[問題]
點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?
火...
[複製鏈接]
|
唔疏喎,尤其寶琳690加691非繁都係唔洗十分鐘就有車
|
|
|
|
|
|
|
|
夠你亂咁嗡咁黐線,由城巴第一日接手過海線開始就已經冇用過熱狗行過海線囉
|
|
|
|
|
|
|
|
呢樣特工可以拍心口証實,城巴自1993年開始有過海專利線開始,冇派過熱狗做過海專利.
|
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
開咗 600 就唔使諗了
不過事實證明 690 一早反轉係會做返起
就算完全倒晒寶林都有賺
況且根本唔會倒晒,以 690 今日班次搭得佢都預咗只係買個位
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
692係將線通車後都頂左一年幾繁時個位數班次 並唔係一通車就縮
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 Toz 於 2026-6-23 06:42 編輯
上繁寶康公園去將轉最快都要15分鐘,行山都到左啦
等連德道天橋起好,安達臣山頂更多人入伙,將軍澳道倒塞入將隧問題再進一步加劇
除非由寶順路開始到將轉有上繁巴士專線勸退其他車,反過來塞返落寶琳路...
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 AtrHenu 於 2026-6-23 08:27 編輯
據說巴士仔當年693走線係尚德商場係296D走線到東隧轉車站跟690(海傍版)行,所以點都要做埋舊北角(新光戲院)客否則以當年調鐵,將鐵屋苑都未入伙下跟673P,692P個隻實會唔夠客個隻.(不過噤既路線當年收足$15.3一定好揾架961,373,307,681呢堆)
btw,當年好像廣明苑好像兩繁巴士仔開咗架693P跟601P模式照顧該區返工需要??(不過唔知客量係點)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|