找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026/27 黃大仙區RPP結果

 火... [複製鏈接]
JX9097 發表於 2026-6-27 21:45 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
S3BL100 發表於 2026-6-27 21:32
咁事實係整體規劃角度翠林康盛觀塘駁腳線本來就應該翠林或者最遠寶林開然後跟 98A 走線做返 98A 班次落觀 ...

諗下再諗下...
93K跟95擺翠林
可能真係下一步玩合併都唔奇
(just like 依家熱烈地討論嘅5/ 11)

康翠出發
觀塘/ 牛頭角:98A
新蒲崗/ 九龍城:95
彌敦道:95

唯一係出紅土同九龍灣站叫做盲點
兩者都可以用98A轉乘去「補償」
(紅土仲有小巴105直車tim其實)

至於上路《》旺角
客底唔夠bargain養起條93K
可能都係叫你行去亞皆老街/ 下路搭車算

P.S. 如有類同,實屬不幸
如要討論,請先人身攻擊一次😇

                                    Advertisement

1181174166 發表於 2026-6-27 22:46 | 顯示全部樓層
本帖最後由 1181174166 於 2026-6-27 23:09 編輯
S3BL100 發表於 2026-6-27 21:22
咁既距離又唔係咩非主流需求,要班客轉車,佢地睬你都傻,仲要兩條都唔係個位數班次。你真係為上路 and/or ...

除咗最後一段之外就拎上路大造文章,唔好啦
5/11唔係淨係得上路用
而彩虹道又唔係得5,有5C/9/屯馬

好啦拎5X就係唔停上路,同左擁右抱 5 11 無分別?對富山嚟講係
拎5X係為咗解決返富山無車落尖沙咀就係咁多,其餘5都有替代咁濟
務求最少資源塞返呢個窿就算
至於資源,你開5X前提下仲有無5?

11死唔去就係QE,佢唔死咪203E縮(不限班次或路線)
仲有提到嘅14一樣再陰

推唔得咪試下拉,原先方向唔得就反方向諗
S3BL100 發表於 2026-6-27 23:43 | 顯示全部樓層
1181174166 發表於 2026-6-27 22:46
除咗最後一段之外就拎上路大造文章,唔好啦
5/11唔係淨係得上路用
而彩虹道又唔係得5,有5C/9/屯馬

我夠知 5 11 唔係淨係得上路用,但我上面 #79 講果堆野正正就係無理由殺 5 然後叫人轉車既原因

你覺得 5X 翻生做埋富山對比起留低 5 同 11 左擁右抱真係慳到資源?

而家搞到 5 11 咁似樣,同時兼顧資源同乘客需求下一定係合併一條做順時針循環好過迫人轉車或者爆多條富山版 5X 出來,亦好過留低兩條攬炒

雖然 5 仔上路已經唔剩幾多客但你搞到上路無車落漆咸道南,你覺唔覺得你上面一大堆野好魚蛋論?
fb.com/scientisthk2usa/
1181174166 發表於 2026-6-27 23:53 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 1181174166 於 2026-6-28 00:08 編輯
S3BL100 發表於 2026-6-27 23:43
我夠知 5 11 唔係淨係得上路用,但我上面 #79 講果堆野正正就係無理由殺 5 然後叫人轉車既原因

你覺得 5 ...

最大問題係去QE車程長太多,如果唔係QE連循環都唔使,11上路之後跟5擺尖碼
上路無車落漆咸道南,下路都無車去富山,再唔係仲有5A畀你玩
依家個玩法係上路下路同紅土,彌敦道同漆咸道都係尖沙咀

現實係,今年5陰到30分鐘一班再算,11計劃通


要解決QE問題不如開條H線,5/11合併落尖碼就唔做玩循環
S3BL100 發表於 2026-6-28 00:19 | 顯示全部樓層
1181174166 發表於 2026-6-27 23:53
最大問題係去QE車程長太多,如果唔係QE連循環都唔使,11上路之後跟5擺尖碼
上路無車落漆咸道南,下路都無 ...

今時今日環境,執著車程而搞到大家齊齊攬炒 25-30 分一班,我睇唔到對大多數乘客有咩好處


紅土往來富山,使用者主要係富山居民;紅土往來尖沙咀,使用者主要係紅土居民。兩件事根本完全無可比性,而我係同意外區往來紅土唔夠多客就無理由左擁右抱兩條

仲想打 5A 主意?仲嫌未蝕夠?都係果句,今時今日形勢,留兩條攬炒、迫人轉車或者無端端爆多條富山版 5X 出來,對大多數乘客都唔會好過下一步合併 5 11 兩條線
fb.com/scientisthk2usa/
1181174166 發表於 2026-6-28 00:32 | 顯示全部樓層
本帖最後由 1181174166 於 2026-6-28 00:39 編輯
S3BL100 發表於 2026-6-28 00:19
今時今日環境,執著車程而搞到大家齊齊攬炒 25-30 分一班,我睇唔到對大多數乘客有咩好處

攬炒到25-30分一班我睇唔到合併會有10分鐘一班嘅可能


紅土唔夠多客就無理由左擁右抱兩條,即係5得紅土搭?
話213E尖沙咀空車已經好笑,安達臣啲人會落晒車?
有時唔係紅土攬住而係經過,一經過就攬炒要人合併齊齊遊車河我睇唔到好處
上路回程有28,富山呢?
呢啲嘢靠上游自己㗎啦,下下都紅土咩
捉住紅土重疊,富山回程兜咗,鳳德去QE又無端端行大運

打5A主意有乜問題?又唔肯cut嘅,唔cut就拎嚟用㗎啦

現實最大機會係5斬落30
轉車就最慳,又唔使5「攬炒」26同28
5X平衡資源同車程
合併就班次谷唔起之餘就硬食半邊車程,又唔係一開始219X嗰隻

S3BL100 發表於 2026-6-28 02:00 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 S3BL100 於 2026-6-28 02:02 編輯
1181174166 發表於 2026-6-28 00:32
攬炒到25-30分一班我睇唔到合併會有10分鐘一班嘅可能

而家 RPP 修訂方案話 11 非繁都同你開 15-20 分一班喎,但你覺得有需求支持到呢個班次直到永遠?不過我講攬炒 25-30 主要係指非繁,當然繁忙時間事實都係攬炒,但而家我又無叫你合併完非繁都要開 10 分班

仲有我而家係講緊得紅土左擁右抱?講緊 11 食 3B 後除左鑽石山一段仔一條行上面一條行下面之外,5 11 由富山一路疊到紅磡喎

你唔好以為個個人都為左唔遊車河而寧願你開 25-30 分一班。富山版 5X 對比起 5 仔快得果少少你開 30 分一班都慳唔到車,只係精神勝利呃下人咁囉,又搞到上路落尖東漆咸道倒埋或者被迫無端留條 5A 燒錢改埋入去又要拉疏班次,連 5A 本來仲有咩僅餘價值都忘記埋。反正 5 11 兩條本來兩個方向客量都唔係對稱,唔夠客之下合併做循環呢件事本來就無問題,反正硬食兜圈果班本來就係少數。為左精神勝利而害完班客仲咁得戚就唔該過主
fb.com/scientisthk2usa/
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 02:49

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表