Advertisement
AtrHenu 發表於 2026-6-22 10:55 新巴話其實可以學641走線噤將舊入境處改停柯布連道(115個站)再入會展站打圈屈返去訓練池而回程好像N8P行 ...
舉報
Choi 發表於 2026-6-23 11:19 其實直行去馬師道入紅隧最快。
atr_alx_trident 發表於 2026-6-23 08:33 如果904成條斬, or at least 兩繁 only 905 快啲縮去中環
AtrHenu 發表於 2026-6-23 14:00 行馬師道天橋應該難D因爲該處唔夠行55系,ATENU呢款12米.(仲未計放棄叫巴士仔放棄會展,入境處去油麻地,紅 ...
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-23 15:48 603P之前咪又係咁行,我唔覺得有什麼難處
本版積分規則 發表回復 回帖後跳轉到最後一頁
站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網
GMT+8, 2026-6-28 01:21
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2026 Discuz! Team.