找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?

 火... [複製鏈接]
XZ4201 發表於 2026-6-23 21:05 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
KG1428 發表於 2026-6-23 20:44
以前建議103拉去華富邨

最後都係開170取代103計劃

睇返歷史當年南區同沙田都想要過海線,跟住應該係運輸處順理成章咁整條170出嚟將沙田同南區連埋一齊同埋滿足兩邊居民嘅意願,當時都未有107/171

而家睇會覺得好怪,不過當年環境同而家冇得比

講到尾,170已經算係被時代淘汰咗

                                    Advertisement

AtrHenu 發表於 2026-6-23 21:41 | 顯示全部樓層
deal5354 發表於 2026-6-23 21:00
以前東鐵未過海都仲有華富人會搭佢到紅磡站轉東鐵,依加真係零價值。

所以華富商場人死留黃鬼架40M,94A,48部分時間服務就係瀑布灣班人要坐呢三條線去某過位置去轉鐵入新界甚至去福田口岸,但講到尾架170係香港仔漁市場既服務應該完成任務下離開該區.(不過係巴士仔出聲話仲有堆香港仔人去都大,何文田政府合署的公僕人返工先唔俾縮好像以噤部分時間只係去到舊太丸百貨(景隆街)調頭就算了)
andreweb 發表於 2026-6-23 22:06 | 顯示全部樓層
本帖最後由 andreweb 於 2026-6-23 22:10 編輯
KG1428 發表於 2026-6-23 20:44
以前建議103拉去華富邨

最後都係開170取代103計劃

如果依傢城巴架103延長至華富邨,往竹園邨方向就可以叫人落車前,用佢部分段收費回贈機拍卡回水。
之後,40M單向東行便能夠功成身退,可惜衰在103九巴都有份營運。
AtrHenu 發表於 2026-6-23 22:29 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

andreweb 發表於 2026-6-23 22:06
如果依傢城巴架103延長至華富邨,往竹園邨方向就可以叫人落車前,用佢部分段收費回贈機拍卡回水。
之後,4 ...

就算黃鬼真係俾103替代架40M東行服務都處理唔到華富商場去匯豐總行的既服務,不過拉去華安樓走線會否太長兼借機上多一級全程收費去到$13.9處理.(即變相樂富人要單方向加價先過到海)
cky 發表於 2026-6-23 22:38 來自手機 | 顯示全部樓層
66702686 發表於 2026-6-21 14:00
三隧分流實施有d遲左,如果係沙中線通車前就做的話我估依家仲會有唔少人坐紅隧巴士 ...

無關係
分咗流要塞車一樣避唔到
鐵路即使壞
日數也會俾日日塞為少
tommy14D 發表於 2026-6-23 22:46 來自手機 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-22 23:06
開咗 600 就唔使諗了

不過事實證明 690 一早反轉係會做返起

依家嘅690生意其實好過以前好多,收得貴將隧又上到廿幾個
JF6839@88K 發表於 2026-6-23 23:24 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

XZ4201 發表於 2026-6-23 21:05
睇返歷史當年南區同沙田都想要過海線,跟住應該係運輸處順理成章咁整條170出嚟將沙田同南區連埋一齊同埋 ...

170得返銅鑼灣救全家,再唔係就執下九龍客咁解,但北行一個景隆街已經夠懷疑人生,Sogo走人可能行入堅拿道西搭182仲快

成日喺度諗有冇得暴力少少,港島段斬短啲,但沙田段拉去火炭,前提係唔再入沙乙博內街,雖然厹應該唔會想放棄有華富月票客嘅可能性
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
西九小確幸 發表於 2026-6-24 08:30 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-23 20:44
以前建議103拉去華富邨

最後都係開170取代103計劃

103拉落華富應該死得仲快(比起970)

但又咁講(雖然冇如果)有103可能970都開唔成
從西九龍出發,看香港交通優劣
EW9016 發表於 2026-6-24 09:20 | 顯示全部樓層
tommy14D 發表於 2026-6-23 22:46
依家嘅690生意其實好過以前好多,收得貴將隧又上到廿幾個

睇ETA 搭車又唔想行上行落,其實唔差、
其次價錢牌仲係高,巴士公司都仲想取消?情況有啲類似268B

KG1428 發表於 2026-6-24 10:37 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

西九小確幸 發表於 2026-6-24 08:30
103拉落華富應該死得仲快(比起970)

但又咁講(雖然冇如果)有103可能970都開唔成

103拉落華富只會變成106 2. 0
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表