辦
.

                                    Advertisement

tommy14D 發表於 2026-6-24 11:25 來自手機 | 顯示全部樓層
EW9016 發表於 2026-6-24 09:34
東九山上線一直冇長途線插旗、食少好多2蚊同潛在逆向客,淨係識叫人落山轉車
近年先有88 88X ,慈雲山長期 ...

慈雲山唔自己努力爭取,秀茂坪係咁爭取咪迫到運輸署招標
 樓主| skibidiot 發表於 2026-6-24 11:56 | 顯示全部樓層
lsc04d11 發表於 2026-6-24 06:31
講1 你自己都利申話44夠快而你揀搭佢 咁巴士永遠都唔可以贏小巴嫁喎

亡命小巴俾你上 我要穩陣安全嘅261( ...

(1)
重覆多次,依家有小巴,自己又唔係住261沿線,我一定係㨂返又密又快嘅小巴

(講緊小巴屯門尾站去上水跑公路只係25分鐘左右,巴士一定做唔到)
但出呢個post唔係話要將小巴服務還返巴士,自己身為44A沿線居民亦都唔係覺得小巴嘅服務有大家講到咁差
係講緊有呢個故事嘅教訓係,新西-新東嘅長途線唔應該咁保守咁預計客量,但依家連264X都縮沙


(3)
有啲人仲要用埋輕鐵專區嗰啲n年前嘅舊嘢講嘅,我冇嘢講 (唔係你呢個reply)
我估熟大西北都知道輕鐵+鐵巴嘅系統係好深入民心,價格上亦都好實惠
但大西北嘅住宅發展越嚟越零散,好多地方用舊有嘅輕鐵系統越嚟越唔夠做
咁喺將來開新嘅長途線嘅時候,或者現有長途線改線嘅時候,其實應該諗埋啲短途客,做多一水客
(E36C/E37C就唔會做全日啦,
但當E36A做大嘅時候,其實係咪一定要好似依家咁樣蜻蜓點水行晒三區?
定係拆線嘅時候應該要行多啲民區嘅地方,加強埋短途嘅coverage?
雖然咁樣有另一個問題係用龍運資源做九巴區域服務,但我估討論嘅話無妨)

兩巴淨係識自己打自己 -.-;
 樓主| skibidiot 發表於 2026-6-24 12:03 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-24 06:53
當年新市鎮好多都係市區搬入去

九巴都開唔少新市鎮出市區


(1)
用返你呢個邏輯,
今日嘅新發展區都係啲人由新市鎮搬入去,但我又唔見大家有好積極做呢水客
(比較積極嘅例子已經係56A同79,但都唔係我講嘅九巴)

(2)
「係咪需要同其他人爭飯食」呢個係咪倒果為因?
我相信我講嘅呢四種客源,除咗新西區內客,大家應該都會同意服務要由地頭蟲九巴去做。
當九巴冇做而小巴/城巴做咗,然後九巴要回頭搶返客,係咪你所講嘅「同其他人爭飯食」?

(3)
我提呢個post出嚟,個前提係一啲舊有嘅新市鎮出市區客,大家都知係跌咗唔少。
但大家嘅出行需求係咪真係淨係少咗?定係只係零散咗?
咁嘅話,淨係留係comfort zone係咪真係好?尤其出市區客一定係最受地鐵影響
兩巴淨係識自己打自己 -.-;
 樓主| skibidiot 發表於 2026-6-24 12:07 | 顯示全部樓層
TN1073 發表於 2026-6-24 10:09
樓主講到「荃西因為地鐵 (西鐵)真係多咗需求」,我自己就咁睇嘅:

以前西鐵站落成之後好一段時間,嗰個位 ...

「自從運輸大樓重建成為如心二期同埋全城匯,海之戀又落成,令到多咗住宅同埋行街食飯客源」

呢類嘢正正係起咗鐵先會出現,唔起嘅話政府點會賣到嗰啲地皮
所以我覺得鐵嘅影響可以兩睇嘅,尤其係當地鐵為嗰區帶多咗個中心嘅時候,巴士公司其實應該整返啲半特快線吸引嗰區/附近區嘅人去嗰個新區
兩巴淨係識自己打自己 -.-;
TN1073 發表於 2026-6-24 12:08 | 顯示全部樓層
Ricky403 發表於 2026-6-24 11:18
但其實33 930X都唔係靠荃灣西站食糊
而係龍德街嘅尾站優勢吸引到大量乘客
加上沙咀道呢個傳統巴士客倉

一半贊同,個人觀察係以上幾個點(西鐵/如心、沙咀道、海灣海濱環宇)各自都出到一定客源,而且西鐵站一帶的確近幾年係多咗唔少客搭車。我諗大家嘅觀察都冇咩衝突
kay 發表於 2026-6-24 12:12 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

skibidiot 發表於 2026-6-24 12:03
(1)
用返你呢個邏輯,
今日嘅新發展區都係啲人由新市鎮搬入去,但我又唔見大家有好積極做呢水客

你舉既56A擺落問題2咪就解釋依家問題


歷史留落黎既問題可以延續及重覆發生

你可以話巴士優先
但運吉要回應小巴訴求
每新發展區多數都會招小巴

然後又整一個收唔到科既問題


非誠無品老屈皆勿擾
 樓主| skibidiot 發表於 2026-6-24 12:20 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-24 12:12
你舉既56A擺落問題2咪就解釋依家問題

九巴有回頭搶56A嘅客??
你想講嘅係上水-皇后山嗰啲短途?
嗰啲巴士公司一定知有客㗎 (好似新東/荃葵青啲區內線啫),但我講緊中距離嘅線喎



用另一個例子79嚟講
我估
(1) 九巴唔做大274(P)、82C等線
(2) 小巴開806系,城巴開79 (B8當係無心插柳啦)
(3) 九巴開73H
呢三件事應該係熟巴士嘅都排得啱次序啦

咁呢度究竟係「係咪需要同其他人爭飯食」定係,「自己唔要啲飯,但睇到人哋食得開心就同人爭返」?

我都想搞清楚
兩巴淨係識自己打自己 -.-;
山陽岡山 發表於 2026-6-24 12:25 | 顯示全部樓層
有人認為九巴唔做西貢落坑口比咗小巴做都係走寶
33606 發表於 2026-6-24 12:51 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

duncan827 發表於 2026-6-24 01:02
其實巴士同小巴各有 pros and cons,  如果44系比九巴做, 以今日既標準每班車要座滿/企人 起碼變左10幾分 ...

有無人可以計到 "如果44比九巴做 (凈係條最旺既44)", 繁時同非繁要用幾多部雙層巴士, 同行車時間多幾多?
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-24 20:40

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表