找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026/27 黃大仙區RPP結果

 火... [複製鏈接]
s3m89 發表於 2026-6-26 22:00 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 s3m89 於 2026-6-26 22:02 編輯
FBI2 發表於 2026-6-26 20:27
16X日後減班CUT時,都應該唔會俾番車16.


現實係16X 每逢一至五晚 60 時段變晒30,
此時段16 班次照常開足車。
紅巴16X 現在玩暗盤加班不上表列。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)

                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-26 22:14 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-26 20:20
5/11 合併

93K/95 合併

93K/ 95好難合併
一條行四順,一條行觀塘道
完全唔喺合理步程喎
如要討論,請先人身攻擊一次😇
li1872903 發表於 2026-6-26 22:20 | 顯示全部樓層
s3m89 發表於 2026-6-26 22:00
現實係16X 每逢一至五晚 60 時段變晒30,
此時段16 班次照常開足車。
紅巴16X 現在玩暗盤加班不上表列。 ...

如果16X擴展到星期日都有服務就差唔多
FBI2 發表於 2026-6-26 22:21 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

li1872903 發表於 2026-6-26 22:20
如果16X擴展到星期日都有服務就差唔多

如果16X儲到客,其實係好事.


成世人只懂玩巴士
tommy14D 發表於 2026-6-26 22:24 來自手機 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-26 15:33
會加,加俾98A。


加車先搞好司機碌車問題,有啲司機碌到康盛已經拖卡咩玩法
1181174166 發表於 2026-6-26 22:29 | 顯示全部樓層
S3BL100 發表於 2026-6-26 21:03
使乜拉 5 去九龍站又加 14 雙向分段,直接循環先尖咀然後經九龍公園徑上返佐敦咪得,九龍站都唔使入

尖 ...

11沿線如鳳德嫌去佐敦兜路、富山又可以嫌尖沙咀返嚟兜

直接殺5加畀11,轉乘28落尖沙咀,隊少條線入黑洞又可以畀多幾架開頂入碼頭
GA6072 發表於 2026-6-26 22:40 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 GA6072 於 2026-6-26 22:45 編輯
FBI2 發表於 2026-6-26 15:05
特工一早講過呢個重組方案有決心硬做。

小蝕唔得,係都要大蝕至安樂


S3BL100 發表於 2026-6-26 22:49 | 顯示全部樓層
1181174166 發表於 2026-6-26 22:29
11沿線如鳳德嫌去佐敦兜路、富山又可以嫌尖沙咀返嚟兜

直接殺5加畀11,轉乘28落尖沙咀,隊少條線入黑洞 ...

你諗多左,同埋 28 行半條下路,得紅磡平治街可以轉車


呢個建議對用家仲衰過 5 11 直接合併,都唔知你咩心態
fb.com/scientisthk2usa/
1181174166 發表於 2026-6-26 22:59 | 顯示全部樓層
S3BL100 發表於 2026-6-26 22:49
你諗多左,同埋 28 行半條下路,得紅磡平治街可以轉車

有咩問題?轉車一個站就夠啦,叫你搭7行上映月台都仲得嘅時候算無問題

5X翻生行富山還好,要地區點都要捱單邊車程延長咁多就不了,如果要做大富山轉車線就咪隊落尖沙咀塞
KG1428 發表於 2026-6-26 23:25 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-26 16:52
富山角度就行志蓮淨苑



令到富山區有2條線去佐敦和九龍站
203E早已經減到20/30分鐘一班
11拉去慈雲山,咁樣令到203E可以縮短至旺角循環線
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 03:56

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表