找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?

 火... [複製鏈接]
AtrHenu 發表於 2026-6-23 08:34 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
poondriver 發表於 2026-6-22 23:09
692係將線通車後都頂左一年幾繁時個位數班次 並唔係一通車就縮

當年691,693,690數據強烈所以合併後開返個位數一班係合理既,只係屎水,巴士仔後期只係知道690,692後期唔夠客咪不斷減到25-35分鐘出單層細省錢處理(不過即使後來有架690S多人唔補償返條數)


btw,最經典當年新界唔夠低排車過海要揾它們做柯打入去救濟它們,不過隨著減班重組後和變成半日全日線呢類柯打自然取消.

                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-23 11:28 | 顯示全部樓層
Toz 發表於 2026-6-23 06:40
上繁寶康公園去將轉最快都要15分鐘,行山都到左啦
等連德道天橋起好,安達臣山頂更多人入伙,將軍澳道倒塞 ...

等年尾T2起好啦
依家好多將南私家車都行將隧
因為想入中九幹

如要討論,請先人身攻擊一次😇
JF6839@88K 發表於 2026-6-23 13:33 來自手機 | 顯示全部樓層
DS510 發表於 2026-6-22 08:29
冇計,東鐵過海來往金鐘的確係快捷
可能對於主打特快的路線影響會較明顯


182雖然要停九龍塘,但新翠上車25分鐘已經可以到舊灣仔警署,無記錯火車大圍去會展都係要20分鐘,唔算決擇性差距,再加上巴士去銅鑼灣仲有優勢喺度,182只係停一個站都已經可以佔半車

平時25分時段都有七成位坐咗
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
AtrHenu 發表於 2026-6-23 13:52 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JF6839@88K 發表於 2026-6-23 13:33
182雖然要停九龍塘,但新翠上車25分鐘已經可以到舊灣仔警署,無記錯火車大圍去會展都係要20分鐘,唔算決 ...

其實黃鬼架170,182,681,307,680,680X,680B,680P都係靠灣仔銅鑼灣北角內街呢類鐵路吊腳客仲揾到食唔係既話黃鬼計劃斬走金鐘,IFC,MAF,石排灣道(興和街),華富商場呢堆無客路段,不過都係個句唔係巴士仔出聲就一早咗.
西九小確幸 發表於 2026-6-23 17:22 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-23 13:52
其實黃鬼架170,182,681,307,680,680X,680B,680P都係靠灣仔銅鑼灣北角內街呢類鐵路吊腳客仲揾到食唔係既話 ...

170北行直頭成個南區都避之則吉
從西九龍出發,看香港交通優劣
FBI2 發表於 2026-6-23 17:57 來自手機 | 顯示全部樓層
西九小確幸 發表於 2026-6-23 17:22
170北行直頭成個南區都避之則吉

170在南區既存在價值接近零

評分

參與人數 1aPower +1 HugeC +5 收起 理由
西九小確幸 + 1 + 5 英雄所見略同

查看全部評分

成世人只懂玩巴士
JX9097 發表於 2026-6-23 19:35 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-23 17:57
170在南區既存在價值接近零


首相要用嚟寫網頁
「第一條新界同南區嘅過海線」之類

評分

參與人數 3aPower +3 HugeC +15 收起 理由
YUU + 2 + 7 大師級作品
nwfb1601 + 1 + 5 sosad
西九小確幸 + 3 大師級作品

查看全部評分

如要討論,請先人身攻擊一次😇
KG1428 發表於 2026-6-23 20:44 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-23 17:57
170在南區既存在價值接近零

以前建議103拉去華富邨

最後都係開170取代103計劃

而且可以搭接駁車去黃竹坑轉鐵去沙田
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
deal5354 發表於 2026-6-23 21:00 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-23 17:57
170在南區既存在價值接近零

以前東鐵未過海都仲有華富人會搭佢到紅磡站轉東鐵,依加真係零價值。
AtrHenu 發表於 2026-6-23 21:00 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

西九小確幸 發表於 2026-6-23 17:22
170北行直頭成個南區都避之則吉

根本由實行兩折個日開始170,107堆石排灣道去業興街如心酒店的$2短程已經清零了,但講到尾學某位禮而廉,保皇黨議員話係將架671,970,170區內整個巴士站$6.1雙分服務咪唔駛現時慘烈過架103,117,113呢堆線.


btw,架170,671若果唔係海怡,利東,逸港居,瀑布灣居民反對的話好像以前噤部分時間係銅鑼灣區調頭省錢省車放棄南區咪算了,反正WCH段已經無客處理個隻.(不過衰在MOT,大球場,TIH無位擺又係問題)

評分

參與人數 1HugeC +2 收起 理由
西九小確幸 + 2 咁671又唔係咁垃圾--當99都得掛

查看全部評分

您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表