[路線計劃/RPP]
2019-2020年度葵青區巴士路線計劃
火...
[複製鏈接]
|
|
可惜的是!較早前有當區既區議員提及既40P同936全日服務:卻在今年葵青區份RPP中完全隻字不提!有點失望! |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 DC3938 於 2019-1-31 22:05 編輯
43C青衣覆蓋太少,又飛起荔枝角,長沙灣,深水埗,有客至奇!
要42A同44載番果550名往美孚及深水埗,佢地都自身難保!
為加快200名 前 往 旺 角 及 大 角 咀 的 43C乘 客,放棄 550名乘客由青衣前往美孚及深水埗,呢部係唔係公共巴士嚟!
|
|
|
|
|
|
|
|
其實個理由都好弱下 , 因為長沙灣道塞車所以行荔枝角道 , 但是就有很多人是為了去這幾個地方才搭 37 所以這改動並不是為了 37 班客仔真正的理由應該係為左荔枝角道新屋村及私人樓而做 , 與其咁 , 不如開返 6A, 來回改行荔枝角道算啦
|
|
|
|
|
|
|
|
mainly係愛民往長沙灣道方向,
唔好同我話A20係愛民往美孚加個$8短途分段
|
|
|
|
|
|
|
|
當年運輸署同街工黃議員
為左遷就佢自己方便搭車同幫 930 倒客
明明犧牲絕大比數居民利益, 要八座居民行遠一條街
講到明明上角街唔係成個村既中心
都老屈話係
有關當局聽講其實收左海量級投訴信
都一意孤行
要記住...要搞你
曲都變返直
|
|
|
人一九,腦便殘
|
|
|
|
|
1314 發表於 2019-1-31 23:58
mainly係愛民往長沙灣道方向,
唔好同我話A20係愛民往美孚加個$8短途分段[/backco ...
8蚊有豪華車坐抵到爛la, 佐敦道觀塘客一見A22咪又係衝上車。 |
|
|
|
|
|
|
|
leo_ku 發表於 2019-2-1 06:16
8蚊有豪華車坐抵到爛la, 佐敦道觀塘客一見A22咪又係衝上車。
講少左,識做梗係加雙向分段,客又唔係多。 |
|
|
|
|
|
|
|
jx6215 發表於 2019-1-30 01:28
當63X冇得加 但59X 60X有兩條車海果陣
咁點解唔係每個鐘拎3架車黎同63X夾埋提早上公路
而繼續由得兩條線 ...
另一post有解釋。
當年63x提速時, 係有打算會加班。
宣傳品中寫明會按乘客需求逐步提升班次。
原本打算調58x 1車和60x 2-3車去配合轉車站加班吸客,但建議一出就做到其他山頭強烈反對,最後都不了了之。之後再提出不停美孚也同樣遭當區的反對,結果公司都無心再大改舊線。 反而吸取經驗。再有路線改動時(例41A)會小心處理。 |
|
|
|
|
|
|
|
$5.8葵涌出到旺角,唔陰佢陰邊個?
唔見佢話改條隧巴行荔枝角道避塞車?
由荔枝角道行返黃金一帶,即係叫人落地底
難得佢面皮厚到叫人改坐33A,但33A咩班次,全區都知係伏啦
|
|
|
康城、啟德、皇后、屯門,冇一個唔係錯誤
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|