andy92 發表於 2026-5-26 13:42
B2P 唔夠人唔夠車,人龍倒灌返去關口廁所
係地鐵站出口
等兩個鐘先知因為B2冇車,頂到關口關閉
B1繁忙時係卅架車排隊
如果有返一半咁嘅人流,用單層即係分分鐘連B1路口都頂埋
重演新田公路排貨櫃車盛況?
RH7539 發表於 2026-5-29 18:31
想請教40 部車做一條線,怎樣計算出來?
我相信好多版友未有上去新皇崗口岸(深圳關口)實地考察過。
基 ...
上去call高德的話,福田最差,羅湖就得港鐵,所以一開波就已經吸引到客由福田同羅湖轉返過嚟
下年西丽高鐵站開通,深圳灣口岸交通壓力將會更加大。
每逢長假期,必會侖為最擠塞口岸
nokia 發表於 2026-6-2 18:41
下年西丽高鐵站開通,深圳灣口岸交通壓力將會更加大。
每逢長假期,必會侖為最擠塞口岸 ...
或者繁時西麗有車次落西九龍吧
FBI2 發表於 2026-5-30 19:07
佛誕問題係B2系清唔切客導致排隊人龍太長,因而出現倒灌番去深圳.
B2 定 B2P ?
如果B2P清唔切
應該叫城巴開B3P
只去兆康站
siupy 發表於 2026-6-2 19:31
B2 定 B2P ?
如果B2P清唔切
應該叫城巴開B3P
無人轉投B3系,死等B2系,唔係掛,咁應該俾城巴或九巴開特班,整架B1P返元朗站都好
FBI2 發表於 2026-5-30 19:07
佛誕問題係B2系清唔切客導致排隊人龍太長,因而出現倒灌番去深圳.
昨晚B2P深圳灣回港清客正常,無出現佛誕爆鑊,1700-2300係天水圍站作定點觀察,每個鐘都開到15-18班車,班次間距維持每6-8分鐘一班,有d班次仲見到有位剩,哩樣野都要肯定番嶼巴有進步,有改善。同時段往深圳灣班次可以再好d,平均要12分鐘一班,偶然每小時有1,2班加班車,但就沒有留後。
3點幾深圳灣交通意外,見B2P去深圳灣同返天水圍吾見明顯斷䌫,去深圳灣班次正常,有加班車;返天水圍最疏都係15分鐘後打孖到站,整體班次可維持12分鐘內,4-5點數到都有8班車,班次調控今次做得吾錯。
homan0323 發表於 2026-6-22 13:43
昨晚B2P深圳灣回港清客正常,無出現佛誕爆鑊,1700-2300係天水圍站作定點觀察,每個鐘都開到15-18班車, ...
我前幾日都講過,佛誕爆鑊後,嶼巴b2p假期調車情況係有針對性改善,但平日仍然非常疏落。
本帖最後由 tl1181231 於 2026-6-22 14:19 編輯
九巴做壞規舉開加班車係九巴問題
唔係嶼巴問題
如果各大巴士公司都嚴格跟足班次表開車
市民減少北上消費
香港經濟早就可以再次起飛