[路線計劃/RPP]
2026至2027 沙田 RPP 結果
火...
[複製鏈接]
|
其實九龍城的85系都已經死得七七八八
85B維持平日一班車直到今日
85A即使食左82M都係好廢
85如果不係駿洋班客仔就不會有流水客 |
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
本帖最後由 noname617 於 2026-6-26 12:53 編輯
Jamesho81 發表於 2026-6-26 08:49
正路駁86做286應該保留返經源禾,沙中
起碼叫河西有返架直落長工嘅車出到嚟
係之前麻雀婆搞286搞到直行大 ...
過兩次河?仲要由廣黃開始行?249x,由沙角出黎過兩次河都唔係好兜。廣黃河東陪你漫遊沙田?另外唔兜源禾路,本身佢地都有車落荔枝角商貿區啦!t4起好,可以直接上青沙,入沙市,仲內街停車場車龍頂鬼住曬時間塞 |
|
|
|
|
|
|
|
286C 可以做的, 朝早及放工拆幾班特別班做特快好過。
只是朝早揀錦駿苑後直出美孚/碧海藍天。上青沙條路, 跟980X落田心村。
放工特別班青沙後直去錦駿苑。 |
|
|
|
|
|
|
|
XZ4201 發表於 2026-6-26 11:30
哲學題:如果89d兜返黃泥頭89s仲有冇存在必要
講真嗰邊行上大隧都唔係好遠啫
好天曬落雨冧,日日陪人行一次再講,或去翻果邊住一年先講啦! |
|
|
|
|
|
|
|
算喇,286C放工想再加班都有困難,朝早再開特快(不過我贊成嘅)、九巴應該要你拎條線出嚟交換先有得做落去,齋講拎邊條線出嚟都已經有排拗。
所以我一開始都話,想286C有改善、86C要死先有幫到佢,除非大家唔介意馬鞍山入面再拎多條廢線出嚟做籌碼。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
本帖最後由 JF6839@88K 於 2026-6-26 13:36 編輯
KG1428 發表於 2026-6-26 12:34
其實九龍城的85系都已經死得七七八八
85B維持平日一班車直到今日
85A即使食左82M都係好廢
85除咗駿洋都仲有其他客嘅,九龍城搭上樂富都有,11K/85A太過有緣人班次,而且浸會點都出到一定客量返沙田,嗰度落去搭火車唔算方便
繁時去到賈炳達道已經可以坐滿,樂富落一啲,浸會又上返一堆,大圍同時間又落又上,有埋駿洋就更多人上車,之後大方向應該都係跟87B齊齊做萬能流水線 |
|
|
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
|
|
|
|
|
Always account for variable change.
我都無諗過九巴會申請40E埋錦駿苑, 仲將40E, 299X及274P加落錦駿苑bbi。間接話比大家知唔駛諗40X特班開回程, 請搭40E返錦駿苑轉車, 多數都免費轉乘。如果是行這條路, 不如day 1開40E特班行山下兼一齊拉落葵芳南, 位位收多$3.9。
286C開特快唔是可能, 不過睇下有無對手/變數迫到九巴要咁做?
|
|
|
|
|
|
|
|
可能需求唔算大,不過始終要有啲替代方法
所以都係搵返經窩打老道的路線增設轉乘
建議入面就搵咗 7 號同新界線
再唔係就如之前所言,270A 做到回贈車費的話
都可以喺獅隧同沙田路線作轉乘,會更加方便
再加埋 271 加停到獅隧就再多個選擇
反正依家 86C 都諗住加停獅隧
|
|
|
|
|
|
|
|
冇咗 281M 後,新田圍來往顯徑就得番 87B
除此之外 82K 來往威爾斯都有需求
所以其實新田圍總站入面每條線都有需要 
以前 82K 未縮短,放學時段仲有啲學生客
會搭去置富第一城/小瀝源一帶
|
|
|
|
|
|
|
|
85 途經大圍/市中心,又去埋土瓜灣一帶
客源的確會較 85A 多
放學時段喺九龍城都見到通常等 85 嘅客比較多
不過 85A 去到浸大都可以接近坐滿,唔算太差
始終放學時段九龍城/浸大等位置都頗多學生客
九龍城去樂富見過 75X 都照上 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|