找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 隧巴116減班

  [複製鏈接]
EW9016 發表於 2026-6-24 09:16 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
116 係靠怡和街鵝頸腳兩個大站食糊
所以九巴點解死谷108 想分食埋就知點解…
如果108 今時今日仲用緊ATS年代經營態度,116 前途今日一定更光明

                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-24 19:38 | 顯示全部樓層
EW9016 發表於 2026-6-24 09:16
116 係靠怡和街鵝頸腳兩個大站食糊
所以九巴點解死谷108 想分食埋就知點解…
如果108 今時今日仲用緊ATS年 ...

108都係靠延長去啟業先有起色同埋九巴發現可以當116短棍咁run就好開心搶對家116客
如要討論,請先人身攻擊一次😇
AtrHenu 發表於 2026-6-24 19:52 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-24 19:38
108都係靠延長去啟業先有起色同埋九巴發現可以當116短棍咁run就好開心搶對家116客
...

根本巴士仔故意將108個價SET到平過116就係當106,116的紅土,富豪東方酒店轉車站去銅鑼灣短棍版做,但講到尾當日藍戰士(即係現時由的黃鬼)以無利可圖理由唔與巴士仔一齊做108而變成獨營線下先令到架108可以左加右加轉車服務做另類673,613,603,936東九版本下咪有得揾食.(若果變成聯營就會好像678和117呢類噤乜嘢都無得加仲要繼續鬥衰個隻)
JX9097 發表於 2026-6-24 19:55 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

AtrHenu 發表於 2026-6-24 19:52
根本巴士仔故意將108個價SET到平過116就係當106,116的紅土,富豪東方酒店轉車站去銅鑼灣短棍版做,但講到尾 ...

都係差幾毫咁大把啫
以當年擺盛德街計
當短棍做只係收平幾毫除笨有精啦

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 給你一個like

查看全部評分

如要討論,請先人身攻擊一次😇
laikingsouth 發表於 2026-6-24 22:21 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-24 19:52
根本巴士仔故意將108個價SET到平過116就係當106,116的紅土,富豪東方酒店轉車站去銅鑼灣短棍版做,但講到尾 ...

唔知巴士仔呢個如意算盤有無打響過呢?


WhatsApp Image 2026-06-24 at 22.19.41.jpeg
JX9097 發表於 2026-6-24 22:58 | 顯示全部樓層
laikingsouth 發表於 2026-6-24 22:21
唔知巴士仔呢個如意算盤有無打響過呢?

其實若果咁啱走咗架690
而同時又有架108開車嘅話
108》98D其實有so
如要討論,請先人身攻擊一次😇
TuNg''=) 發表於 2026-6-25 00:22 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

nate115 發表於 2026-6-18 20:03
116都算係少數繁時仲做到4-8嘅紅隧過海線。唔知以依家嘅客量仲有冇機會繁時拆幾班特快飛走銅鑼灣甚至炮台山 ...

一直都諗點解繁時唔整幾班116X
唔洗上慈雲山因為有302A

彩虹或者鑽石山(啟翔苑)做總站得
做彩虹道, 土紅上路 <> 太古坊 特快繁時線


106116_1023 發表於 2026-6-25 01:09 | 顯示全部樓層
本帖最後由 106116_1023 於 2026-6-25 01:10 編輯

del pls
Hazard.Palmer.Drogba
106116_1023 發表於 2026-6-25 01:10 | 顯示全部樓層
TuNg''=) 發表於 2026-6-25 00:22
一直都諗點解繁時唔整幾班116X
唔洗上慈雲山因為有302A

因為彩虹道新蒲崗同紅土繁時已有106A/P做緊太古坊特快
而彩虹邨本身都有302A
Hazard.Palmer.Drogba
西九小確幸 發表於 2026-6-25 08:34 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

106116_1023 發表於 2026-6-25 01:10
因為彩虹道新蒲崗同紅土繁時已有106A/P做緊太古坊特快
而彩虹邨本身都有302A
...

[唔明就問]但典解302系一直都冇話過要開回程?
從西九龍出發,看香港交通優劣
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表