找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[分享/報告] 某區削線唔成,全城陪減受罪?

 火... [複製鏈接]
932gz6061 發表於 2026-5-28 13:16 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
kay 發表於 2026-5-28 11:07
紅鬼又何以見得無?

唔係就有地鐵所以減班?

你講咩開線?
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩

                                    Advertisement

KP3805 發表於 2026-5-28 15:01 來自手機 | 顯示全部樓層
932gz6061 發表於 2026-5-28 13:16
唔係就有地鐵所以減班?

你講咩開線?

我留名呢條友繼續詭辯帶各位遊花園

人地問佢超前部署減班
佢就答超前部署增強服務
九唔搭八
KP3805 發表於 2026-5-28 15:07 來自手機 | 顯示全部樓層
932gz6061 發表於 2026-5-28 13:15
其實都係穿鑿附會

咩叫胡亂? 96呢種就真係枉死

96 的確係枉死
如果講載客率,
38 42 99 文件上載客率全部係唔達標準做合併
根本就係夾硬嚟(相信有人申訴專員過,但究竟結果係點都無用,之後應該都係夾硬嚟,所以出咗 4/48/71/71P 個 plan)

曾經聽聞過樣嘢
96 削線份 RPP 出嚟個載客率係最後先改
本身唔係低過 50%(即係取消門檻)
不過都係聽聞 好難 fact check

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 咁以前真係ICAC見得

查看全部評分

932gz6061 發表於 2026-5-28 15:43 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KP3805 發表於 2026-5-28 15:01
我留名呢條友繼續詭辯帶各位遊花園

人地問佢超前部署減班

算啦人地要面輸唔起,未講投訴好左

我都唔明點解有D人唔識 但死都要講 做乜野
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
 樓主| atr_alx_trident 發表於 2026-5-28 16:15 | 顯示全部樓層
KP3805 發表於 2026-5-28 15:07
96 的確係枉死
如果講載客率,
38 42 99 文件上載客率全部係唔達標準做合併

你咁講,令我想起一個問題。
點解每次利東邨減班次,屎巴就要拉西邨條線上去?由94變91,97變90...

again 另一個一邊減班,另一邊陪葬嘅例子

勵德?算把啦
Wonghonchung 發表於 2026-5-28 16:44 | 顯示全部樓層
atr_alx_trident 發表於 2026-5-28 16:15
你咁講,令我想起一個問題。
點解每次利東邨減班次,屎巴就要拉西邨條線上去?由94變91,97變90...

得罪講句 城巴同啲南區根本就有仇


SIL一開, 利東跌魚數應該係咁多地方最惡劣嘅區
但cut完車點都有返半粒糖餵俾東邨啲魚(最多加埋漁安苑)
但要鴨島其他人(西邨/ 海怡)漫遊東邨出城

4/4X/71/48 or M47/43X/46X ->43M呢啲就算啦, 純粹想搞下你, 但冇一樣嘢做得啱, 至少當初係咪要留4已經值得商榷

932gz6061 發表於 2026-5-28 17:01 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

atr_alx_trident 發表於 2026-5-28 16:15
你咁講,令我想起一個問題。
點解每次利東邨減班次,屎巴就要拉西邨條線上去?由94變91,97變90...

你知唔知拉上利東係海怡同鴨邨死


姐係38入華富係置富死


咁計其實新兜地方係冇輸
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
932gz6061 發表於 2026-5-28 17:02 | 顯示全部樓層
Wonghonchung 發表於 2026-5-28 16:44
得罪講句 城巴同啲南區根本就有仇

70入華貴唔計
33X唔計
770唔計

利申番先:覺得96死得好慘,費事有人發神經
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
3AD170 發表於 2026-5-28 17:19 | 顯示全部樓層
2X夠唔知得罪咗城巴乜嘢囉,因為比720收少$1?睇住呢條線由$5加到$7.7,上繁班次就由5變12
KP3805 發表於 2026-5-28 17:40 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Wonghonchung 發表於 2026-5-28 16:44
得罪講句 城巴同啲南區根本就有仇



終於有人識睇呢個 point
明明山下面多人好多
係都要整到山上面車程無影響
但山下面得返 90B 592 呢兩條出區外係有效路線

其實利東因 SIL 跌魚係三個居民站最嚴重嗰個
我就唔明點解 90 又係玩經利東
本身 90 條線唔落海怡
點解唔可以留 97 兜西邨
山下面受咁多個經利東
利東做頭站受下兜其他村其實都好應該?

99 仲衰,唯一南區北炮特快就拖慢咗⋯⋯
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 02:49

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表