最高理所當然係屯轉,有8萬幾人最少人係將藍,得200人
來源
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
本帖最後由 Quanta 於 2026-6-24 17:03 編輯
西隧唔過隧道嘅客 仲多於過海來往隧道口嘅客
反映嗰邊缺少非過海巴士
p.s. 獨媒錯漏百出, 有啲數字抄都抄錯
|
|
|
|
|
|
|
|
Eddie 發表於 2026-6-24 17:01
將藍唔係應該得往新界/九龍方向咩?
正常諗法都知
往藍田方向 係往市區/港島
往將軍澳方向 就係往新界/九龍方向啦 |
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
Quanta 發表於 2026-6-24 17:02
西隧唔過隧道嘅客 仲多於過海來往隧道口嘅客
反映嗰邊缺少非過海巴士
p.s. 獨媒錯漏百出, 有啲數字抄都抄錯 ...
一站直達九龍站快過好多巴士 |
|
|
|
|
|
|
|
|
不過城隧點解落客多個上客, 到底多出嚟啲人消失咗喺邊度 |
|
|
|
|
|
|
|
都唔出奇
好似屯門去圓方260X剩係去到膠鐵站
唔想行不如直接960算
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
將藍轉車站因為路線少和服務時間有限
所以咪好低
https://youtu.be/YPlvrK_nGm4?si=p3pzbpX8yAzePb1F |
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|