找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 文匯報A1頭條引述民建聯,要求加強新皇崗至粉嶺交通配套

  [複製鏈接]
hadboy5 發表於 2026-6-25 19:18 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
mak5052 發表於 2026-6-25 18:46
皇崗是邊境禁區,76K 繞經似乎會衍生法律問題(全程客變成擅闖禁區),除非皇崗總站及新深路如香園圍口岸 ...

咁76K入福田口岸但唔係周邊範圍都劃俾香港管,即好似深圳灣咁

                                    Advertisement

mak5052 發表於 2026-6-25 19:33 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-25 19:18
咁76K入福田口岸但唔係周邊範圍都劃俾香港管,即好似深圳灣咁

落馬洲站同樣是禁區,一樣有問題(A 線之所以可以入埋大橋口岸是因為禁區範圍僅限於邊檢區域及離境後區域,而不包括本地交通 PTI)
Jamesho81 發表於 2026-6-25 21:15 來自手機 | 顯示全部樓層
西記West 發表於 2026-6-25 18:32
只保留北區都夠

睇返沙田區同大埔區都有訴求,應該唔會只做到北區
同埋只做北區價錢牌收得唔夠靚
hadboy5 發表於 2026-6-25 22:57 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Jamesho81 發表於 2026-6-25 21:15
睇返沙田區同大埔區都有訴求,應該唔會只做到北區
同埋只做北區價錢牌收得唔夠靚 ...

口岸線是否有獨立收費表,定還是按里數
kay 發表於 2026-6-25 22:58 | 顯示全部樓層
依家睇落似無phase 2就phase 1引爆問題

開完依家堆線下次的確唔知幾時
非誠無品老屈皆勿擾
流星☆雨 發表於 2026-6-25 23:39 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-25 22:58
依家睇落似無phase 2就phase 1引爆問題

開完依家堆線下次的確唔知幾時

計埋跑狗,除咗北區、將軍澳、大半個大埔,基本上係人人有份咁滯,唔趁而家追服務就好難再爭取了

而且北區作為最近嘅其中一區,冇全日線往返新口岸的確於理不合,尤其清河、華明、皇后山(79K 新圍軍營唔計)都係冇口岸線
鴨免:包容協助能力稍遜的板友
jocosben 發表於 2026-6-27 11:19 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

https://www.facebook.com/share/p/1CebrnqHwr/?mibextid=wwXIfr

立法會議員譚鎮國都加入爭取
FBI2 發表於 2026-6-27 11:36 來自手機 | 顯示全部樓層
jocosben 發表於 2026-6-27 11:19
https://www.facebook.com/share/p/1CebrnqHwr/?mibextid=wwXIfr

立法會議員譚鎮國都加入爭取 ...

唔爭取,又點會成功呢?

你懂的!
成世人只懂玩巴士
kay 發表於 2026-6-27 11:59 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-27 11:36
唔爭取,又點會成功呢?

你懂的!

如果北環線早D通就得


所以有時唔好話西鐵有段黑暗期

倒轉住宅社區先過條鐵路發展
其實問題大過條鐵一早存在好多
鐵有起好日期
其他交通工具得幾年錢搵
非誠無品老屈皆勿擾
西記West 發表於 2026-6-27 12:11 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-27 11:59
如果北環線早D通就得



上水粉嶺搭東鐵去古洞轉北環線南行
到新田站落車再轉翻北環線北行兼且係皇崗總站班次
嫌時間多
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表