leefung 發表於 2026-6-23 09:39

hadboy5 發表於 2026-6-2 12:57
謝謝你翻箱倒櫃地更正我錯誤資料,每小時三十萬旅客都夠有排受,反而想知,假若多人,乘客會選擇堅持等死 ...

每日30萬人係設計容量...

香園圍設計係每日3萬多....但假期係去到10萬人...

如果要每小時30萬...咁要係長假期全港得新皇崗可以過深圳先可以試一個鐘可唔可以30萬人....

kei_hk 發表於 2026-6-23 10:12

本帖最後由 kei_hk 於 2026-6-23 10:20 編輯

hadboy5 發表於 2026-6-23 09:33
,唔排除個個怕左呢個關口,轉投其他
香港每日的出入境人數﹐係公開資料。
入境署有詳列每一個關口的出入境人數的﹐仲要分埋類(港人﹑內地訪客﹑其他訪客)。

事實真係佛誕3日的出入境人數﹐係多過端午節的3日假期。

幫你做埋功課:$
註:
1. 下圖所列出人數為港人﹑內地訪客﹑其他訪客的總數
2. 我無double check 有無手文之誤﹐睇錯行打錯數字。





TA7343@N241 發表於 2026-6-23 13:09

andy92 發表於 2026-6-23 09:28
仲有呢排係中小學考試時期




今年端午後多數已經考完。
以前讀嘅中學今年都係18考最後一科。
基本上無論中學定小學,年年大考都係由5-8考到17-20號。
當然有少部分22仲考緊,但依幾日更多嘅係對卷。

TA7343@N241 發表於 2026-6-23 13:51

本帖最後由 TA7343@N241 於 2026-6-23 13:55 編輯

回#272:
啱啱再整份excel,有埋依兩個長假前後一日嘅出入境數字。(數字只限香港居民)。
23/5同20/6都係非紅假星期六。

長假前一個工作日:
18/6除香園圍外,出境全部明顯多過22/5,特別係港珠澳大橋。

長假期間:
第一日19/6入境人次多過23/5,但第二日20/6入境係少過24/5。
出境人次端午三日都平均比佛誕三日少15-20%。
而21/6回港人次少25/5超過20%。

假後第一個工作日:
22/6回港人次雖然比26/5略少,但減少幅度主要係皇崗同港珠澳,其次深圳灣。
皇崗同港珠澳開24小時,深圳灣都開到12點。
扣除皇崗同港珠澳大橋,22/6回港人次更加只係比26/5微少56人。
話唔定25/5晚爆鑊爆到12點後先返到香港,變相計入26/5個數(唔清楚深圳灣係咪都計埋)。
如果係,實際22/6回港嘅人隨時仲多26/5少少。

或者可以睇到幾樣嘢:
1)要唔要返星期六一定影響到出入境高峰嘅pattern。
例如啱啱端午假期,有班人18一放工北上過節,19返香港,跟住20返工。
但20放咗工又未必再北上,唔排除部分21留港慶祝父親節。

而佛誕假期睇唔出。
因為數字冇細分到23/5同24/5出境人次到底集中喺朝早、晏晝定黃昏。

2)部分學校考完試唔駛返學
回港人次25-26/5嘅反差係明顯大過21-22/6。
依段時間有啲學生考完試冇活動,所以22唔駛返學住,當然冇學校假期咁明顯。
上次佛誕唔同,係考試前約兩星期,基本上唔會放假,正常上堂。

nokia 發表於 2026-6-24 18:57

深圳灣問題可能真係要等皇崗開通先可以減少爆人問題,長遠人口老化,只會吸引更多長者通勤

hadboy5 發表於 2026-6-24 19:05

nokia 發表於 2026-6-24 18:57
深圳灣問題可能真係要等皇崗開通先可以減少爆人問題,長遠人口老化,只會吸引更多長者通勤 ...

同意樓上師兄講法,打車最方便係深圳灣,其次係新皇崗,福田要睇運氣

TA7343@N241 發表於 2026-6-24 19:28

nokia 發表於 2026-6-24 18:57
深圳灣問題可能真係要等皇崗開通先可以減少爆人問題,長遠人口老化,只會吸引更多長者通勤 ...

下次回港爆人如無意外係19/10重陽補假。
同樣星期一紅假,放完假第二日都唔係學校假期。
仲要加埋重陽會多人北上拜山。
皇崗未開嘅話情況隨時更差。

3ASV174 發表於 2026-6-26 10:29

懷疑大家太關心 B2P
依家綠巴索性無客都擺部車喺天水圍站開門慢慢煲
可以放心交烏溪沙俾佢了

FBI2 發表於 2026-6-26 10:41

3ASV174 發表於 2026-6-26 10:29
懷疑大家太關心 B2P
依家綠巴索性無客都擺部車喺天水圍站開門慢慢煲
可以放心交烏溪沙俾佢了 ...

嶼巴如果長期肯咁做,我絕對要讚番佢.

有時唔係一味批評,畢竟我一直針對係B2P既班次太疏,特別是星期一至五日間時段.
當嶼巴肯適當應對和改善,而且是長時間(唔係好似班的士業界咁,政府吹雞就做下樣整場一龍鳳),咁作為用家係應該俾鼓勵對方.


homan0323 發表於 2026-6-26 11:39

3ASV174 發表於 2026-6-26 10:29
懷疑大家太關心 B2P
依家綠巴索性無客都擺部車喺天水圍站開門慢慢煲
可以放心交烏溪沙俾佢了 ...

平日B2P開15分鐘時候,天耀總站本身都有2-3部車擺係度,吾係無車,拎去天水圍站做生意好過曬太陽,班次足夠提升1倍至7-8分鐘,做大屯馬線轉乘客個pool仲化算,佢d潛在客源就係俾佢班次倒左去B1同B3X。
頁: 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29
查看完整版本: 關注深圳灣昨晚爆鑊問題