[問題]
點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?
火...
[複製鏈接]
|
睇返歷史當年南區同沙田都想要過海線,跟住應該係運輸處順理成章咁整條170出嚟將沙田同南區連埋一齊同埋滿足兩邊居民嘅意願,當時都未有107/171
而家睇會覺得好怪,不過當年環境同而家冇得比
講到尾,170已經算係被時代淘汰咗
|
|
|
|
|
|
|
|
所以華富商場人死留黃鬼架40M,94A,48部分時間服務就係瀑布灣班人要坐呢三條線去某過位置去轉鐵入新界甚至去福田口岸,但講到尾架170係香港仔漁市場既服務應該完成任務下離開該區.(不過係巴士仔出聲話仲有堆香港仔人去都大,何文田政府合署的公僕人返工先唔俾縮好像以噤部分時間只係去到舊太丸百貨(景隆街)調頭就算了)
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 andreweb 於 2026-6-23 22:10 編輯
如果依傢城巴架103延長至華富邨,往竹園邨方向就可以叫人落車前,用佢部分段收費回贈機拍卡回水。
之後,40M單向東行便能夠功成身退,可惜衰在103九巴都有份營運。
|
|
|
|
|
|
|
|
就算黃鬼真係俾103替代架40M東行服務都處理唔到華富商場去匯豐總行的既服務,不過拉去華安樓走線會否太長兼借機上多一級全程收費去到$13.9處理.(即變相樂富人要單方向加價先過到海)
|
|
|
|
|
|
|
|
66702686 發表於 2026-6-21 14:00
三隧分流實施有d遲左,如果係沙中線通車前就做的話我估依家仲會有唔少人坐紅隧巴士 ...
無關係
分咗流要塞車一樣避唔到
鐵路即使壞
日數也會俾日日塞為少 |
|
|
|
|
|
|
|
3ASV174 發表於 2026-6-22 23:06
開咗 600 就唔使諗了
不過事實證明 690 一早反轉係會做返起
依家嘅690生意其實好過以前好多,收得貴將隧又上到廿幾個 |
|
|
|
|
|
|
|
XZ4201 發表於 2026-6-23 21:05
睇返歷史當年南區同沙田都想要過海線,跟住應該係運輸處順理成章咁整條170出嚟將沙田同南區連埋一齊同埋 ...
170得返銅鑼灣救全家,再唔係就執下九龍客咁解,但北行一個景隆街已經夠懷疑人生,Sogo走人可能行入堅拿道西搭182仲快
成日喺度諗有冇得暴力少少,港島段斬短啲,但沙田段拉去火炭,前提係唔再入沙乙博內街,雖然厹應該唔會想放棄有華富月票客嘅可能性 |
|
|
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
|
|
|
|
|
103拉落華富應該死得仲快(比起970)
但又咁講(雖然冇如果)有103可能970都開唔成
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
睇ETA 搭車又唔想行上行落,其實唔差、
其次價錢牌仲係高,巴士公司都仲想取消?情況有啲類似268B
|
|
|
|
|
|
|
|
西九小確幸 發表於 2026-6-24 08:30
103拉落華富應該死得仲快(比起970)
但又咁講(雖然冇如果)有103可能970都開唔成
103拉落華富只會變成106 2. 0 |
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|