尋日兩點幾搭 18X,北角上橋個陣部車坐滿七成左右,樓上坐滿窗口位
|
|
|
|
|
|
|
|
18X 西行客量從來都唔差,單靠北角都養左 1/3 客。
只係東行一直以黎都未夠西行靚仔,不過加停港澳碼頭有好明顯改善。 |
|
|
惡意回復是不道德的行為。
|
|
|
|
|
如果玩到這樣地步真係寧可用2個幾叮去筲箕灣好過.(只係衰在太慢啫)
|
|
|
|
|
|
|
|
乜巴士公司做呢d野有代價架?
九巴上次玩成個月都冇事啦
又有"市民"支持wo,係咪先
|
|
|
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
|
|
|
|
|
如果720 25分鐘一班都正常,咁98 1個鐘一班先正常 |
|
|
|
|
|
|
|
AtrHenu 發表於 2021-1-26 07:27
如果玩到這樣地步真係寧可用2個幾叮去筲箕灣好過.(只係衰在太慢啫)
嫌慢仲有地鐵 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|