找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
tszhinchan3 發表於 2026-6-27 13:07 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
kingprowm 發表於 2026-6-27 06:13
85M 齋做黃大仙真係客源有限,如果冇辦法之下,有冇可能索性同 85X 合併返做 85C ?

反正 86C 都可以兜返 ...

到時馬友又嘈要兜石門

反而諗有冇空間上慈雲山

                                    Advertisement

巴士的膠 發表於 2026-6-27 14:51 來自手機 | 顯示全部樓層
tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:26
你真係旨意而家班已完會幫到你?

淨係今次86C經返大圍冇一個馬鞍山已完出過聲已經知佢地咩料啦!

馬鞍山都用腳投票俾286C,86C輔助803唔係壞事,最好有埋雙分。

反而新田圍入馬鞍山,係咪可以爭取87D單向加站,反正有咗87C,87D都跌咗唔少客。
kay 發表於 2026-6-27 14:54 | 顯示全部樓層
tszhinchan3 發表於 2026-6-27 13:07
到時馬友又嘈要兜石門

反而諗有冇空間上慈雲山

慈雲山都落左閘


如果唔係九巴都唔需要promo 2F 3C一齊轉車
非誠無品老屈皆勿擾
JF6839@88K 發表於 2026-6-27 14:55 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

tszhinchan3 發表於 2026-6-27 13:07
到時馬友又嘈要兜石門

反而諗有冇空間上慈雲山

唔使諗,一係就好似89A俾小巴反對,一係就好似286M俾TD話冇直達需求
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
Choi 發表於 2026-6-27 15:16 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-26 22:20
85K? 85M?
不過85M其實唔係好穩陣

85M上慈雲山兜個圈落鑽鐵吧,有大隧轉乘做新界東加上之後去馬市飲椰汁,客底唔會差。
新造的人、如鷹展翅上騰。
DS510 發表於 2026-6-27 15:32 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-27 08:42
巴士仔沙田架85,85A,85X,75X現時係機場搬遷,人口老化,鐵路擴充多項打擊下土瓜灣街市,聖家學校去翔龍灣段 ...

樂富去秦石仲可以行去搭地鐵
試過喺家計會嗰邊行去宋皇臺站
感覺亦唔係太遠

其餘可能仲有啲位置唔太近鐵路站
不過個需求應該有 85 的轉乘都足夠

其實依家 85A 客量都係一般
不過唔同 85B 有 85 分薄大圍的客源
加上 82K 縮短後有廣黃的區內客
所以情況好一啲

估計 85A 目前都係會維持全日 25/30 分鐘
tszhinchan3 發表於 2026-6-27 15:51 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

巴士的膠 發表於 2026-6-27 14:51
馬鞍山都用腳投票俾286C,86C輔助803唔係壞事,最好有埋雙分。

反而新田圍入馬鞍山,係咪可以爭取87D單 ...

當年86C停新田圍已經比馬友剷到飛起
AVC51 發表於 2026-6-27 15:53 來自手機 | 顯示全部樓層
Choi 發表於 2026-6-27 15:16
85M上慈雲山兜個圈落鑽鐵吧,有大隧轉乘做新界東加上之後去馬市飲椰汁,客底唔會差。 ...

慈雲山小巴惡過狗
85M冇可能上到慈雲山
KG1428 發表於 2026-6-27 19:21 來自手機 | 顯示全部樓層
kingprowm 發表於 2026-6-27 09:14
其實 85 系服務紅土九龍城區,唔係主要消閒地區,客量比其他線差一截,本身已經冇乜肉食,現在屯馬線全通 ...

1998年之前九龍城仲有啟德機場
沙田人都係靠85系去啟德機場
無左啟德後客量差好多
加上不似61X仲有黃大仙客支持

85系只靠樂富客仔+浸會大學支持
呢份餅都係好細
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
JX9097 發表於 2026-6-27 21:50 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Choi 發表於 2026-6-27 15:16
85M上慈雲山兜個圈落鑽鐵吧,有大隧轉乘做新界東加上之後去馬市飲椰汁,客底唔會差。 ...

得嘅話之前嘅89A就開咗9世啦
如要討論,請先人身攻擊一次😇
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表