找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴600加站及延長服務時間

 火.. [複製鏈接]
XZ4201 發表於 2026-6-24 01:05 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-24 21:18 編輯
leungky0528 發表於 2026-6-23 19:55
搭601去觀中又唔見得係減少緊嘅
剩係食老本都養得住

其實601非繁都係麻麻,唔係嘅話唔會20分鐘一班... 係619先真係有客

逆向時段方面619先係食到條水嗰條,唔係600,601... 冇估錯嘅觀中尤其a.p.m. 同附近商廈都係搭619多,600睇走線都似係做山上屋邨客為主,601都叫做會停下觀市...



有啲擔心600將來全日係咪真係維到皮...



                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-24 07:04 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-24 01:05
其實601非繁都係麻麻,唔係嘅話唔會20分鐘一班... 係619先真係有客

逆向時段方面619先係食到條水嗰條,唔 ...

觀塘山好多人要過海


不過呢個年代算死草

少人方向唔開就好過開30/60

但601下繁都好多人坐佢返港島
不如先確定呢班客邊度黎

評分

參與人數 1aPower +1 HugeC +5 收起 理由
西九小確幸 + 1 + 5 934/936都大半全日洗同佢擔心咩

查看全部評分

非誠無品老屈皆勿擾
EW9016 發表於 2026-6-24 09:23 | 顯示全部樓層
600 係似當年開線嘅603 咁繁時爆到瀉,
非繁逆向就唔會無客,但一定有捧場客搭,好過私牌咁
EW9016 發表於 2026-6-24 09:25 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-24 07:04
觀塘山好多人要過海

936 大量2蚊客到西隧前落晒,已經食咗兩水客、600 可以食到幾多?
leungky0528 發表於 2026-6-24 09:25 來自手機 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-24 01:05
其實601非繁都係麻麻,唔係嘅話唔會20分鐘一班... 係619先真係有客

逆向時段方面619先係食到條水嗰條,唔 ...


600只可趁依家東九龍線仲畫緊撇嗰時搏下
陣間似沙田區成堆睇定多五七年
最後就得番超有效率嘅回收
EW9016 發表於 2026-6-24 09:31 | 顯示全部樓層
leungky0528 發表於 2026-6-24 09:25
600只可趁依家東九龍線仲畫緊撇嗰時搏下
陣間似沙田區成堆睇定多五七年
最後就得番超有效率嘅回收 ...

東九線都未有框架,600仲有1x年錢搵
唔似900、疫情期間開線,疫後東鐵過海,根本掌握唔到條線頂峯位係邊

leungky0528 發表於 2026-6-24 09:47 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 leungky0528 於 2026-6-24 12:49 編輯
EW9016 發表於 2026-6-24 09:31
東九線都未有框架,600仲有1x年錢搵
唔似900、疫情期間開線,疫後東鐵過海,根本掌握唔到條線頂峯位係邊
...


900同987呢啲新星殞落就唔多講
982X同985就確實敗在疫情搶走佢地嘅頂峯
落得一身晚年淒慘
JX9097 發表於 2026-6-24 13:29 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-24 01:05
其實601非繁都係麻麻,唔係嘅話唔會20分鐘一班... 係619先真係有客

逆向時段方面619先係食到條水嗰條,唔 ...

咪就係601法院後直飛和樂邨囉
觀市點會坐

所以先話601應該加站喺協和街頭段
如要討論,請先人身攻擊一次😇
JX9097 發表於 2026-6-24 13:31 | 顯示全部樓層
leungky0528 發表於 2026-6-24 09:25
600只可趁依家東九龍線仲畫緊撇嗰時搏下
陣間似沙田區成堆睇定多五七年
最後就得番超有效率嘅回收 ...

東九龍綫對安峯嚟講要落兩層
對安達/ 泰嚟講都要落一層
南邨又唔近個站
基本上都仲安全嘅

都未計東九龍綫仲要喺油塘東行去油塘轉線
去到北角又要跑100米短跑
如要討論,請先人身攻擊一次😇
XZ4201 發表於 2026-6-26 00:36 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 16:25 編輯
kay 發表於 2026-6-24 07:04
觀塘山好多人要過海

601就算下繁有放工客出港島一到夜晚咪又係打回原形,係得619仲上到半滿返港島,同埋唔覺得秀茂坪會為600/601帶來逆向客,至於藍田本身已經有601/619
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表