找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?

 火... [複製鏈接]
JH_LE4612 發表於 2026-6-22 08:18 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
MK01 發表於 2026-6-22 07:49
101喺東鐵過海之後其實應該要逆走行東隧

然後改埋冧把做 601/641? 土瓜灣嫌你慢,觀塘又同成堆線重疊,九龍流水又倒走哂,里數長左又加唔到價,為咩

                                    Advertisement

DS510 發表於 2026-6-22 08:29 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-21 15:00
182雖然減班不少,但整體跌幅不明顯,反而減班幅度很明顯。 如果拆散數據計,182x和982x跌幅顯著,拉低左 ...

冇計,東鐵過海來往金鐘的確係快捷
可能對於主打特快的路線影響會較明顯

不過 182 都有九龍的流水客
而且非繁都有客唔趕時間搭過海
所以可能影響相對冇咁大

另外東鐵去灣仔內街或中上環
都要喺金鐘行一段路去轉港島線
而 182 就可以一程過/有位坐
DS510 發表於 2026-6-22 08:37 | 顯示全部樓層
本帖最後由 DS510 於 2026-6-22 08:38 編輯

本人通常去柴灣地鐵站一帶附近
788 就要喺工業城行返過去

依家有時會喺會展轉 8P
總站上車可以慢慢揀位坐
亦會考慮喺紅隧轉返 118

不過去小西灣就多數會搭 788
灣碼一站就到工業城的確係最直接

評分

參與人數 2aPower +1 HugeC +1 收起 理由
AVW28 + 1 精闢見解
西九小確幸 + 1 英雄所見略同

查看全部評分

Swiri 發表於 2026-6-22 09:18 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

117 都受到影響, 幸好1M 班次疏(和貴), 都重有好多跑馬地人係紅磡站轉車

20/6/2026 實戰
東鐵南下至紅磡站 (2149) >  會展月台落 (2155)> 1M 開出 (2200) > 成和道落車 (2215)

FBI2 發表於 2026-6-22 09:25 來自手機 | 顯示全部樓層
Swiri 發表於 2026-6-22 09:18
117 都受到影響, 幸好1M 班次疏(和貴), 都重有好多跑馬地人係紅磡站轉車

20/6/2026 實戰


117下繁北行跌左起碼2成客,以前12米頂閘過海,而家坐滿過海
成世人只懂玩巴士
LN9267 發表於 2026-6-22 09:56 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-21 15:10
所以118都跌左客

正常吧,118要經柴灣斜而788不需要,這一點吸走大批環翠邨、漁灣邨和小西灣乘客了。
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
YP5520 發表於 2026-6-22 10:24 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

AtrHenu 發表於 2026-6-21 21:03
講真以今時今日情況下102,112,104,905,904(包括以前105),171,118可以話係光榮任務完成,因爲呢堆線以前就 ...

幾時到你喺italk完成亂嗡任務?
102/112/118冇客你都講得出,冇客就唔駛2條線仲keep到日間大部份時間8-10分鐘嘅班次啦。
JX9097 發表於 2026-6-22 10:29 | 顯示全部樓層
Toz 發表於 2026-6-22 00:10
早繁將隧好惡頂,乜事都無只係落下雨塞半個鐘都得,翠林到將轉八個字都黎緊
係優化走線角度690應該認真諗 ...

九巴點會畀城巴叉隻腳落去觀塘山?
同埋690逆走先倒走一半客
咁大風險嘅事點會做
如要討論,請先人身攻擊一次😇
JX9097 發表於 2026-6-22 10:30 | 顯示全部樓層
MK01 發表於 2026-6-22 07:49
101喺東鐵過海之後其實應該要逆走行東隧

for what?
如要討論,請先人身攻擊一次😇
 樓主| MK01 發表於 2026-6-22 10:55 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement


吸引觀塘客

觀塘無論係荃灣綫東鐵定將綫都唔方便
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表