[路線消息]
九巴600加站及延長服務時間
火..
[複製鏈接]
|
澤安呢個邨真頭經典服務該區巴士,小巴全部HEA做之餘仲要乜嘢購物設備都無,不過講到尾呢個位大騎呢做乜都死.(唔係連唯一班的104過海都因爲無客被運吉柯打取消叫人去鄰近鐵路坐M仔過海處理就算)
|
|
|
|
|
|
|
|
坐緊600 5點開,維園坐滿,北角頂閘留後,後面貼住架619X城巴都係頂閘,皆大歡喜
600後車只隔3 4分鐘,應該提早8分鐘時段 |
|
|
|
|
|
|
|
基本上600要做真正全日線就無難度
(就算開咗條咩東九龍綫都係咁講)
只係601就應該會中箭啫
(619無打到咁應,一嚟要上一層,二嚟大家都係頭站)
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
JX9097 發表於 2026-6-23 19:33
基本上600要做真正全日線就無難度
(就算開咗條咩東九龍綫都係咁講)
只係601就應該會中箭啫
搭601去觀中又唔見得係減少緊嘅
剩係食老本都養得住 |
|
|
|
|
|
|
|
JX9097 發表於 2026-6-23 15:15
沙田坳邨表示想排隊
彩輝:排隊後邊唔該。 |
|
|
|
|
|
|
|
leungky0528 發表於 2026-6-23 19:55
搭601去觀中又唔見得係減少緊嘅
剩係食老本都養得住
601 而家令到炮北有位坐 |
|
|
|
|
|
|
|
早繁八點600安達都未必有位坐,寶達亦有機會飛站。
|
|
|
|
|
|
|
|
XZ4201 發表於 2026-6-23 11:46
930x點同,睇返黃昏到夜晚出港島一段同埋日頭非繁客量數據應該有能力朝早6/7點開頭班車返荃灣
其實933應該改繁時雙向服務
如果平日早上由港島區返荃灣,覺得933好過930X |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|