[路線計劃/RPP]
2026/27 黃大仙區RPP結果
火...
[複製鏈接]
|
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08
5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩
21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。 ...
5/11 合併根本志不在富山 - 佐敦
當未來 5 同 11 富山 - 土瓜灣上路大幅重疊,而如果 3B 11 一個下路一個上路都可以合併時,5 11 更加有理由合併
尖東返土瓜灣上路同新蒲崗分別有 28 同 5C,5/11 合併後順理成章做順時針循環 尖東 -> 碼頭 -> 廣東道 -> 佐敦道
本身 3B 獨市係富山 - 土瓜灣下路,當 3B 11 合併打開咗上路替下路呢個重組方法後,21 同 26 同理可以直接合併 同 5C 根本無關係
至於 203E 上彩雲,純粹用最少資源食埋 3M,根本冇打算有人彩雲坐出旺角 |
|
|
|
|
|
|
|
Choi 發表於 2026-6-26 15:48
5AD同8AP合併一條線都得囉
既然5A同8A都可以直接斬殺咯,
咁做乜要加車落5D拉長入尖咀,
拖埋能夠一車走天涯嘅8P落水? |
|
|
|
|
|
|
|
有,當你見到102大排長龍就情願上車睡半小時落車。
|
|
|
新造的人、如鷹展翅上騰。
|
|
|
|
|
93K+95M合併方案兩年RPP都推出黎就知一定要係呢度縮車。
|
|
|
|
|
|
|
|
10598C 發表於 2026-6-26 16:03
5/11 合併根本志不在富山 - 佐敦
當未來 5 同 11 富山 - 土瓜灣上路大幅重疊,而如果 3B 11 一個下路一 ...
記得在黃大仙會見市民計劃中建議11K+3M+3B+21四合一,但礙於沙田坳道近黃大仙醫院斜路太斜,不適合巴士行走。所以做不到三合一。
即係11K拉去彩雲 |
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
要咁做要睇埋5/11客從何來。
5號碼頭、漆咸道南都上唔少客,若要兜佐敦可能會嚇到走晒。
原本搭11去佐敦,改完見到女拔都過唔到去,尖沙咀佐敦塞兩次先到就未必會再搭。
再者,11要兜入黃大仙,夾硬再拉埋行車時間會好長,就算做循環都要有個定時點。
同埋你咁合併,計唔計埋九龍站先,兜埋過去就重耐。 |
|
|
|
|
|
|
|
但 5 行彩頤花園,11 行鳳德道
合埋一條兩邊兜哂 ?
|
|
|
|
|
|
|
|
22取消前開辦22S,來往啟德郵輪碼頭和啟德站公共交通交匯處
請問22S是否經九龍灣或直接經承啟道去啟德站? |
|
|
|
|
|
|
|
富山角度就行志蓮淨苑
不過11可以逆市加班
倒返轉5仔唔會只係合併咁簡單
用11取代3B加5就岩九巴口味
去紅土尖齊齊轉車或者行過去
所以5減定班都正常
原來11之後要加班
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|