北區去大埔,咁九巴係有改過嘅
咁大埔去沙田馬鞍山呢?北區-沙田呢?
261成個開線就係一個補鑊嘅故事,
呢度嘅版友都係想諗多啲巴士開線嘅方向啫,咁呢個故事咪講咗對新東西之間嘅線嘅客量唔好睇咁低
我又冇話巴士公司依家做261有咩問題
新西嗰度我都有講兩條招標線係kick嘅
新東大家都知,依家大埔市 - 沙田各區 (火車站/第一城/馬市/大涌橋路/源禾路) 都有客出,但九巴真係冇的起心肝做
咁我係咪算係好偏頗?
|
|
|
兩巴淨係識自己打自己 -.-;
|
|
|
|
|
其實你條題COVER太大要拆細傾
而唔係一句九巴做漏就算
1
你認為做漏但PROVE唔到係
有需要但=/=必須地步
唔係說完就算
2
#3版友已經早我一步指出你條題其中一個問題
雖然睇落3條都係鬧九巴
但73A九巴想改有人唔比佢
3
73B W3好地地比人改慢
人地想唔做漏都被做漏
九巴仲可以點玩先
唔想做同想做但做唔到都有發生
就已經DRAW唔到你個結論
論據失誤唔係觀點與角度問題
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|