找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴600加站及延長服務時間

 火.. [複製鏈接]
skibidiot 發表於 2026-6-22 13:55 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
ENS529 發表於 2026-6-22 13:52
其實除咗過十年前嘅88同214,
以及有功課抄嘅和菁嗰組路線之外,
重有邊條招標新區對外線係似樣? ...

古洞北嗰組其實都還好

佢朋友粉北就有啲料到
兩巴淨係識自己打自己 -.-;

                                    Advertisement

天空之神 發表於 2026-6-22 14:15 | 顯示全部樓層
tommy14D 發表於 2026-6-22 12:49
619X方便中秀返屋企,600要行一大段, 依家起碼做到真正分流畀返四順居民用 ...

出城 619X 唔停秀茂坪硬食 601

最大問題係 601 唔入中環

去中環基本上送哂比 619X 600
.
樂仔〞 發表於 2026-6-22 14:26 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-22 14:15
出城 619X 唔停秀茂坪硬食 601

最大問題係 601 唔入中環

600 都係時候要準備諗吓點樣簡化港島方向嘅港島走線

又 3C 會又琳寶徑認真唔開胃
西九小確幸 發表於 2026-6-22 14:55 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement


食埋213X觀繞特落肚或者有機會
從西九龍出發,看香港交通優劣
AE367 發表於 2026-6-22 16:05 | 顯示全部樓層
西九小確幸 發表於 2026-6-22 14:55
食埋213X觀繞特落肚或者有機會

213P?

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 給你一個like

查看全部評分

leungky0528 發表於 2026-6-22 16:26 來自手機 | 顯示全部樓層
ENS529 發表於 2026-6-22 13:52
其實除咗過十年前嘅88同214,
以及有功課抄嘅和菁嗰組路線之外,
重有邊條招標新區對外線係似樣? ...

十四鄉本質都似樣
但最反智係唔執輸走去追九巴條287,鬥到一齊虧
s3m89 發表於 2026-6-22 17:54 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Ak5213 發表於 2026-6-22 13:30
加完時終於可以試下遊車河安達臣600先過海再轉900入白石角

白石角仲可以再轉73D入大埔
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
10598C 發表於 2026-6-22 18:12 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 10598C 於 2026-6-22 18:21 編輯

石礦場終於有全日向東行落藍田站嘅巴士
其實 600 都應該執執走線,好跟唔跟走去跟 601,唔跟 619
港島方向改出內吿士打道,九龍方向林士街開出兜域多利皇后街入電車路,已經差好遠

仲有來回程兜安泰總站…
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:19 | 顯示全部樓層
10598C 發表於 2026-6-22 18:12
石礦場終於有全日向東行落藍田站嘅巴士
其實 600 都應該執執港島走線,好跟唔跟走去跟 601,唔跟 619
港島 ...

跟619行咪做唔到維園客但最好天后跟673行最好.(不過怡和街有配額限度下加上又要計劃俾961,948,936全日入去呢個位置下它可以點樣可分配俾埋600行該處)
kmb71k 發表於 2026-6-22 18:25 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

932gz6061 發表於 2026-6-22 11:45
btw 好奇問 紅鬼幾千架車可以點樣做唔掂架13

減咗嘅人同車唔會一直企喺度等運到㗎
以上回應,是否可行?是否合適?
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-23 01:36

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表