[分享/報告]
關注深圳灣昨晚爆鑊問題
火...
[複製鏈接]
|
本帖最後由 tt777 於 2026-6-22 14:56 編輯
西麗唔連西九龍 (西麗For 深江、贛深、深江用),
西九龍剩係連深圳北。
|
|
|
|
|
|
|
|
tl1181231 發表於 2026-6-22 14:18
九巴做壞規舉開加班車係九巴問題
唔係嶼巴問題
別天真,大灣區溶合係國策,太公講明,就算成個市區冇晒巴士,關口都一定要有足夠交通運力。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
nokia 發表於 2026-6-2 18:41
下年西丽高鐵站開通,深圳灣口岸交通壓力將會更加大。
每逢長假期,必會侖為最擠塞口岸 ...
唔係話有皇崗分流,深圳灣冇咁塞咩? |
|
|
|
|
|
|
|
tt777 發表於 2026-6-22 14:54
西麗唔連西九龍 (西麗For 深江、贛深、深江用),
西九龍剩係連深圳北。
西麗for東西向(惠州-深圳-中山),深圳北for南北向(香港-深圳-廣州) |
|
|
|
|
|
|
|
有啲人居心叵測,曲線表達唔想港人北上影響國家經濟,咁樣即係危害國家安全
駛唔駛叫國安處做嘢?
|
|
|
|
|
|
|
|
homan0323 發表於 2026-6-22 13:43
昨晚B2P深圳灣回港清客正常,無出現佛誕爆鑊,1700-2300係天水圍站作定點觀察,每個鐘都開到15-18班車, ...
琴日回港人次95612
佛誕最後一日回港人次124251
只係比佛誕最後一日嘅75%左右。
對五天工作嘅人嚟講,表面上同樣有三日假。
但一個紅假係星期五,一個紅假係星期一。
今次星期五紅假,變相少一截星期六要返工嘅人。
(深圳灣係旅行團/回鄉客多,2-3日假嘅話反而深圳灣最爆) |
|
|
ZX6864@B1
|
|
|
|
|
1234567 發表於 2026-6-22 15:28
唔係話有皇崗分流,深圳灣冇咁塞咩?
第日有西麗站就唔係咁講
2028年就開,啲交通都搞唔掂邊度得 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|