[問題]
九巴268 B應否恢復全日服務
火..
[複製鏈接]
|
就算268x取代埋268b入尖沙咀都唔會有人搭,因為車程都係唔夠快,而家268x由高鐵站到上公路返元朗基本上都要20分鐘
268x如果同68x分家會比而家密好多,以佢能力下繁可以好似計埋菲林明道特班嘅968一樣開4分鐘一班,可以叫做飽和咁濟
以尖東一帶下繁惡劣嘅路面情況,如果268x拉入尖沙咀,肯定會不停咁大脫班,到時旺角班客肯定叫苦連天,隨時趕客走都唔定
|
|
|
|
|
|
|
|
望下條50咪知
50甩起上黎無班次趕哂班客走
268X真係唔好諗做尖沙咀
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
點樣唔係特快,63x一開線已經係特快啦喎,九巴50,68果啲先唔係特快,特快未轉左做68x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|