[經典回憶]
城巴柴灣的代表: 八頭龍終極線留影: 875 @ 117 > 8X (6 May 2015)
[複製鏈接]
|
本帖最後由 ctb7k-pc6795 於 2026-6-24 12:23 編輯
本文主角875 係少數在同款當中可以行足18年, 並且光榮謝幕,
初出除左做917 930, 更為青嶼幹線打仗, 之後就長駐東區, 上落柴斜到尾;
同時亦經歷內籠小改動: 拆走頂頭行李架同埋換座椅加全幅電牌,
直到載客生涯最後兩日都係俾柴斜, 18歲果日估計因為唔夠車,
做左大半日117 (按下觀看站友 LF5502 的留影, 以及官方的出相)
https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/thread-903304-1-1.html
https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/thread-903243-1-1.html
打頭陣兩張係佢係尾日做117 的相, 同左面 MMC 合照, 代表朝代更替,
影完就坐去油麻地留影後再趕返東區開組; 開完組再趕返去坐117尾車;
8X 的相就在尾二日影, 先分享內籠相, 下段再分享多D 終極線留影....
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: 875 @ 8x
本帖最後由 ctb7k-pc6795 於 2026-6-24 12:18 編輯
承上文, 875 做完117 的尾單就跳去8x (做兩轉半做到尾車),
相就係尾二日影. 當晚原本再早 D 收, 但有8X 佬接唔到車,
所以留左875 俾佢做到8X 尾車開返去先正式收爐榮休,
多謝點閱....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|