FBI2 發表於 2026-6-26 11:45

homan0323 發表於 2026-6-26 11:39
平日B2P開15分鐘時候,天耀總站本身都有2-3部車擺係度,吾係無車,拎去天水圍站做生意好過曬太陽,班次足 ...

B2P只需keep住平日長期7至8分架雙層來往天水圍站和深圳灣,就會大幅減少投訴個案。

假日就繼續5分架來往天水圍站和深圳灣,或5分2架。

homan0323 發表於 2026-6-26 12:09

FBI2 發表於 2026-6-26 11:45
B2P只需keep住平日長期7至8分架雙層來往天水圍站和深圳灣,就會大幅減少投訴個案。

假日就繼續5分架來往 ...

坊間及其他關注人士都係針對天水圍站至深圳灣一段班次疏落問題,嶼巴現時絕對有資源加密哩段區間聯合班次至平日7-8分鐘,假日5-6分鐘,平日用3架,假日用6-7架便可(現時假日特車常規化都係哩個用車量,同正班夾埋每小時於天水圍站開8-10班車)。1架車1小時行到2單短途去深圳灣,車程20分鐘,其實嶼巴識諗係好好做。

3ASV174 發表於 2026-6-27 15:02

homan0323 發表於 2026-6-26 11:39
平日B2P開15分鐘時候,天耀總站本身都有2-3部車擺係度,吾係無車,拎去天水圍站做生意好過曬太陽,班次足 ...

其實你見到天耀總站有車泊

同你見到天水圍廠有車泊一樣
佢根本只係車場,不過位置係巴士總站,同埋無得入油
頁: 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29]
查看完整版本: 關注深圳灣昨晚爆鑊問題