[路線計劃/RPP]
2026至2027 沙田 RPP 結果
火...
[複製鏈接]
|
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 13:34
85除咗駿洋都仲有其他客嘅,九龍城搭上樂富都有,11K/85A太過有緣人班次,而且浸會點都出到一定客量返沙 ...
85在駿洋往來大圍係獨市,而且有駿洋學生要去大圍番學。點都有客。
85A又經浸會大學,經恒生大學,做學生客多過做街客
85B就無獨特之處,所以減到沙田去九龍城只有一班車。 |
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 13:34
85除咗駿洋都仲有其他客嘅,九龍城搭上樂富都有,11K/85A太過有緣人班次,而且浸會點都出到一定客量返沙 ...
85可望成為沙田區百搭線之一,期待食埋285。
講客量,85已沒大空間再被優化,不如好好經營吧! |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
KG1428 發表於 2026-6-26 14:38
85在駿洋往來大圍係獨市,而且有駿洋學生要去大圍番學。點都有客。
85A又經浸會大學,經恒生大學,做學生 ...
如果82K拉番上廣黃,85A是可以收工。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
yyy5138 發表於 2026-6-26 07:27
新田圍Vs大圍
以往沙膠關2邊都死撐
今次新田圍輸86C俾翻大圍
沙膠啲人去咗坐鐵 |
|
|
|
|
|
|
|
HM3044 發表於 2026-6-26 09:03
咁其實嗰陣87B都可以唔兜新翠啦,叫人隆亨轉咪得
嗰陣時要返“同站”轉乘就夾硬兜多幾分鐘停新翠 |
|
|
|
|
|
|
|
近排85由ATENU轉晒低載AVBWU,已知九巴/沙廠幾唔鐘意該線或對該線已半放棄狀態,相反85A一次過換晒S/T牌AVBWU,已知咩分別。
|
|
|
|
|
|
|
|
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:32
近排85由ATENU轉晒低載AVBWU,已知九巴/沙廠幾唔鐘意該線或對該線已半放棄狀態,相反85A一次過換晒S/T牌A ...
87B仲癲,聽講有意取消上層服務。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
咁40E係有咁嘅本錢去做,冇本錢嘅可以望望85P、一個失策、仲順手掃走埋87E去程、照擺泥涌又可以食埋市中心,所以凡事都有可能。我唔係想唱衰286C,佢下繁爆亦唔係一時三刻,假如有care過呢個問題嘅,一早就玩咗暗盤加班。不過286C兩繁確實要加班係真嘅。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
FBI2 發表於 2026-6-26 15:42
87B仲癲,聽講有意取消上層服務。
咩料
日日見到82K 281 285都攞啲高載車去運空氣,下晝一點幾坐上層都可能要搭位嘅87B反而拆樓?都未講繁忙時間更加多人,果然係坐住諗嘢 |
|
|
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|