[路線計劃/RPP]
2026至2027 沙田 RPP 結果
火...
[複製鏈接]
|
85B 主要都係服務秦石同顯徑
新翠/隆亨一帶仲有 85 分薄咗客源
而正如前面所言,隨住時代變遷
來往九龍城的需求已經冇以前咁大
再加上屯馬線能一程直達的主要因素
85B 仲保留到朝早 1 班車都算係咁
屯馬全線通車後,都試過非繁去搭
當時 85B 仲係全日服務
主要客源的確係秦石總站同顯徑一帶
然後就係少量的九龍區內流水客
但整體客源感覺還是太少了
基本上屯馬線同 85 轉乘都足夠取代
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-27 00:44 編輯
齋做深長荔唔做埋太子+旺角+奧運客源上確實係有啲輸蝕,所以都明點解當年條286點解唔可以富豪/源禾之後直出青沙而係兩次plan都要左兜右兜沙市/大圍先上公路,亦都解釋到點解九巴唔諗住將240x深長荔走線改跟286c行然後全日
之前都覺得九巴保守,而家諗諗下其實係九龍段爭咗忽肉,如果要將240x取代86全日起碼要跟68x/270b咁經太子+旺角拉入奧運,並且要將281a飛走旺角+太子先夠資格
所以286喺唔入旺角情況下如果真係想夠客全日最好都係入埋沙市
|
|
|
|
|
|
|
|
懷疑85盤數已經追平咗85x
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 kingprowm 於 2026-6-27 06:22 編輯
85M 齋做黃大仙真係客源有限,如果冇辦法之下,有冇可能索性同 85X 合併返做 85C ?
反正 86C 都可以兜返大圍,85M 同 85X 合併返做 85C 都得,只要唔係行聯合道,東頭村道,而係行彩虹道,蒲崗村道,鳳德道就得
|
|
|
|
|
|
|
|
魔改唔選擇84M
84M唔錯都錯左
將錯就錯就搵另一條M埋單
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
巴士仔沙田架85,85A,85X,75X現時係機場搬遷,人口老化,鐵路擴充多項打擊下土瓜灣街市,聖家學校去翔龍灣段都已經夠做下架85B都取消咗有能力食樂富公園至偉恆昌堆客.(係樂富,獅子石道,盛德街家計會去秦石,車公廟麻煩少少)
|
|
|
|
|
|
|
|
其實 85 系服務紅土九龍城區,唔係主要消閒地區,客量比其他線差一截,本身已經冇乜肉食,現在屯馬線全通完全重疊,直接競爭,更雪上加霜,所以都難怪巴士公司冇心做
|
|
|
|
|
|
|
|
Jamesho81 發表於 2026-6-26 22:03
行得青沙過一次河沙中就直上
而家都開埋286A
河東同大圍搵286A處理算
沙中直上就來回跟280x囉?但肯定唔洗塞大會堂?結果俾堆假日車手累死!
我寧願大圍上啦!反正當初討論,麻雀講明車公廟路不停站,無客才考慮停站,夠客可能跟240x上青沙了! |
|
|
|
|
|
|
|
XZ4201 發表於 2026-6-27 00:39
齋做深長荔唔做埋太子+旺角+奧運客源上確實係有啲輸蝕,所以都明點解當年條286點解唔可以富豪/源禾之後直 ...
老早就要將281a改跟260x行法,之後跟260x擺上紅火或跟269b,69b孖寶擺紅碼!覆蓋埋尖東,呢架去尖東要bbi或者mtr直達! |
|
|
|
|
|
|
|
當九龍中部客唔係客?
當年仲要開條青沙線諗住分流281A上游客..
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|