[轉載/新聞]
文匯報A1頭條引述民建聯,要求加強新皇崗至粉嶺交通配套
火
[複製鏈接]
|
咁76K入福田口岸 但唔係周邊範圍都劃俾香港管,即好似深圳灣咁
|
|
|
|
|
|
|
|
落馬洲站同樣是禁區,一樣有問題(A 線之所以可以入埋大橋口岸是因為禁區範圍僅限於邊檢區域及離境後區域,而不包括本地交通 PTI)
|
|
|
|
|
|
|
|
西記West 發表於 2026-6-25 18:32
只保留北區都夠
睇返沙田區同大埔區都有訴求,應該唔會只做到北區
同埋只做北區價錢牌收得唔夠靚 |
|
|
|
|
|
|
|
依家睇落似無phase 2就phase 1引爆問題
開完依家堆線下次的確唔知幾時 |
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
計埋跑狗,除咗北區、將軍澳、大半個大埔,基本上係人人有份咁滯,唔趁而家追服務就好難再爭取了
而且北區作為最近嘅其中一區,冇全日線往返新口岸的確於理不合,尤其清河、華明、皇后山(79K 新圍軍營唔計)都係冇口岸線 |
|
|
鴨免:包容協助能力稍遜的板友
|
|
|
|
|
https://www.facebook.com/share/p/1CebrnqHwr/?mibextid=wwXIfr
立法會議員譚鎮國都加入爭取 |
|
|
|
|
|
|
|
jocosben 發表於 2026-6-27 11:19
https://www.facebook.com/share/p/1CebrnqHwr/?mibextid=wwXIfr
立法會議員譚鎮國都加入爭取 ...
唔爭取,又點會成功呢?
你懂的! |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
如果北環線早D通就得
所以有時唔好話西鐵有段黑暗期
倒轉住宅社區先過條鐵路發展
其實問題大過條鐵一早存在好多
鐵有起好日期
其他交通工具得幾年錢搵
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
kay 發表於 2026-6-27 11:59
如果北環線早D通就得
上水粉嶺搭東鐵去古洞轉北環線南行
到新田站落車再轉翻北環線北行兼且係皇崗總站班次
嫌時間多 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|