找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?

 火... [複製鏈接]
violet 發表於 2026-6-22 21:02 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
JX9097 發表於 2026-6-21 23:11
直頭係貴到離譜
又貴、又慢、又疏
完全睇唔出有咩空間贏

唔疏喎,尤其寶琳690加691非繁都係唔洗十分鐘就有車

                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-22 22:03 | 顯示全部樓層
violet 發表於 2026-6-22 21:02
唔疏喎,尤其寶琳690加691非繁都係唔洗十分鐘就有車

講得唔夠清楚
係將線通車後縮嗰下
如要討論,請先人身攻擊一次😇
YP5520 發表於 2026-6-22 22:17 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-22 20:42
最衰當年黃鬼係1998年9月接手619,690個時A600堆黃老太已經收工唔係既話都可以拿出嚟同5A,98,71一齊做最後 ...

夠你亂咁嗡咁黐線,由城巴第一日接手過海線開始就已經冇用過熱狗行過海線囉
FBI2 發表於 2026-6-22 22:37 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

YP5520 發表於 2026-6-22 22:17
夠你亂咁嗡咁黐線,由城巴第一日接手過海線開始就已經冇用過熱狗行過海線囉
...

呢樣特工可以拍心口証實,城巴自1993年開始有過海專利線開始,冇派過熱狗做過海專利.

成世人只懂玩巴士
3ASV174 發表於 2026-6-22 23:06 | 顯示全部樓層
Toz 發表於 2026-6-22 00:10
早繁將隧好惡頂,乜事都無只係落下雨塞半個鐘都得,翠林到將轉八個字都黎緊
係優化走線角度690應該認真諗 ...

開咗 600 就唔使諗了

不過事實證明 690 一早反轉係會做返起
就算完全倒晒寶林都有賺
況且根本唔會倒晒,以 690 今日班次搭得佢都預咗只係買個位
如要討論,請先自貼差餉單一次
poondriver 發表於 2026-6-22 23:09 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-22 22:03
講得唔夠清楚
係將線通車後縮嗰下

692係將線通車後都頂左一年幾繁時個位數班次 並唔係一通車就縮
JX9097 發表於 2026-6-23 00:07 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

3ASV174 發表於 2026-6-22 23:06
開咗 600 就唔使諗了

不過事實證明 690 一早反轉係會做返起

不如直接縮去翠林啦
咁就最啱你feel

評分

參與人數 1aPower +1 收起 理由
teddybus + 1 益埋你山上爸爸喎

查看全部評分

如要討論,請先人身攻擊一次😇
XZ4201 發表於 2026-6-23 00:51 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-21 23:11
直頭係貴到離譜
又貴、又慢、又疏
完全睇唔出有咩空間贏

693唔慢喎,當然如果想更快可以東隧之後直落銅記
Toz 發表於 2026-6-23 06:40 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Toz 於 2026-6-23 06:42 編輯
JX9097 發表於 2026-6-22 10:29
九巴點會畀城巴叉隻腳落去觀塘山?
同埋690逆走先倒走一半客
咁大風險嘅事點會做

上繁寶康公園去將轉最快都要15分鐘,行山都到左啦
等連德道天橋起好,安達臣山頂更多人入伙,將軍澳道倒塞入將隧問題再進一步加劇

除非由寶順路開始到將轉有上繁巴士專線勸退其他車,反過來塞返落寶琳路...
AtrHenu 發表於 2026-6-23 07:14 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 AtrHenu 於 2026-6-23 08:27 編輯
XZ4201 發表於 2026-6-23 00:51
693唔慢喎,當然如果想更快可以東隧之後直落銅記

據說巴士仔當年693走線係尚德商場係296D走線到東隧轉車站跟690(海傍版)行,所以點都要做埋舊北角(新光戲院)客否則以當年調鐵,將鐵屋苑都未入伙下跟673P,692P個隻實會唔夠客個隻.(不過噤既路線當年收足$15.3一定好揾架961,373,307,681呢堆)


btw,當年好像廣明苑好像兩繁巴士仔開咗架693P跟601P模式照顧該區返工需要??(不過唔知客量係點)
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表