[路線計劃/RPP]
2026至2027 沙田 RPP 結果
火...
[複製鏈接]
|
KG1428 發表於 2026-6-26 14:38
85在駿洋往來大圍係獨市,而且有駿洋學生要去大圍番學。點都有客。
85A又經浸會大學,經恒生大學,做學生 ...
85B其實唔係冇人搭嘅,因為部分大圍居民當年係由九龍城搬入去,所以一直都有社區連繫需求,只係會計佬年代之前已經一直同87B齊齊收到20分鐘一班,嚇走咗堆人,有鐵搭仲同你等咩😂
之前屯馬開通嗰日,好似有電視台訪問咗個阿婆,佢都點名話唔使再搭85B🤭
不過我覺得85B留0800會好過0700,0800嗰班以前坐過下,上座率都唔差 |
|
|
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
|
|
|
|
|
本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-26 17:47 編輯
40E得回程先有本錢, 因為無40X特班。朝早40E比40X特班搶了不少客, 車程差不多, 但40X特班平$3.9及入到葵廣及新都會一帶。
87E咁改應該有得救, 預計富寶, 錦龍, 利安會有客轉過去搭87E, 但要九巴宣傳, 因為得雅典居是同站。
286C講到口都臭要它加班, 同287X一樣, 比人踢好多腳先做少少野。
85P 唔知仲有無得救。它唔是n 年前85X馬市朝早限定恒耀後直出大隧, 只是馬市一個站打爆架3AD的年代。
|
|
|
|
|
|
|
|
FBI2 發表於 2026-6-26 15:42
87B仲癲,聽講有意取消上層服務。
有冇咁癲。87B嘅客源大多數都有啲年紀加上一抽二掕 到時要佢哋企住迫爆返去 實畀人投訴死。 |
|
|
|
|
|
|
|
有轉乘bbi、就會出到實際數字知道,兩種走線需求邊一邊大啲,似乎九巴仲摸索緊。
山腳一向就出到客,反正九巴一直都想用泥涌價做馬鞍山,拎40E推錦駿苑轉乘亦不失為一個辦法。
但最終係轉乘就足夠(40E再轉市中心車)定還是 都係要開返市中心快車(85P/87C形式直入),現階段只是夠用時間去證明。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
littleprince419 發表於 2026-6-26 17:55
有冇咁癲。87B嘅客源大多數都有啲年紀加上一抽二掕 到時要佢哋企住迫爆返去 實畀人投訴死。 ...
就係想倒走堆客
但個問題係,87B服務範圍好多都係冇鐵地區,新田圍下徑口隆亨澤安之類(澤安全日往來旺角仲要係真獨市),仲未計豐力樓下繁可以打爆架87B,返個頭但住新界東北就一定要搭佢喺獅子山轉車
就算我當隆亨客夠腳骨力行去火車站,搭鐵去深水埗本身都好唔順路 |
|
|
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
|
|
|
|
|
40E, 274P & 299X加落錦駿苑bbi, 九巴連宣傳都無。唔是有心人睇到, 我都唔知。唔好話其他一般乘客。
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 RyanPun 於 2026-6-26 18:39 編輯
指意九巴宣傳有時真係嘥氣,呢個區佢唔會睇得上眼。不過299X加得錦駿苑轉乘,某程度上、由第一城畫舫到錦駿苑任何一個站轉299X,都應該食到呢個優惠?
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
286A轉晒行86A開少幾部車
難得有PLAN可以慳到幾部又可以玩單邊青沙
九巴應該唔志在要做晒兩邊青沙/延長去黃泥頭
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|