[問題]
點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?
火...
[複製鏈接]
|
MK01 發表於 2026-6-22 07:49
101喺東鐵過海之後其實應該要逆走行東隧
然後改埋冧把做 601/641? 土瓜灣嫌你慢,觀塘又同成堆線重疊,九龍流水又倒走哂,里數長左又加唔到價,為咩 |
|
|
|
|
|
|
|
冇計,東鐵過海來往金鐘的確係快捷
可能對於主打特快的路線影響會較明顯
不過 182 都有九龍的流水客
而且非繁都有客唔趕時間搭過海
所以可能影響相對冇咁大
另外東鐵去灣仔內街或中上環
都要喺金鐘行一段路去轉港島線
而 182 就可以一程過/有位坐
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 DS510 於 2026-6-22 08:38 編輯
本人通常去柴灣地鐵站一帶附近
788 就要喺工業城行返過去 
依家有時會喺會展轉 8P
總站上車可以慢慢揀位坐 
亦會考慮喺紅隧轉返 118
不過去小西灣就多數會搭 788
灣碼一站就到工業城的確係最直接
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
117 都受到影響, 幸好1M 班次疏(和貴), 都重有好多跑馬地人係紅磡站轉車
20/6/2026 實戰
東鐵南下至紅磡站 (2149) > 會展月台落 (2155)> 1M 開出 (2200) > 成和道落車 (2215)
|
|
|
|
|
|
|
|
Swiri 發表於 2026-6-22 09:18
117 都受到影響, 幸好1M 班次疏(和貴), 都重有好多跑馬地人係紅磡站轉車
20/6/2026 實戰
117下繁北行跌左起碼2成客,以前12米頂閘過海,而家坐滿過海 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
正常吧,118要經柴灣斜而788不需要,這一點吸走大批環翠邨、漁灣邨和小西灣乘客了。
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
幾時到你喺italk完成亂嗡任務?
102/112/118冇客你都講得出,冇客就唔駛2條線仲keep到日間大部份時間8-10分鐘嘅班次啦。
|
|
|
|
|
|
|
|
九巴點會畀城巴叉隻腳落去觀塘山?
同埋690逆走先倒走一半客
咁大風險嘅事點會做
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|