找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
tt777 發表於 2026-6-25 21:43 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
KG1428 發表於 2026-6-25 20:14
其實沙田Cut車Cut線最大影響就係市區舊區
石硤尾26年前有
86/86A/86C/87/87A/87B (6條)

石硤尾應該好快連286A都唔會有,
回程唔停獅隧而86+86C有得加停,
即係隨時可以再上RPP轉行填海區上青沙返大圍。

                                    Advertisement

RyanPun 發表於 2026-6-25 21:45 | 顯示全部樓層
AE367 發表於 2026-6-25 21:25
整慢架86C然後焗你搭286C嘛

你懂的

今時今日有286C cover緊九龍西,已經唔係比起10年前得86c嗰陣、各家各戶死都攬實唔放手的年代。
本身對馬鞍山嚟講,第一城仲未唔上公路已經係原罪,which is 286C只係緊緊合格,
不過當初唔係夾硬拆286C全日比馬鞍山快少少唔經第一城以南,以86C呢個狀況落去只會更傷。

成堆盲位86C食齊哂,再嘈兜路都唔會解決到問題,搞咗咁多年都係回頭食返本身啲盲位,即係話86C連提重組嘅條件都冇,一條直線串聯咁多區一齊做已經係最終結果,要怪就怪當初點解唔拎86A出嚟1換1,大圍條86B換286X至少風光咗好幾年。

最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
KG1428 發表於 2026-6-25 22:12 | 顯示全部樓層
tt777 發表於 2026-6-25 21:43
石硤尾應該好快連286A都唔會有,
回程唔停獅隧而86+86C有得加停,
即係隨時可以再上RPP轉行填海區上青沙返 ...

86C可以解決一切問題
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
AndyCPH 發表於 2026-6-25 22:26 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement


86C經埋大圍同秦石 呢鋪真係回到2014
btw 改行獅隧公路之後 係2017年先至爭取到停新田圍
kay 發表於 2026-6-25 22:26 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-6-25 21:45
今時今日有286C cover緊九龍西,已經唔係比起10年前得86c嗰陣、各家各戶死都攬實唔放手的年代。
本身對馬 ...

早幾年太好人唔斬86A開286

之後好似發現傻仔左先搞286A取代86A

所以依家話286A改到好似286就有D難
一黎想做返86A個份
二黎佢其實可能86A 286A都唔想做


非誠無品老屈皆勿擾
DS510 發表於 2026-6-25 22:35 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-25 22:12
86C可以解決一切問題

86C 變咗類似 87B 的多功能路線
以前經常見到改為第一城上公路的建議
有咗 286C 全日後就唔洗諗了

既然夜晚 286A 尾車後都諗住 86C 嚟替代
咁順便替代埋石硤尾的服務似乎都唔出奇

始終 286A 睇落都仲有發展空間
如果可以雙向做到青沙轉車站可能都係好事
RyanPun 發表於 2026-6-25 22:36 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-25 22:26
早幾年太好人唔斬86A開286

之後好似發現傻仔左先搞286A取代86A

有一期啲重組係寧舍好人,1換1九巴都肯玩,雖然286X/287X唔係完全無痛,但開辦之後的確交到成績出嚟,最起碼好過舊嗰兩條先。
你再望返86A,今時今日86A斬係唔值得可憐。
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
流星☆雨 發表於 2026-6-25 22:39 | 顯示全部樓層
Ravenclaw 發表於 2026-6-25 21:13
86C竟然喺keep北行全日行大圍而非南行...

咁即喺286A有後著啦...

希望後着就係改晒青沙啦,

但今次修訂北行10點前都行大圍,有機會只係因為南行10點前留返條線俾新田圍搭,同埋補返取消 81C 清晨北行服務呢個位
如果九巴有後着係再改 286A 81C 呢兩條,86C 重返大圍就會發揮到補位作用

馬鞍山?唔滿意就搭 286C 啦,上游 winner takes all 係唔會做得成重組改善成區嘅服務。
2020年代都過咗一半多啲,係時候要與時並進,摒棄山頭主義。
鴨免:包容協助能力稍遜的板友
tt777 發表於 2026-6-25 22:49 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-25 22:26
早幾年太好人唔斬86A開286

之後好似發現傻仔左先搞286A取代86A

之後就睇會唔會有機會拉286A經沙田圍路同牛皮沙街入黃泥頭廣源,
咁286個plan就可以100%完全收檔,但要加車應該唔太可能

RyanPun 發表於 2026-6-25 22:53 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 RyanPun 於 2026-6-25 22:57 編輯
流星☆雨 發表於 2026-6-25 22:39
希望後着就係改晒青沙啦,

但今次修訂北行10點前都行大圍,有機會只係因為南行10點前留返條線俾新田圍搭 ...

老實講上游286C+86C並存,其實都唔係咁理想,老實講有得回帶我都係寧願86C做死嗰個,下游拎86A出嚟換286/286A whatever,上游齋用286C做、自由度大過今時今日咁唔湯唔水,86C又冇得再抽去286C加班、但客量就晚晚下繁爆哂棚,想加班只能夠執隔離線啲餅碎。
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表