Ricky403 發表於 2026-5-6 21:16

kay 發表於 2026-5-4 13:28
尋日大台訪問聯和墟carlo話聯和墟兜路唔會用

今日now新聞就試聯和墟街市出去快得1分鐘


270C聯和墟一站直出九龍有冇得諗

tommyng1101 發表於 2026-5-7 14:06

Ricky403 發表於 2026-5-6 21:16
270C聯和墟一站直出九龍有冇得諗

你意思【聯和墟總站】開出直接上粉繞出九龍?

Jes1se 發表於 2026-5-31 18:58

我覺得278a試辦粉繞幾個特班都挺好,畢竟本身就係為皇后山入伙辦嘅線,聯和墟需求相對沒咁大

3bx 發表於 2026-5-31 23:03

Jes1se 發表於 2026-5-31 18:58
我覺得278a試辦粉繞幾個特班都挺好,畢竟本身就係為皇后山入伙辦嘅線,聯和墟需求相對沒咁大 ...

如果早繁開278A特別班,直接係沙頭角開,經皇后山出繞道先夠客。本身聯和墟及祥華邨對278A客量有唔低嘅比例。

或者可以考慮將270E改經繞道,將路線倒轉行。先經聯和墟(不入聯和墟總站)、天平、上水,最後先清河。

Jes1se 發表於 2026-6-5 22:26

3bx 發表於 2026-5-31 23:03
如果早繁開278A特別班,直接係沙頭角開,經皇后山出繞道先夠客。本身聯和墟及祥華邨對278A客量有唔低嘅比 ...

不必要拉夠客吧,中九嘅特快班亦冇見班班夠客本意系皇后山嘅特快服務,拉去沙頭角又好遠,類似拆線就幾好。270E係單向嘅,皇后山開嘅班就冇服務

石頭 發表於 2026-6-7 23:51

因應粉繞東段通車,277E被建議改經該路段,

總站改為清河村,走線為清河、上水站、天平、粉繞東上公路~

以上為我的狂想;P~

我反而想知,粉繞東落公路出市區方向,係停唔到轉車站?

dcyw 發表於 2026-6-8 07:55

石頭 發表於 2026-6-7 23:51
因應粉繞東段通車,277E被建議改經該路段,

總站改為清河村,走線為清河、上水站、天平、粉繞東上公路~


經粉嶺繞道不能停靠粉嶺公路轉車站。

ryumew 發表於 2026-6-8 10:25

Ctb5X 發表於 2026-5-3 14:52
最多可以喺278A拆線行粉嶺繞道

拆線開278E吧

ryumew 發表於 2026-6-8 10:28

dcyw 發表於 2026-6-8 07:55
經粉嶺繞道不能停靠粉嶺公路轉車站。

出東九仲有277X(繁時仲有277P)

石頭 發表於 2026-6-8 20:27

ryumew 發表於 2026-6-8 10:28
出東九仲有277X(繁時仲有277P)

咁277E可以考慮喎,唔使兜清河出入可能真係有著數~
頁: 1 2 3 4 5 [6] 7
查看完整版本: 粉嶺繞道東段通車對來往粉嶺、上水既巴士線有影響嗎?