|
剛剛下午打卡時,發覺上午打卡紀錄被洗走,又扣三分⋯ |
|
|
|
|
|
|
|
入去到睇, 是無洗走到
下午簽到完, 遊戲室介面都是出唔到,入去睇見到已簽到
|
|
|
|
|
|
|
|
最麻煩係夾公仔、搵路線會入咗去夾緊突然彈廣告出嚟,跟住就當超時
|
|
|
|
|
|
|
|
更新完之後「我要揸巴士」啲分冇晒,點處理? |
|
|
|
|
|
|
|
先記下你的KMB會員號碼﹐即係 KMB 為首的一組數字。
再去game內 "齒輪" 內﹐試登出再登入。
**登入時﹐必須小心﹐唔好選擇overwrite 舊record。否則﹐重新由頭再玩過。
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
violet 發表於 2025-6-17 18:14
我唔洗喎
好簡單 兩個字 廣告
一冇廣告load 就好perfect嘅排版 拉都唔洗拉
一有廣告banner load到 又要321倒數時拉好 拉完睇到字就即刻睇唔到時間倒數 |
|
|
|
|
|
|
|
介面更新後新增「終止會籍」功能,功能未知
使用方法
主頁>會員資料>✍️
或可能不用投寄信件作取消申請用 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|