[路線計劃/RPP]
2026至2027 沙田 RPP 結果
火...
[複製鏈接]
|
tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:26
你真係旨意而家班已完會幫到你?
淨係今次86C經返大圍冇一個馬鞍山已完出過聲已經知佢地咩料啦!
馬鞍山都用腳投票俾286C,86C輔助803唔係壞事,最好有埋雙分。
反而新田圍入馬鞍山,係咪可以爭取87D單向加站,反正有咗87C,87D都跌咗唔少客。 |
|
|
|
|
|
|
|
慈雲山都落左閘
如果唔係九巴都唔需要promo 2F 3C一齊轉車
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
tszhinchan3 發表於 2026-6-27 13:07
到時馬友又嘈要兜石門
反而諗有冇空間上慈雲山
唔使諗,一係就好似89A俾小巴反對,一係就好似286M俾TD話冇直達需求 |
|
|
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
|
|
|
|
|
85M上慈雲山兜個圈落鑽鐵吧,有大隧轉乘做新界東加上之後去馬市飲椰汁,客底唔會差。 |
|
|
新造的人、如鷹展翅上騰。
|
|
|
|
|
樂富去秦石仲可以行去搭地鐵
試過喺家計會嗰邊行去宋皇臺站
感覺亦唔係太遠
其餘可能仲有啲位置唔太近鐵路站
不過個需求應該有 85 的轉乘都足夠
其實依家 85A 客量都係一般
不過唔同 85B 有 85 分薄大圍的客源
加上 82K 縮短後有廣黃的區內客
所以情況好一啲
估計 85A 目前都係會維持全日 25/30 分鐘
|
|
|
|
|
|
|
|
Choi 發表於 2026-6-27 15:16
85M上慈雲山兜個圈落鑽鐵吧,有大隧轉乘做新界東加上之後去馬市飲椰汁,客底唔會差。 ...
慈雲山小巴惡過狗
85M冇可能上到慈雲山 |
|
|
|
|
|
|
|
kingprowm 發表於 2026-6-27 09:14
其實 85 系服務紅土九龍城區,唔係主要消閒地區,客量比其他線差一截,本身已經冇乜肉食,現在屯馬線全通 ...
1998年之前九龍城仲有啟德機場
沙田人都係靠85系去啟德機場
無左啟德後客量差好多
加上不似61X仲有黃大仙客支持
85系只靠樂富客仔+浸會大學支持
呢份餅都係好細 |
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|