找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[分享/報告] 九巴路線2022和2026年之間掛牌車數目變化

 火... [複製鏈接]
kingprowm 發表於 2026-6-20 20:51 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT

87K 應該係因為 287 開辦而增加掛牌車

                                    Advertisement

FY5856 發表於 2026-6-20 23:47 來自手機 | 顯示全部樓層
想睇牛頭角同觀塘市中心嗰堆線,拜託特工
唔知會唔會太難搞?
James116 發表於 2026-6-21 03:01 | 顯示全部樓層
比較好奇
觀塘安達 11X,88,213M,214,613 嗰堆
vs
藍田 16,88X,215X,216M,603 嗰堆


感謝



巴士的膠 發表於 2026-6-21 03:37 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RyanPun 發表於 2026-6-20 19:07
細8班次好浮動,對比大8所謂15-20更加難估計,大8唔係九巴佢做得好,之不過以平均班次咁計、大8比細8容易 ...

何文田都係時候諗下要唔要轉做新田圍模式,如果只係做密一兩個接駁點都仲有得傾,成堆20-30嘅線大家都難做,

但通咗地鐵,各條駁旺角嘅線一樣面對緊塞車同客量下跌、巴士公司都好難說服人用做好接駁換殺線。
kay 發表於 2026-6-21 08:34 | 顯示全部樓層
巴士的膠 發表於 2026-6-21 03:37
何文田都係時候諗下要唔要轉做新田圍模式,如果只係做密一兩個接駁點都仲有得傾,成堆20-30嘅線大家都難 ...

何文田班人靠自己對腳先難搞


本身培正道個邊以前都有人行開
去到何廣/OU/房署

愛民話就話距離何文田站遠
但都叫做行到去
而且仲有屯馬搭

非誠無品老屈皆勿擾
tamabaron 發表於 2026-6-21 09:49 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-6-20 17:38
何文田3座政府building,細8唔會有能力食哂全部客,但細8咁樣打游擊戰法、班友同亂咁嚟係冇分別。最慘係、 ...

基本上上到愛民大8係救星 小8基本上係3分鐘一班都上唔到車

其實上下繁如果咁啱返放工幾班18/45/241X/(上山)E21B係全頂 當然其他時間就...
RyanPun 發表於 2026-6-21 11:48 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-21 08:34
何文田班人靠自己對腳先難搞

當你試過何文田等車、等極都冇車,甚至等車仲耐過行路,你就唔會再考慮搭車、而係選擇行路去地鐵站,行路隨時穩陣過等任何一架車,呢個係何文田最大嘅死局,亦係何文田啲車點解愈cut愈差啲死循環。
如果啲車穩定地埋站,點都會有人坐佢兩三個站去最近嘅地鐵站先落車,但問題係班次又唔穩定、路況又唔穩定,但條條線就老遠咁開過嚟,一開app 4/5條線、條條線一齊都20+,走人唔等真心好正常。

賴人靠對腳之餘,都要檢討下自己啲線,其實都唔係咁好等,一味淨係識賴人就冇咩好討論嘅。


最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
RyanPun 發表於 2026-6-21 11:49 | 顯示全部樓層
巴士的膠 發表於 2026-6-21 03:37
何文田都係時候諗下要唔要轉做新田圍模式,如果只係做密一兩個接駁點都仲有得傾,成堆20-30嘅線大家都難 ...

何文田有條短途駁腳,叫8M。但唔好意思,同細8係同公司嘅,收工時間等得佢上車嚟,我都行咗上地鐵站落埋月台。
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
kay 發表於 2026-6-21 12:25 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-6-21 11:48
當你試過何文田等車、等極都冇車,甚至等車仲耐過行路,你就唔會再考慮搭車、而係選擇行路去地鐵站,行路 ...

咁大8一邊彌敦道

一邊紅磡
何文田呢D講緊車程去到一半地方

班次不穩又好正常

唯一解決方法係愛民做總站唔做中途站
非誠無品老屈皆勿擾
1181174166 發表於 2026-6-21 12:28 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-21 12:25
咁大8一邊彌敦道

一邊紅磡

有諗過如果可以全砍掉
一條長深荔串紅尖密車,加幾條30分鐘穩定嘅補少少位

可惜無如果
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表