找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
KG1428 發表於 2026-6-26 12:34 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
其實九龍城的85系都已經死得七七八八
85B維持平日一班車直到今日
85A即使食左82M都係好廢
85如果不係駿洋班客仔就不會有流水客
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車

                                    Advertisement

noname617 發表於 2026-6-26 12:51 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 noname617 於 2026-6-26 12:53 編輯
Jamesho81 發表於 2026-6-26 08:49
正路駁86做286應該保留返經源禾,沙中
起碼叫河西有返架直落長工嘅車出到嚟
係之前麻雀婆搞286搞到直行大 ...


過兩次河?仲要由廣黃開始行?249x,由沙角出黎過兩次河都唔係好兜。廣黃河東陪你漫遊沙田?另外唔兜源禾路,本身佢地都有車落荔枝角商貿區啦!t4起好,可以直接上青沙,入沙市,仲內街停車場車龍頂鬼住曬時間塞
drbean7218 發表於 2026-6-26 12:52 | 顯示全部樓層
286C 可以做的, 朝早及放工拆幾班特別班做特快好過。

只是朝早揀錦駿苑後直出美孚/碧海藍天。上青沙條路, 跟980X落田心村。

放工特別班青沙後直去錦駿苑。
noname617 發表於 2026-6-26 12:55 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

XZ4201 發表於 2026-6-26 11:30
哲學題:如果89d兜返黃泥頭89s仲有冇存在必要

講真嗰邊行上大隧都唔係好遠啫

好天曬落雨冧,日日陪人行一次再講,或去翻果邊住一年先講啦!
RyanPun 發表於 2026-6-26 13:14 | 顯示全部樓層
drbean7218 發表於 2026-6-26 12:52
286C 可以做的, 朝早及放工拆幾班特別班做特快好過。

只是朝早揀錦駿苑後直出美孚/碧海藍天。上青沙條路,  ...

算喇,286C放工想再加班都有困難,朝早再開特快(不過我贊成嘅)、九巴應該要你拎條線出嚟交換先有得做落去,齋講拎邊條線出嚟都已經有排拗。
所以我一開始都話,想286C有改善、86C要死先有幫到佢,除非大家唔介意馬鞍山入面再拎多條廢線出嚟做籌碼。
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 13:34 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JF6839@88K 於 2026-6-26 13:36 編輯
KG1428 發表於 2026-6-26 12:34
其實九龍城的85系都已經死得七七八八
85B維持平日一班車直到今日
85A即使食左82M都係好廢


85除咗駿洋都仲有其他客嘅,九龍城搭上樂富都有,11K/85A太過有緣人班次,而且浸會點都出到一定客量返沙田,嗰度落去搭火車唔算方便

繁時去到賈炳達道已經可以坐滿,樂富落一啲,浸會又上返一堆,大圍同時間又落又上,有埋駿洋就更多人上車,之後大方向應該都係跟87B齊齊做萬能流水線
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
drbean7218 發表於 2026-6-26 13:49 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RyanPun 發表於 2026-6-26 13:14
算喇,286C放工想再加班都有困難,朝早再開特快(不過我贊成嘅)、九巴應該要你拎條線出嚟交換先有得做落 ...

Always account for variable change.

我都無諗過九巴會申請40E埋錦駿苑, 仲將40E, 299X及274P加落錦駿苑bbi。間接話比大家知唔駛諗40X特班開回程, 請搭40E返錦駿苑轉車, 多數都免費轉乘。如果是行這條路, 不如day 1開40E特班行山下兼一齊拉落葵芳南, 位位收多$3.9。

286C開特快唔是可能, 不過睇下有無對手/變數迫到九巴要咁做?
DS510 發表於 2026-6-26 13:56 | 顯示全部樓層
kingprowm 發表於 2026-6-25 23:53
青年會同廣華就行返去彌敦道搭 87D 287X 都唔遠,勝利道就行去旺角東搭火車算啦,係九龍維景酒店比較難搞 ...

可能需求唔算大,不過始終要有啲替代方法

所以都係搵返經窩打老道的路線增設轉乘
建議入面就搵咗 7 號同新界線

再唔係就如之前所言,270A 做到回贈車費的話
都可以喺獅隧同沙田路線作轉乘,會更加方便
再加埋 271 加停到獅隧就再多個選擇

反正依家 86C 都諗住加停獅隧
DS510 發表於 2026-6-26 14:03 | 顯示全部樓層
JF6839@88K 發表於 2026-6-25 23:23
新田圍冇人落顯徑/隆亨咁大鑊?🤓

冇咗 281M 後,新田圍來往顯徑就得番 87B
除此之外 82K 來往威爾斯都有需求

所以其實新田圍總站入面每條線都有需要

以前 82K 未縮短,放學時段仲有啲學生客
會搭去置富第一城/小瀝源一帶
DS510 發表於 2026-6-26 14:14 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JF6839@88K 發表於 2026-6-26 13:34
85除咗駿洋都仲有其他客嘅,九龍城搭上樂富都有,11K/85A太過有緣人班次,而且浸會點都出到一定客量返沙 ...

85 途經大圍/市中心,又去埋土瓜灣一帶
客源的確會較 85A 多

放學時段喺九龍城都見到通常等 85 嘅客比較多
不過 85A 去到浸大都可以接近坐滿,唔算太差
始終放學時段九龍城/浸大等位置都頗多學生客

九龍城去樂富見過 75X 都照上
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表