tt777 發表於 2026-6-22 14:54

本帖最後由 tt777 於 2026-6-22 14:56 編輯

ryumew 發表於 2026-6-2 19:13
或者繁時西麗有車次落西九龍吧
西麗唔連西九龍 (西麗For 深江、贛深、深江用),
西九龍剩係連深圳北。

FBI2 發表於 2026-6-22 15:08

tl1181231 發表於 2026-6-22 14:18
九巴做壞規舉開加班車係九巴問題
唔係嶼巴問題



別天真,大灣區溶合係國策,太公講明,就算成個市區冇晒巴士,關口都一定要有足夠交通運力。

1234567 發表於 2026-6-22 15:28

nokia 發表於 2026-6-2 18:41
下年西丽高鐵站開通,深圳灣口岸交通壓力將會更加大。

每逢長假期,必會侖為最擠塞口岸 ...

唔係話有皇崗分流,深圳灣冇咁塞咩?

1234567 發表於 2026-6-22 15:37

tt777 發表於 2026-6-22 14:54
西麗唔連西九龍 (西麗For 深江、贛深、深江用),
西九龍剩係連深圳北。



西麗for東西向(惠州-深圳-中山),深圳北for南北向(香港-深圳-廣州)

hadboy5 發表於 2026-6-22 16:48

tl1181231 發表於 2026-6-22 14:18
九巴做壞規舉開加班車係九巴問題
唔係嶼巴問題



第一次聽到人埋怨積極清客

YP5520 發表於 2026-6-22 18:00

hadboy5 發表於 2026-6-22 16:48
第一次聽到人埋怨積極清客

有啲人居心叵測,曲線表達唔想港人北上影響國家經濟,咁樣即係危害國家安全

駛唔駛叫國安處做嘢?

TA7343@N241 發表於 2026-6-22 19:16

homan0323 發表於 2026-6-22 13:43
昨晚B2P深圳灣回港清客正常,無出現佛誕爆鑊,1700-2300係天水圍站作定點觀察,每個鐘都開到15-18班車, ...

琴日回港人次95612
佛誕最後一日回港人次124251
只係比佛誕最後一日嘅75%左右。

對五天工作嘅人嚟講,表面上同樣有三日假。
但一個紅假係星期五,一個紅假係星期一。
今次星期五紅假,變相少一截星期六要返工嘅人。
(深圳灣係旅行團/回鄉客多,2-3日假嘅話反而深圳灣最爆)

Jamesho81 發表於 2026-6-22 19:35

1234567 發表於 2026-6-22 15:28
唔係話有皇崗分流,深圳灣冇咁塞咩?

第日有西麗站就唔係咁講
2028年就開,啲交通都搞唔掂邊度得

andy92 發表於 2026-6-23 09:28

TA7343@N241 發表於 2026-6-22 19:16
琴日回港人次95612
佛誕最後一日回港人次124251
只係比佛誕最後一日嘅75%左右。


仲有呢排係中小學考試時期


少左家庭客北上

hadboy5 發表於 2026-6-23 09:33

andy92 發表於 2026-6-23 09:28
仲有呢排係中小學考試時期




,唔排除個個怕左呢個關口,轉投其他
頁: 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29
查看完整版本: 關注深圳灣昨晚爆鑊問題