[問題]
點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?
火...
[複製鏈接]
|
當年691,693,690數據強烈所以合併後開返個位數一班係合理既,只係屎水,巴士仔後期只係知道690,692後期唔夠客咪不斷減到25-35分鐘出單層細省錢處理(不過即使後來有架690S多人唔補償返條數)
btw,最經典當年新界唔夠低排車過海要揾它們做柯打入去救濟它們,不過隨著減班重組後和變成半日全日線呢類柯打自然取消.
|
|
|
|
|
|
|
|
等年尾T2起好啦
依家好多將南私家車都行將隧
因為想入中九幹
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
DS510 發表於 2026-6-22 08:29
冇計,東鐵過海來往金鐘的確係快捷
可能對於主打特快的路線影響會較明顯
182雖然要停九龍塘,但新翠上車25分鐘已經可以到舊灣仔警署,無記錯火車大圍去會展都係要20分鐘,唔算決擇性差距,再加上巴士去銅鑼灣仲有優勢喺度,182只係停一個站都已經可以佔半車
平時25分時段都有七成位坐咗 |
|
|
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
|
|
|
|
|
其實黃鬼架170,182,681,307,680,680X,680B,680P都係靠灣仔銅鑼灣北角內街呢類鐵路吊腳客仲揾到食唔係既話黃鬼計劃斬走金鐘,IFC,MAF,石排灣道(興和街),華富商場呢堆無客路段,不過都係個句唔係巴士仔出聲就一早咗.
|
|
|
|
|
|
|
|
170北行直頭成個南區都避之則吉 
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
西九小確幸 發表於 2026-6-23 17:22
170北行直頭成個南區都避之則吉
170在南區既存在價值接近零 |
評分
-
查看全部評分
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
有
首相要用嚟寫網頁
「第一條新界同南區嘅過海線」之類
|
評分
-
查看全部評分
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
以前建議103拉去華富邨
最後都係開170取代103計劃
而且可以搭接駁車去黃竹坑轉鐵去沙田
|
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
以前東鐵未過海都仲有華富人會搭佢到紅磡站轉東鐵,依加真係零價值。
|
|
|
|
|
|
|
|
根本由實行兩折個日開始170,107堆石排灣道去業興街如心酒店的$2短程已經清零了,但講到尾學某位禮而廉,保皇黨議員話係將架671,970,170區內整個巴士站$6.1雙分服務咪唔駛現時慘烈過架103,117,113呢堆線.
btw,架170,671若果唔係海怡,利東,逸港居,瀑布灣居民反對的話好像以前噤部分時間係銅鑼灣區調頭省錢省車放棄南區咪算了,反正WCH段已經無客處理個隻.(不過衰在MOT,大球場,TIH無位擺又係問題)
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|