找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴41M、43、44、243M減班

 火.. [複製鏈接]
kingprowm 發表於 2026-6-18 17:14 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
41M 打算換縮水車

                                    Advertisement

XZ4201 發表於 2026-6-18 18:21 | 顯示全部樓層
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-18 18:26 編輯
GU9338 發表於 2026-6-17 18:45
49X 十幾年前既全日 5-10 分班就真係叫密密黎喇
而家繁時勉強叫密,非繁就算吧啦

如果係49x長安返第一城站 同火車青衣站返第一城比,49x的確係慢10分鐘,只不過49x所在嘅長安行過去青衣站都要10分鐘,變咗對長安嚟講時間都係一樣

而家49x之前已經試過因為減過龍而加返班,如果係日頭嘅話49X由始至終都係keep住10分鐘一班,反而兩繁同夜後就真係疏
JC1343 發表於 2026-6-18 19:50 | 顯示全部樓層

已掛兩部ATSE
GU9338 發表於 2026-6-19 08:50 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

XZ4201 發表於 2026-6-18 18:21
如果係49x長安返第一城站 同火車青衣站返第一城比,49x的確係慢10分鐘,只不過49x所在嘅長安行過去青衣站 ...

全個青衣唔止得長安


我住個度去新城市 , 49X 249X 鐵時間係平手
但河東我搭鐵係快 15-20 分 , 仲要轉少一次車
請用文明來說服我。
ATENU135 發表於 2026-6-19 09:47 | 顯示全部樓層
GU9338 發表於 2026-6-17 18:45
49X 十幾年前既全日 5-10 分班就真係叫密密黎喇
而家繁時勉強叫密,非繁就算吧啦

去沙田就可以加停雅麗珊後上橋,回程就只會塞到同原本冇乜分別
如果冇249X仲可以考慮荃青分家
但而家49X青衣客底唔夠點都要兜荃灣,差在點樣兜法
或者可以考慮吓49P加去程服務兼加班

FBI2 發表於 2026-6-19 10:23 | 顯示全部樓層
GU9338 發表於 2026-6-17 18:45
49X 十幾年前既全日 5-10 分班就真係叫密密黎喇
而家繁時勉強叫密,非繁就算吧啦

49X過左8PM後係新城市真係唔想等,20分架,仲要條龍長到要U字企.


所以,夜晚會睇埋249X幾時有車.

成世人只懂玩巴士
FBI2 發表於 2026-6-19 10:24 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement


換車仔好,用12米入青衣村條坑真係好易撞柱.

成世人只懂玩巴士
tommy14D 發表於 2026-6-19 10:45 來自手機 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-19 10:23
49X過左8PM後係新城市真係唔想等,20分架,仲要條龍長到要U字企.



249X大圍都排好多人,而且大會堂站好難出入
XZ4201 發表於 2026-6-19 11:46 | 顯示全部樓層
GU9338 發表於 2026-6-19 08:50
全個青衣唔止得長安

長安已經本身係49x最近鐵嘅站

你住嗰度本身應該都係要轉車
Ricky403 發表於 2026-6-19 13:58 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

GU9338 發表於 2026-6-17 18:45
49X 十幾年前既全日 5-10 分班就真係叫密密黎喇
而家繁時勉強叫密,非繁就算吧啦



大沙不嬲唔識做生意,所以先至蝕大錢

49X眾安街其實都有部分係行天橋過黎搭,甚至朝早到中午唔少係轉車客
北行停到雅麗珊已經留得住呢班轉車客
南行荃灣站上面本身48P已經有成績可以做到客倉,轉車客荃市客相比兜蕙荃路落眾安街又快一截落得車
改快就算維持唔減班都仲可以慳唔少車,甚至下繁借住改快同249X分屍埋49P又得

連87C擺明車馬實有客都拖N世先開,學馬鞍山站友話齋對大沙真係最好唔好有期望
.
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表