找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 山系關口線?

 火.. [複製鏈接]
dennis28a 發表於 2026-6-20 21:46 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
架 A26 同 A28 咪又係日日咁開車
但因應皇崗大局,隔離公司拎住架 798 / 694 + B8 扭緊計

我唔覺得依單野會成到事
惡意回復是不道德的行為。

                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-20 21:49 | 顯示全部樓層
dennis28a 發表於 2026-6-20 21:46
架 A26 同 A28 咪又係日日咁開車
但因應皇崗大局,隔離公司拎住架 798 / 694 + B8 扭緊計

你咁講即係一區一皇崗不是妄想
非誠無品老屈皆勿擾
ENS529 發表於 2026-6-20 22:14 來自手機 | 顯示全部樓層
dennis28a 發表於 2026-6-20 21:46
架 A26 同 A28 咪又係日日咁開車
但因應皇崗大局,隔離公司拎住架 798 / 694 + B8 扭緊計


咁行山又唔入將軍澳咪得囉,
反正上秀總站有位放車,
而且九巴都係任人魚肉㗎啦
dennis28a 發表於 2026-6-21 02:35 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-20 21:49
你咁講即係一區一皇崗不是妄想

運輸署唔係咁睇,亦唔會想樂見 B 車通街走
但問題出係皇崗設計上,並唔係純 B 車口岸

所以巴士公司有巴士公司幻想
運輸署有署方自己睇法,暫時署方未開閘
惡意回復是不道德的行為。
James116 發表於 2026-6-21 03:11 | 顯示全部樓層
kitarolo 發表於 2026-6-20 17:35
有機會陷於收費表困局?
屯元天至今未有直達將軍澳巴士線
其中一個講法係 兜夠47公里觸及

976A同新界過海線比較
已經算平
平過大埔嘅907D,上水嘅678

或者可以話係其他新界過海線收得貴
JH_LE4612 發表於 2026-6-21 08:13 來自手機 | 顯示全部樓層
dennis28a 發表於 2026-6-21 02:35
運輸署唔係咁睇,亦唔會想樂見 B 車通街走
但問題出係皇崗設計上,並唔係純 B 車口岸


香園圍嗰陣已經用站位有限嚟ban新線,皇崗同理。甚至調翻轉,深圳灣本身就係一個好好嘅樣版比皇崗抄住嚟起,要設計到純B線口岸毫無難度 (連香園圍呢種所謂可以人行過關嘅關口都做到),上面班大灣區使者係都要造福人群,拉啲普通線入去㩒低大家北上南下嘅門檻嘅,就係佢自己問題,與人無尤。

Counter argument,當啟德都可以嘈到SP5A B兩條屯門線翻嚟嘅時候,九龍東山同埋將軍澳真係只可以容納到一間公司?仲未計九龍東/中嘅啟德自己本身都已經有禮物...
kay 發表於 2026-6-21 08:29 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

dennis28a 發表於 2026-6-21 02:35
運輸署唔係咁睇,亦唔會想樂見 B 車通街走
但問題出係皇崗設計上,並唔係純 B 車口岸

睇下駛唔駛谷新皇崗過關量


非誠無品老屈皆勿擾
Toz 發表於 2026-6-21 09:40 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Toz 於 2026-6-21 09:45 編輯

將軍澳本來都有跑狗,兜完觀塘山再拉入去唔收貴無肉食,收得貴等於自己運櫈幫跑狗宣傳

另外將軍澳一半地方假日去觀塘非常快,如果創紀之城本來就有線...
33606 發表於 2026-6-21 12:45 | 顯示全部樓層
dennis28a 發表於 2026-6-21 02:35
運輸署唔係咁睇,亦唔會想樂見 B 車通街走
但問題出係皇崗設計上,並唔係純 B 車口岸

但皇崗B車都可以走到小西灣, 點解將軍澳同上水不值得擁有?
 樓主| FBI2 發表於 2026-6-21 12:48 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

33606 發表於 2026-6-21 12:45
但皇崗B車都可以走到小西灣, 點解將軍澳同上水不值得擁有?

值得,所以要積極爭取
成世人只懂玩巴士
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-22 20:49

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表