找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴600加站及延長服務時間

 火.. [複製鏈接]
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:44 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
kay 發表於 2026-6-24 07:04
觀塘山好多人要過海

佢聲稱對客量有好大見解 , 佢話咩就咩啦

其實 601 619 客量一直都唔差 , 尤其山上範圍根本係獨市 , 係唔知點解兩間公司都好似唔願做咁
600 而家嘅班次只不過係開始切合返實際需求

                                    Advertisement

leungky0528 發表於 2026-6-26 09:04 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 leungky0528 於 2026-6-26 09:05 編輯
JX9097 發表於 2026-6-24 13:31
東九龍綫對安峯嚟講要落兩層
對安達/ 泰嚟講都要落一層
南邨又唔近個站


最上面我就唔太擔心,但東九龍線都係會剷到啲頭站
連九土呢啲鐵唔係頭站嘅地方都俾過運吉超前部署
600(以至601 619)嘅命途估計都係咁上下
唔好諗住唔積極做野就有足十年大運
kay 發表於 2026-6-26 09:38 | 顯示全部樓層
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:44
佢聲稱對客量有好大見解 , 佢話咩就咩啦

其實 601 619 客量一直都唔差 , 尤其山上範圍根本係獨市 , 係 ...

朝早601 619連埋分枝密過MTR


就算唔知幾多客
剩係睇開幾多班車都大概估到掂唔掂
非誠無品老屈皆勿擾
JX9097 發表於 2026-6-26 10:16 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

leungky0528 發表於 2026-6-26 09:04
最上面我就唔太擔心,但東九龍線都係會剷到啲頭站
連九土呢啲鐵唔係頭站嘅地方都俾過運吉超前部署
600( ...

601呢
九巴就肯定唔會用心做㗎喇
(因為有600名正言順搶客)

619呢...九巴一向都係睇淡
由工半變24小時都係城巴做推手
619X亦都係城巴自己劃線開
而且619行車時間略嫌長咗些少

600如果執到銅鑼灣一段
應該會幾好做
如要討論,請先人身攻擊一次😇
XZ4201 發表於 2026-6-26 15:29 | 顯示全部樓層
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 15:34 編輯

Del
XZ4201 發表於 2026-6-26 15:35 | 顯示全部樓層
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:44
佢聲稱對客量有好大見解 , 佢話咩就咩啦

其實 601 619 客量一直都唔差 , 尤其山上範圍根本係獨市 , 係 ...

有意見嘅歡迎提出
XZ4201 發表於 2026-6-27 00:53 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-26 10:16
601呢
九巴就肯定唔會用心做㗎喇
(因為有600名正言順搶客)

自從有咗600之後感覺上601只會做到舊區客,前景真心覺得有啲唔明朗...
JX9097 發表於 2026-6-27 10:01 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-27 00:53
自從有咗600之後感覺上601只會做到舊區客,前景真心覺得有啲唔明朗...

曉光街有新公屋
勉強都叫做有新客源

另外協和街頭畀佢加留仲個站做觀市客嘅話
應該就不愁客源嘅

但要睇兩間公司同運吉頭囉
如要討論,請先人身攻擊一次😇
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表