找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026/27 黃大仙區RPP結果

 火... [複製鏈接]
kay 發表於 2026-6-26 23:34 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
KG1428 發表於 2026-6-26 23:25
令到富山區有2條線去佐敦和九龍站
203E早已經減到20/30分鐘一班
11拉去慈雲山,咁樣令到203E可以縮短至旺 ...

今次11咁搞隨時係84M 2.0


不過如果真係魔改11做84M 2.0
5咁就買佢收檔

5號最近幾次減班後
睇落架車載多左人
但今時今日重組與否客量非唯一因素

11 26 28夠分走5班客
非誠無品老屈皆勿擾

                                    Advertisement

天空之神 發表於 2026-6-26 23:46 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-26 22:14
93K/ 95好難合併
一條行四順,一條行觀塘道
完全唔喺合理步程喎

合併後行觀塘道
棄四順要 42 27 26 做返哂,剩返既係油麻地諗方法轉乘左佢
.
AndyCPH 發表於 2026-6-27 00:04 | 顯示全部樓層
S3BL100 發表於 2026-6-26 21:11
仲有黃大仙站往來慈雲山唔知會唔會無啦啦養到客

除咗2F/3C 本身有轉乘優惠 另外一個影響因素係37M小巴搬站
導致行去坐綠van嘅步行距離增加咗

btw 當年起沙中線嗰陣起咗個地鐵通風樓 順手起埋新小巴站
但係去到新站啟用搬入去 啲區內居民+區議員先至開始嘈
3ASV174 發表於 2026-6-27 11:43 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

正常人都知 93K/95M 合併個方案
98A 加班係補返寶林到觀塘呢段(實際客源係翠林到觀塘)

只不過 98A 總站係坑口,咪寫加強坑口去觀塘服務
咁呢個係事實嚟喎,寫加強 98A 寶林去觀塘服務
一陣又有人問係咪加寶林短棍

點解會有傻人發現
衝出嚟話坑口一日無 50 人搭 98A 去觀塘
Who cares? 所以 98A 後段逼到爆炸都只可以開短棍
唔准去埋坑口?

評分

參與人數 1aPower +4 HugeC +10 收起 理由
poondriver + 4 + 10 傻人一直信足特工點知而家被背叛 哭哭 ...

查看全部評分

如要討論,請先自貼差餉單一次
hadboy5 發表於 2026-6-27 12:38 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-27 11:43
正常人都知 93K/95M 合併個方案
98A 加班係補返寶林到觀塘呢段(實際客源係翠林到觀塘)

有心補償應該開入欣景路班次或寶林短棍,二十分鐘一班,咁就避免有人質疑坑口觀塘客啦
GW5878 發表於 2026-6-27 21:03 來自手機 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-26 17:59
講大話
明明某兩個「康城達人」話102開2分鐘一班
點可能要排長龍

排緊 102 既人上唔到車都只會考慮地鐵,或者見到 A29 而轉會,其他根本唔入流

不過更加天真既係會有人覺得 98A 會加班
N 年前取消 690P 下繁已經示範過, 690 下繁加班左唔夠半年之後就整張減班通告比你,話加班都只係為過路線取消既走過場,當過左場咪還原,呢個 post 主角 11 命運應該都只會係一樣
JX9097 發表於 2026-6-27 21:19 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

GW5878 發表於 2026-6-27 21:03
排緊 102 既人上唔到車都只會考慮地鐵,或者見到 A29 而轉會,其他根本唔入流

不過更加天真既係會有人覺 ...

唔好咁啦人哋無鐵揀㗎嘛
東九龍綫又畀政府過咗一棟
嚿肥豬肉擺到埋口都跌番出嚟

btw,要補番翠林到觀塘服務,不如直接擺翠林總站畀班老殘(定腦殘?)
再跟足95M咁入番康盛總站
咁康翠先直接可以名正言順除褲X飛機呀㗎嘛
你知啦,康翠入咗伙成四十年,好老化喎
陣間腳震震咁為咗行出去山邊上車而畀最愛嘅98A車親點算呢


喂...其實翠林往返觀塘咁大需求...
做乜整死條95M又補番98A呢,除褲放屁
如要討論,請先人身攻擊一次😇
JX9097 發表於 2026-6-27 21:20 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-27 12:38
有心補償應該開入欣景路班次或寶林短棍,二十分鐘一班,咁就避免有人質疑坑口觀塘客啦
...

唔好喇
直接由翠林總站開車啦
如要討論,請先人身攻擊一次😇
S3BL100 發表於 2026-6-27 21:22 | 顯示全部樓層
1181174166 發表於 2026-6-26 22:59
有咩問題?轉車一個站就夠啦,叫你搭7行上映月台都仲得嘅時候算無問題

5X翻生行富山還好,要地區點都要捱 ...

咁既距離又唔係咩非主流需求,要班客轉車,佢地睬你都傻,仲要兩條都唔係個位數班次。你真係為上路 and/or 彩虹道乘客著想,就唔會諗得出叫班客落尖沙咀都要轉車既建議

呢類組合要人單邊坐耐少少換加密班次都好過迫人轉車

再講多一次,如果只係睇上路,落尖東漆咸道南得 5 仔但返歸同時有 5 28,落佐敦無左 11 仲有 14 而且收費比起回程平,加上 11 本身回程就比去程多客,又要同 E23 搶客,咁當然係做順時針循環做返最多客,上路本身就唔存在單邊要人坐耐左車既問題

至於彩虹道,本身就比上路遠離尖咀,單邊坐耐左車車程增幅本身就唔及上路咁大。況且人地仲有其他路線經旺角落佐敦,唔受新填地街旺角道迴圈影響下車程就一定快過回程,對比 11 亦唔係真係慢咁多。反正當年都諗過殺 11 叫人坐 203E 算,最後亦唔係因為車程問題而唔成事

今時今日仲好意思想 5X 翻生行富山,除左唔停上路呃下人之外資源上根本就同左擁右抱 5 11 無分別,咪又係要面對資源何來問題。有資源做多條油尖旺特快,今時今日 3X 都好做過 5X
fb.com/scientisthk2usa/
S3BL100 發表於 2026-6-27 21:32 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-27 21:20
唔好喇
直接由翠林總站開車啦

咁事實係整體規劃角度翠林康盛觀塘駁腳線本來就應該翠林或者最遠寶林開然後跟 98A 走線做返 98A 班次落觀塘就算,你以為山上班客好鍾意畀坑口圈加寶寧路盞燈搞到日日到站時間唔同然後搞到上唔到車?

反正坑口今時今日有 98C 290 290A 去到馬游塘都有雙向分段,已經唔見得有需要全日都有 98A 密車上山,坐 98A 落觀塘班客數目又有限,本來就唔應該 95M 93K 合併而係應該 95M 拉落坑口做坑口往來聯合醫院同和樂邨班客就算,價值肯定仲高過落觀塘道同人鬥搶




fb.com/scientisthk2usa/
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表