「南區交通」建議6X建長服務時間至2400,換260提早收車
火..
[複製鏈接]
|
政府忙住搞港中融合,你班人唔係冇車坐到搞罷工都唔會理。
|
|
|
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
|
|
|
|
|
我咪話政府唔會理因為市民都唔會有大反應囉,你係咪盲架?
|
|
|
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
|
|
|
|
|
大把啦
淨係玩職安真漢子概念路線都大把
咪bull shxx 地, 下下叫人22 轉車
地盤佬搭車, 轉車, 好洗得下$ ga
睇下成班大西北東九線, 6點出九龍, 5點番新界已經開始打仗時段
仲用中環office 思維做就食屎了
|
|
|
|
|
|
|
|
hihiman 發表於 2021-3-11 00:20
大把啦
淨係玩職安真漢子概念路線都大把
運吉唔俾係承啟道啲地盤擺站要罰下地盤佬行路去啟德站當做下運動嘛 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|