找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[分享/報告] 九巴路線2022和2026年之間掛牌車數目變化

 火... [複製鏈接]
3ASV174 發表於 2026-6-21 17:47 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
komodo 發表於 2026-6-20 18:52
以前既客一個行程一個TRIP,近年出力SELL月票,班客一個行程可能要兩三程車。個乘客數字水份多咗 ...

其實唔止係月票

係近年加咗好多轉乘優惠
尤其九龍城嗰堆,相對死等疏車直線
唔少人已經會揀轉車叫多幾飛慳時間

整體客數肯定係跌得更深
再加上依家人同車都跳嚟跳去,數掛牌數唔太準確反映班次
有啲線班次擺明用唔晒啲車,有啲就擺明掛牌車唔夠全線用
更甚有啲全日線根本完全無自己掛牌車
如要討論,請先自貼差餉單一次

                                    Advertisement

S3BL100 發表於 2026-6-21 21:03 | 顯示全部樓層
1181174166 發表於 2026-6-20 00:06
有一點中嘅係生仔明加暗減,主線多咗車實際少咗車行

唔生仔就柯打,所以照除唔一定得,減班加時不及收車 ...

其實根本唔使諗明加暗減咁複雜,好似 112 呢類根本係運作需要所以唔同 2 互跳都唔得

不過 2A 十年前拆 2X 出來的確係有明加暗減,掛牌車 18 變 21 但 2X 自己都要五部車行,變相 2A 實際減左兩架。但之後 2A 實際減得唔多。28 近年減下減下但幾年前有次突然間 10 架車加到變 13 架,而 2A 就同日減三部車,兩條線班次不變下都估到發生咩事。可以推算 2A 對比起十年前實際最多只係減左 1-2 部車

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
1181174166 + 1 Huge C

查看全部評分

fb.com/scientisthk2usa/
山陽岡山 發表於 2026-6-21 21:45 | 顯示全部樓層
其實何文田交通衰以下兩樣嘢:

1. 道路網絡結構問題
HMT rd structure.png
九龍半島南部嘅主幹道大致走向係:
1.南北向(藍色)
2.東西向(紅色)
3.東北-西南向連絡(綠色)
灰色係何文田主要道路佛光街,同以上三類道路走向完全唔吻合,拉任何區外線入去都不合適,結果大部分何文田巴士線都係serve何文田去其他地方嘅客,極少區外人會坐穿過何文田嘅巴士線來往兩個九龍其他地方

2. 小巴競爭
大部分路線半條線比小巴打到半身不遂
一個主要客源被大量瓜分,其他客源仍然有一定需求,但路線整體仍然無法盈利,所以謂「半身不遂」
7B/8比細8同71打
18/41/241X/45比27M同紅小打
17幸運地準競爭對手包括27/28M及土瓜灣譚公道紅小太弱,而且影響唔到宋皇台公園以東,常盛街學校區不受鐵路威脅,成為何文田最密車嘅巴士

何文田周圍大把直上公路嘅位未善用:
1. 培正道直落公主道
2. 佛光街天橋往紅磡道、紅磡繞道
3. 佛光街經漆咸道北往加士居道天橋
有無條件攪兩繁直出線呢?值得諗下
kay 發表於 2026-6-22 09:50 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

山陽岡山 發表於 2026-6-21 21:45
其實何文田交通衰以下兩樣嘢:

1. 道路網絡結構問題

如果純渣車角度
佛光街係捷徑

但巴士要做生意一定行忠孝街
變相一定以愛民客做核心

不過九龍市區依家人口高齡化問題唔係講笑
黃大仙都講緊50幾歲
要一D老人邨嘔客有難度
但嘔唔到客就無密車坐
兩難

非誠無品老屈皆勿擾
山陽岡山 發表於 2026-6-22 10:03 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-22 09:50
如果純渣車角度
佛光街係捷徑

做愛民淨係兜個細圈

忠孝街>迦密村街>孝民街>忠孝街
冬菇亭對上報紙檔位置加站唔知得唔得
因為天鑄到迦密中學其實冇乜人
如果避開呢一大段路可以慳返啲時間都好

不過迦密村街適唔適宜行巴士令人懷疑
間國際幼稚園大把家長車
星期六日孝民街又會比一大班學神頂住


toyl 發表於 2026-6-22 10:14 | 顯示全部樓層
HV7025 發表於 2026-6-19 16:21
3C以前雖然長期用3AV/3AD似係大線,但班次其實麻麻,總車數亦唔多,2000年代好似都係得14架
3C可以減班嘅 ...

可以話係受惠於ETA,加上小巴無譜飄忽服務 (長期缺人、跑夜馬唔見車等等) 間接拉客上車
33606 發表於 2026-6-22 10:33 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

樓主有2016, 2011, 2006, 2001的數據可以比較嗎?
WN4156 發表於 2026-6-22 10:46 | 顯示全部樓層
33606 發表於 2026-6-22 10:33
樓主有2016, 2011, 2006, 2001的數據可以比較嗎?

如果係2011同2016可以係香港巴士大典註冊會員再睇番Page History
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
kay 發表於 2026-6-22 10:49 | 顯示全部樓層
toyl 發表於 2026-6-22 10:14
可以話係受惠於ETA,加上小巴無譜飄忽服務 (長期缺人、跑夜馬唔見車等等) 間接拉客上車
...

1000190899.jpg


然後3D sell將軍澳
非誠無品老屈皆勿擾
WN4156 發表於 2026-6-22 11:00 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-22 10:49
然後3D sell將軍澳

大部分時間20分班,夜晚25-30都仲叫頻密,係咪去到51,74A咁先叫疏車
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表