找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 點解中巴當年放棄41號線?

  [複製鏈接]
Choi 發表於 2026-6-22 07:54 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
Lost 發表於 2026-6-22 02:34
而家無咗地區專利
其實都可以做返互相接辦其他營辦商放棄經營嘅路線

有路線專利呢,4頂48同71(P)點計?
新造的人、如鷹展翅上騰。

                                    Advertisement

Choi 發表於 2026-6-22 07:56 | 顯示全部樓層
Ravenclaw 發表於 2026-6-21 23:40
似喺港英政府一早知道城巴會開41A,但中巴又唔肯正正經經地讓41比城巴,城巴當時又算新入黎,咪乘機做勢開 ...

其實換營辦商改號碼好正常,餐廳改老闆都換名啦?

好似296X停辦比唯一中標營辦商,都叫796X啦?
新造的人、如鷹展翅上騰。
天空之神 發表於 2026-6-22 08:34 來自手機 | 顯示全部樓層
結果 3B 已死 47A 已死
45  一開始就變 40P
.
kiwai 發表於 2026-6-22 09:13 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

當年41變41A嗰陣, 在RDP97-98 有提出, 個人估計運輸署應該收到消息中巴唔想做, 而城巴又願意做,
所以把呢個改動放上RDP, 等議員贊成
天空之神 發表於 2026-6-22 11:04 | 顯示全部樓層
Choi 發表於 2026-6-22 07:56
其實換營辦商改號碼好正常,餐廳改老闆都換名啦?

好似296X停辦比唯一中標營辦商,都叫796X啦?

296X 係TD 求老九臨時做
要還返比新巴的
.
DIH 發表於 2026-6-22 12:14 | 顯示全部樓層
改號碼會唔會係行政方便,因並非如Network26般由政府要求接辦,改號碼之後任何改動都係城巴自己同政府傾,而唔需要孭住舊號碼幾十年的包袱。

又或者,單純係城巴自己想提升路線形象。甚至可能係意頭,舊號碼蝕到喊,就算經營環境一樣都改下佢轉下運。
asv98.kw131 發表於 2026-6-22 13:34 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kmb71k 發表於 2026-6-22 07:40
當城巴都想放棄
出面邊度搵水魚接嚟做?

發現投返嚟嘅線都唔算係金蛋(當然,唔投都冇其他出路,投仲有機會有其他結果,唔投就唯有喺港島等死),於是由突發奇想整 33X、770 呢啲新方向,即係 upgrade 舊客,當中 33X 已經算成功,770 就拭目以待。

老牌港島路線?諗唔到有咩可能繼續做,基本上鬥平就係頂閘都蝕,唔平又唔夠港鐵兜。
中巴遺臣路線?除咗 788 同 789,已經諗唔到有咩線可以大搞。

3、45、47 呢啲仲有 AMS 同佢鬥,就當今日條 M47 翻生,都未必好好客,就算好過 43M 都係咁話。

講返 41 同 41A:
41 沿線冇地鐵,但同樣人口唔算好多,有都係中產起跳為主,中巴趕客嘅情況下,寧願揸車或者搭的士,自然唔夠客。
41A 班次改善咗唔少,加埋全線冷氣巴士,中產階級坐都起碼覺得舒服先,會令人考慮唔搭的士。

忍一時之氣 滅自己威風
asv98.kw131 發表於 2026-6-22 13:39 | 顯示全部樓層
Choi 發表於 2026-6-22 07:56
其實換營辦商改號碼好正常,餐廳改老闆都換名啦?

好似296X停辦比唯一中標營辦商,都叫796X啦?

一大堆港島老牌路線便做城巴 / 新巴都冇改編號,求其列出 1、2、4、5、6、7、8、9、788、789 都已經冇變過,反而得 3、41、45、47 有改,如果呢個理論成立,而家成個港島大部分路線都應該同 1998 之前完全唔同。

296X 就上面有人講過,本身就係臨時路線,嚴格上係兩條獨立路線,唔係接辦。就好似赤鱲角機場投入服務之前嘅 T11、T21、T31、T41 同之後嘅 A11、A21、A31、A41 都已經係兩個號碼、兩條獨立路線。

忍一時之氣 滅自己威風
Choi 發表於 2026-6-22 13:45 | 顯示全部樓層
asv98.kw131 發表於 2026-6-22 13:34
發現投返嚟嘅線都唔算係金蛋(當然,唔投都冇其他出路,投仲有機會有其他結果,唔投就唯有喺港島等死), ...

都仲可以開H線賺遊客錢
新造的人、如鷹展翅上騰。
又加價 發表於 2026-6-22 17:41 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 又加價 於 2026-6-22 19:02 編輯
asv98.kw131 發表於 2026-6-22 13:39
一大堆港島老牌路線便做城巴 / 新巴都冇改編號,求其列出 1、2、4、5、6、7、8、9、788、789 都已經冇變過 ...

其實以上都係政府介入後,由城巴/新巴接手,同城巴自告奮勇做返3、41、47有明顯唔同喎
中文係「改善」,蝗語先叫「優化」。
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-22 20:49

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表