116 係靠怡和街鵝頸腳兩個大站食糊
所以九巴點解死谷108 想分食埋就知點解…
如果108 今時今日仲用緊ATS年代經營態度,116 前途今日一定更光明 |
|
|
|
|
|
|
|
108都係靠延長去啟業先有起色同埋九巴發現可以當116短棍咁run就好開心搶對家116客
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
根本巴士仔故意將108個價SET到平過116就係當106,116的紅土,富豪東方酒店轉車站去銅鑼灣短棍版做,但講到尾當日藍戰士(即係現時由的黃鬼)以無利可圖理由唔與巴士仔一齊做108而變成獨營線下先令到架108可以左加右加轉車服務做另類673,613,603,936東九版本下咪有得揾食.(若果變成聯營就會好像678和117呢類噤乜嘢都無得加仲要繼續鬥衰個隻)
|
|
|
|
|
|
|
|
都係差幾毫咁大把啫
以當年擺盛德街計
當短棍做只係收平幾毫除笨有精啦
|
評分
-
查看全部評分
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
其實若果咁啱走咗架690
而同時又有架108開車嘅話
108》98D其實有so
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
一直都諗點解繁時唔整幾班116X
唔洗上慈雲山因為有302A
彩虹或者鑽石山(啟翔苑)做總站得
做彩虹道, 土紅上路 <> 太古坊 特快繁時線
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 106116_1023 於 2026-6-25 01:10 編輯
del pls |
|
|
Hazard.Palmer.Drogba
|
|
|
|
|
因為彩虹道新蒲崗同紅土繁時已有106A/P做緊太古坊特快
而彩虹邨本身都有302A
|
|
|
Hazard.Palmer.Drogba
|
|
|
|
|
[唔明就問]但典解302系一直都冇話過要開回程?
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|