[轉載/新聞]
文匯報A1頭條引述民建聯,要求加強新皇崗至粉嶺交通配套
火..
[複製鏈接]
|
jocosben 發表於 2026-6-27 20:21
最容易係新界東條招標線經埋粉嶺
唔會咁做咩亦無可能咁做
條線本身仲要入古洞北
4個區共用一線明顯唔夠 |
|
|
|
|
|
|
|
hk20020062 發表於 2026-6-28 01:18
古洞上水線做的確係啱晒
仲可以釋放烏龜線唔使兜入去
本身支標係經古洞北好難改
錯就錯在運吉一開波諗住口岸線玩埋流水
同埋古洞上水線遲早都係預摺
古洞站一開就冇市場 |
|
|
|
|
|
|
|
西記West 發表於 2026-6-28 03:13
唔會咁做咩亦無可能咁做
條線本身仲要入古洞北
4個區共用一線明顯唔夠 ...
講真佢烏溪沙線咁劃已經知係要留啲位
差在佢想留俾東鐵定係地頭蟲公司
而家爭取計成功率擺明N73
起碼三個區都有訴求要開日間
又唔駛改線又係益地頭蟲公司 |
|
|
|
|
|
|
|
hk20020062 發表於 2026-6-28 01:18
古洞上水線做的確係啱晒
仲可以釋放烏龜線唔使兜入去
唔好啦,人地仲要做大皇崗古洞短棍架,唔係點同地區中標者爭 hch |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|