找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
DS510 發表於 2026-6-27 00:20 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 17:21
85B其實唔係冇人搭嘅,因為部分大圍居民當年係由九龍城搬入去,所以一直都有社區連繫需求,只係會計佬年 ...

85B 主要都係服務秦石同顯徑
新翠/隆亨一帶仲有 85 分薄咗客源

而正如前面所言,隨住時代變遷
來往九龍城的需求已經冇以前咁大
再加上屯馬線能一程直達的主要因素
85B 仲保留到朝早 1 班車都算係咁

KMB 85B.jpeg

屯馬全線通車後,都試過非繁去搭
當時 85B 仲係全日服務
主要客源的確係秦石總站同顯徑一帶
然後就係少量的九龍區內流水客

但整體客源感覺還是太少了
基本上屯馬線同 85 轉乘都足夠取代

                                    Advertisement

XZ4201 發表於 2026-6-27 00:39 | 顯示全部樓層
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-27 00:44 編輯
Jamesho81 發表於 2026-6-26 22:03
行得青沙過一次河沙中就直上
而家都開埋286A
河東同大圍搵286A處理算

齋做深長荔唔做埋太子+旺角+奧運客源上確實係有啲輸蝕,所以都明點解當年條286點解唔可以富豪/源禾之後直出青沙而係兩次plan都要左兜右兜沙市/大圍先上公路,亦都解釋到點解九巴唔諗住將240x深長荔走線改跟286c行然後全日

之前都覺得九巴保守,而家諗諗下其實係九龍段爭咗忽肉,如果要將240x取代86全日起碼要跟68x/270b咁經太子+旺角拉入奧運,並且要將281a飛走旺角+太子先夠資格

所以286喺唔入旺角情況下如果真係想夠客全日最好都係入埋沙市
XZ4201 發表於 2026-6-27 00:43 | 顯示全部樓層
Jamesho81 發表於 2026-6-26 22:07
85系最終應該都係死剩85同85X
一條就繼續做流水一條做老隧轉乘
沙田出紅土尤其河東都搭屯馬線 ...

懷疑85盤數已經追平咗85x
kingprowm 發表於 2026-6-27 06:13 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 kingprowm 於 2026-6-27 06:22 編輯
FBI2 發表於 2026-6-26 22:20
85K? 85M?
不過85M其實唔係好穩陣

85M 齋做黃大仙真係客源有限,如果冇辦法之下,有冇可能索性同 85X 合併返做 85C ?

反正 86C 都可以兜返大圍,85M 同 85X 合併返做 85C 都得,只要唔係行聯合道,東頭村道,而係行彩虹道,蒲崗村道,鳳德道就得
kay 發表於 2026-6-27 08:29 | 顯示全部樓層
kingprowm 發表於 2026-6-27 06:13
85M 齋做黃大仙真係客源有限,如果冇辦法之下,有冇可能索性同 85X 合併返做 85C ?

反正 86C 都可以兜返 ...

魔改唔選擇84M


84M唔錯都錯左
將錯就錯就搵另一條M埋單
非誠無品老屈皆勿擾
AtrHenu 發表於 2026-6-27 08:42 | 顯示全部樓層
DS510 發表於 2026-6-27 00:20
85B 主要都係服務秦石同顯徑
新翠/隆亨一帶仲有 85 分薄咗客源

巴士仔沙田架85,85A,85X,75X現時係機場搬遷,人口老化,鐵路擴充多項打擊下土瓜灣街市,聖家學校去翔龍灣段都已經夠做下架85B都取消咗有能力食樂富公園至偉恆昌堆客.(係樂富,獅子石道,盛德街家計會去秦石,車公廟麻煩少少)
kingprowm 發表於 2026-6-27 09:14 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

AtrHenu 發表於 2026-6-27 08:42
巴士仔沙田架85,85A,85X,75X現時係機場搬遷,人口老化,鐵路擴充多項打擊下土瓜灣街市,聖家學校去翔龍灣段 ...

其實 85 系服務紅土九龍城區,唔係主要消閒地區,客量比其他線差一截,本身已經冇乜肉食,現在屯馬線全通完全重疊,直接競爭,更雪上加霜,所以都難怪巴士公司冇心做
noname617 發表於 2026-6-27 09:32 來自手機 | 顯示全部樓層
Jamesho81 發表於 2026-6-26 22:03
行得青沙過一次河沙中就直上
而家都開埋286A
河東同大圍搵286A處理算

沙中直上就來回跟280x囉?但肯定唔洗塞大會堂?結果俾堆假日車手累死!

我寧願大圍上啦!反正當初討論,麻雀講明車公廟路不停站,無客才考慮停站,夠客可能跟240x上青沙了!
noname617 發表於 2026-6-27 09:40 來自手機 | 顯示全部樓層
XZ4201 發表於 2026-6-27 00:39
齋做深長荔唔做埋太子+旺角+奧運客源上確實係有啲輸蝕,所以都明點解當年條286點解唔可以富豪/源禾之後直 ...

老早就要將281a改跟260x行法,之後跟260x擺上紅火或跟269b,69b孖寶擺紅碼!覆蓋埋尖東,呢架去尖東要bbi或者mtr直達!
kay 發表於 2026-6-27 10:02 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

noname617 發表於 2026-6-27 09:40
老早就要將281a改跟260x行法,之後跟260x擺上紅火或跟269b,69b孖寶擺紅碼!覆蓋埋尖東,呢架去尖東要bbi ...

當九龍中部客唔係客?


當年仲要開條青沙線諗住分流281A上游客..


非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表