[問題]
點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?
火...
[複製鏈接]
|
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-28 14:08 編輯
就算967 cut淨兩繁,我覺得969都冇必要全日入天北,同埋我諗點都有人鍾意一程過嘅,原本搭967出港島嗰啲都唔會全部唔搭969,而家269c咪又係要兜迫天南先上公路問題都唔大,同埋我又唔覺得269c嘅獨市同969既獨市有太大分別,始終大家都要同屯馬鬥快
至於月票問題就無辦法㗎啦,但要留意嘅係967全日嗰時九巴係冇月票,而且978都未出世,我係城巴會專注搞同其他西隧/港島城巴線搞好轉乘優惠網絡,尤其香港島係城巴地盤
同樣天北直出,69c而家都只係開到10點就收,而且 10點之後 269c都冇話要同佢合併
如果話968係對應969, 268c對應269c, 咁967系算係過海版69c
|
|
|
|
|
|
|
|
967冇咩可能cut淨兩繁,即使有咁既一日969都100%肯定要拉入天北。所以都冇咩可以再討論落去,完。 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-28 15:00 編輯
以近年天北發展,我覺得將來如果有返咁上下本錢967隨時可以同967x合併然後全日拉入銅鑼灣應該維到皮,咁969就唔駛拉入天北
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|