FBI2 發表於 2026-6-20 16:10

山系關口線?

本帖最後由 FBI2 於 2026-6-20 16:26 編輯

前幾日特工去秀茂坪做義工,發現當區的代表不斷叫街坊支持,爭取開巴士線去關口,方便街坊返大陸。特工當時問有關代表點解咁有大志,佢話隔離個垃圾山都係咁爭取,諗住搭個順風車玩『一泊兩食』。

特工諗諗下覺得佢地個爭取都幾癲,如果真係咁樣玩,去到關口隨時個幾兩個鐘。該代表話冇所謂,對面海都有條976A,何況佢都係見隔離個垃圾山都爭取緊,偷個蕃薯食,爭取既野冇包生仔,但係做到政績。

最後,特工臨走時仲要俾該代表串,叫我要有雷鋒精神,唔好乜都話唔得。

Anthony99 發表於 2026-6-20 16:24

藍田秀茂坪四順去皇崗或深西?

VK4642 發表於 2026-6-20 16:27

Anthony99 發表於 2026-6-20 16:24
藍田秀茂坪四順去皇崗或深西?

似係跟290X走線,康城經秀茂坪去皇崗,唔保證一定成功,但係做到政績

ENS529 發表於 2026-6-20 16:27

本帖最後由 ENS529 於 2026-6-20 16:29 編輯

拉長啟德條皇崗線,世運道後出返太子道東上清水灣道再跟290A入將軍澳?

不過有976A開咗個先例,呢啲超長途關口線反而真係有可能俾佢哋成功爭取...

hadboy5 發表於 2026-6-20 16:28

叫會費公司開條秀茂坪深西專線

AngusTsung 發表於 2026-6-20 16:57

真係寧願坐兩個鐘都唔坐直車轉車

kay 發表於 2026-6-20 17:10

AngusTsung 發表於 2026-6-20 16:57
真係寧願坐兩個鐘都唔坐直車轉車


咁個時W有咁直接就直接衰左

其實依家個PLAN應該係抄A車
不過A車本身係已有服務
搭單做HZMB

皇崗要做到A車效果
未來應該故事未完

GA6072 發表於 2026-6-20 17:15

榮利有條線係寶林開


全日日間車駁車唔洗等

:lol

tommy14D 發表於 2026-6-20 17:31

其實一路山上好多人係用88轉B8, 時間雖然耐不過又唔使行又一定有位坐

kitarolo 發表於 2026-6-20 17:35

本帖最後由 kitarolo 於 2026-6-20 18:26 編輯

AngusTsung 發表於 2026-6-20 16:57
真係寧願坐兩個鐘都唔坐直車轉車
有機會陷於收費表困局?
屯元天至今未有直達將軍澳巴士線
其中一個講法係 兜夠47公里觸及
貴一級嘅收費 都係多269C六毫子
唔夠黃公司嗰條976A咁貴
頁: [1] 2 3 4 5
查看完整版本: 山系關口線?